K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-11-2009, 21:44   #1
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
hvis man flytter.

hejsa

jeg har været væk længe herinde,der er sket meget i mit liv både skidt og godt,men nu er jeg klar her igen,jeg ved ikke om nogen har lagt mærke til at jeg har været væk hi hi

jeg har et spørgsmål ang ens førtidspension,hvis man flytter til en ny by og kommune,får man så automatisk sin førtidspension med sig eller skal man igennem en masse bøvl der ???

på forhånd tak

håber i alle har det godt

knus fra pjuske
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2009, 23:37   #2
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Du får din førtidspension med dig.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2009, 01:54   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og somregl helt uden bøvl!!

Og jo JEG har bemærket at du har været væk i længere tid, men du havde jo også en hel del at kæmpe med, så det er jo naturligt nok!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2009, 10:32   #4
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
tak for jeres svar.jeg har savnet flere af jer,det er nærmest som om man er en familie ,når man skriver meget sammen.jeg bor på fyn,men går med flyttetanker til sjælland,da jeg har mødt en dejlig mand,der er der 100 % for mig og min datter

er der andre der har prøvet at flytte,der kan fortælle hvad jeg evt skal være opmærksom på ????


Tak

pjuske
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2009, 11:06   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
pjuske du skal ikke være opmærksom på så meget ved en flytning man skal ikke have revurderet eller noget når man er på førtidspension, derfor der er folk der kan flytte helt til udlandet med deres pension uden problemer

Så har du mødt ham på den hvide hest så er det bare om at springe afsted med det samme ... så selve flytningen er ikke noget problem ...


MEN (øv så kom der et men ) du skal være opmærksom på at hvis du flytter sammen med en så bliver din pension sat ned med det samme til 13.348 derudover er der fare for at den kan blive yderligt nedsat alt efter hvor meget han tjener , det er nok det du skal tænke mest over og som du nok også lige skal informere ham om alt efter hvor meget han tjener ..

I kan regne ud hvor meget det kommer til at dreje sig om på www.borger.dk

held og lykke med det hele
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvis man flytter til en forældre? kongnabonid Alt det andet 4 26-02-2010 16:43
Merudgifter hvis man flytter? Mariepigen Alt det andet 11 18-12-2009 18:29
Sag køre videre hvis jeg flytter? Klund Dit og Dat 2 31-03-2009 20:29
Hvis man flytter til en ny kommune petima66 Spørgsmål ang fleksjob 1 23-03-2007 18:38
Hvad sker der hvis jeg flytter kommune? Marianne Spørgsmål ang fleksjob 3 18-07-2006 22:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension