K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-02-2009, 14:57   #11
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
hold da op...de har da vild forvirring på det kontor ...de kan ikke en gang skrive den rigtige dag og dato...det er vel nok prof...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 17:33   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Delph nu ved jeg jo ikke hvad du har af lægepapir og det er jo langt fra sikkert at du kan få en § 17 (pension på forliggende grundlag ) men i det øjeblik du søger det så skal de igang med at behandle en pension til dig og det vil sige at de skal have lavet og opdateret en ressourceprofil på dig , når de giver afslag skal den forligge , når du får afslaget kan du anke det (og få andre øjne til at kigge på dine papir )

Når du i forvejen er på kontanthjælp har du alt at vinde og intet at tabe...

Når du skal op og vise dig som en værdig pas indehaver så ville jeg hvis jeg var dig (ud over at have et brev med hvor du forlanger en begrundelse for at de skal se dit pas ) også have en aktindsigterklæring med sådan at du kan få fat i din journal hvis du ikke allerede har det , og så finde ud af hvad de har om dig og hvad de forventer af dig ....

og måske der i din journal ligger en lille forklaring omkring det pas
  Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 17:45   #13
Delph
Ved at vænne sig til K10
 
Delphs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2009
Lokation: Esbjerg
Alder: 52
Indlæg: 19
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
Delph er ny på vejen
Jeg behøver ikke søge om pension da de er igang med det selv. hele min sag ligger i pensionsrådet , og venter på at der bliver ledig til arbejdspsykolog. hvorfor jeg skal igennem det ved vi ikke ( mig og min advokat ) Men dem om det, for den raport kommer da ikke til at vise andet end alle de andre har sagt.

Delph er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 19:05   #14
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Hvis De har bestilt en plads til genoptræning på MonteBello kunne det da være ok med at vise pas, men så flinke er de nok ikke

mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2009, 13:34   #15
Delph
Ved at vænne sig til K10
 
Delphs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2009
Lokation: Esbjerg
Alder: 52
Indlæg: 19
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
Delph er ny på vejen
*GH* sikkert ikke!
Delph er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Spørgsmål til et evt. møde med sagsbehandler nilla Alt det andet 7 11-09-2010 21:29
fleksjob+ møde med sagsbehandler orkidee Spørgsmål ang fleksjob 6 06-01-2010 22:12
Juhuuu jeg har fået booket møde med min sagsbehandler Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 10-12-2009 11:20
Forbereder møde med sagsbehandler. Thelma Spørgsmål ang fleksjob 4 26-10-2008 19:20
1. møde med sagsbehandler GitteB Spørgsmål ang fleksjob 7 10-05-2007 01:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension