K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-11-2009, 16:18   #41
carisma
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2009
Indlæg: 28
Styrke: 15
carisma er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frklarsen Se meddelelser
puha det svimmelhed kan nærmest tage livet at en .. En søndag i maj blev jeg uden varsel meget svimmel og dårlig, kunne ikke styre mine ben så måtte kravle ind til naboen som efter at prøve at gi mig vand og banan (kastede det hele op på deres måtte) ringede efter en ambulance. Jeg troede selv jeg havde fået en hjerneblødning, men fik det bedre da jeg var kommet til sygehuset.. en ung læs DUM læge sagde jeg nok bare var overanstreng og havde rejst mig for hurtigt og blev derefter sendt hjem !!!!!!!!!! men det blev ikke bedre, var til læge igen dagen efter og var ligeså dårlig som dagen før, var svimmel og kunne slet ikk focusere.Lægen tog en ´masse blodprøver for at udelukke betændelse, blodprop osv,undersøgte om jeg kunne stå på et ben og en masse andet, som de BURDE have gjort på roskilde. Hun fik en akut tid til øre næse læge i køge dagen efter.Han lavede lige et par øvelseer og vupti så lå jeg der igen. det var en virus på venstre balancenerve, og fortalte at man havde forsket i at det kunne være et herpes angreb på balanceverven. Jeg gik søsygepiller og skulle komme igen efter 14 dage så han kunne holde øje med hvordan det gik. Jeg var syg i lang tid, helt til september hvor det bare var rigtig slemt, lå for det meste såen skråt ned, turde ikke være alene for jeg følte jeg var ved at dø når jeg skulle sove og havde det bare rigtig skidt. mine naboer tog mig med i gården og blive luftet og handlede for mig.. en slem omgang. Min læge fik mig henvist til en neurolog sidste i september, han lavede en masse undersøgelser og han kom frem til at det var mine "sten" der havde sat sig fast.. hmm ja det var så en anden udmelding end den fra ørelægen, så ved sku ikk rigtig hvem der har ret !!!!!!!
Men har en henvisning til rigshospitalet d 12 nov så jeg da spændt på at høre hvad de har at sige, har det dog meget bedre nu, er næsten mig selv igen, kan dog i stressede situationer få et tilbagefald, dog ikke så slemt som da det hele startede.
Er blevet scannet og de fandt jeg havde et stort hulrum (det er ikke en joke ) og neurologen vil godt ha mig til en rygmarvsprøve for at undersøge trykket i mit hoved, men jeg TØR BARE IKKE !!!
Nå venter spændt til torsdag og ser hvad rigsen kommer frem til :-)
Hej Frk Larsen.

Pu ha, sådan har jeg det også med en rygmarsprøve (fik lavet en rygmarvsblokade under fødslen af min datter, hold OP det gjorde ondt længe efter - de ramte forkert, mindt i en ve :-) )
Jeg er, som du, også ved at blive sindsyg.
Læge har bedt kommune lade mig tilse af en neorologisk special læge (aner ikke rigtig hvad det dækker over....) og en psykriatisk special læge erklæring.
Ørelægen, siger det ikke er øresten eller virus på balancenerven, kiropraktor fandt heller intet.
Betalte i sidste uge selv, og fik en tid på OPA i Aarhus, ved den læge som OP min ryg for 18 år siden (har 2 jernstænger og et hav af skruer deri). Han var SÅ sød, og selv om jeg blev nervøs er jeg glad for der sker lidt nu. Kommunen vil ikke betale for at få mig tilset af en neurologisk special læge (på trods af lægens foreskrifter) de vil have mig i praktik, og mener at svimmelheden går i sig selv hen af vejen???
Ryglæge på OPA, har nu henvist mig til neurologisk afd. på Aalborg sygehus, da han mener at den US jeg fik ved neurolog i starten af året er mangelfuld (blev "kun" scannet i hjernen, ikke ryggen/rygmarven og ej heller foretaget en rygmarvsprøve, mht på at påvise neurologisk sygdomme eller hjernebetændelse)
Jeg plejer normalt at være "moderat syg" om vinteren, både på influenza og Herpes på læberne, så slemt at jeg får pille for det. Mens jeg har været svimmel, har jeg ikke én eneste gang, haft noget der minder om sygdom, og lægen mente - uden at vide for meget om det, at det herpes virus kan sætte sig som hjernebetændelse (lidt som skovflåt), men at de kunne u.s for det på sygehuset.....

Jeg føler jeg bliver tosset, og har seriøst overvejet at raskmelde mig, og finde vikararbejde og se om jeg kan klare det hen af vejen. Oveni alle spekulationerne over HVAD man fejler, har jeg nu - igen - fået ny sagsbehandler og jobkonsulent, og skal snart ud i praktik......
carisma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2009, 16:48   #42
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af carisma Se meddelelser
Hej Frk Larsen.

Pu ha, sådan har jeg det også med en rygmarsprøve (fik lavet en rygmarvsblokade under fødslen af min datter, hold OP det gjorde ondt længe efter - de ramte forkert, mindt i en ve :-) )
Jeg er, som du, også ved at blive sindsyg.
Læge har bedt kommune lade mig tilse af en neorologisk special læge (aner ikke rigtig hvad det dækker over....) og en psykriatisk special læge erklæring.
Ørelægen, siger det ikke er øresten eller virus på balancenerven, kiropraktor fandt heller intet.
Betalte i sidste uge selv, og fik en tid på OPA i Aarhus, ved den læge som OP min ryg for 18 år siden (har 2 jernstænger og et hav af skruer deri). Han var SÅ sød, og selv om jeg blev nervøs er jeg glad for der sker lidt nu. Kommunen vil ikke betale for at få mig tilset af en neurologisk special læge (på trods af lægens foreskrifter) de vil have mig i praktik, og mener at svimmelheden går i sig selv hen af vejen???
Ryglæge på OPA, har nu henvist mig til neurologisk afd. på Aalborg sygehus, da han mener at den US jeg fik ved neurolog i starten af året er mangelfuld (blev "kun" scannet i hjernen, ikke ryggen/rygmarven og ej heller foretaget en rygmarvsprøve, mht på at påvise neurologisk sygdomme eller hjernebetændelse)
Jeg plejer normalt at være "moderat syg" om vinteren, både på influenza og Herpes på læberne, så slemt at jeg får pille for det. Mens jeg har været svimmel, har jeg ikke én eneste gang, haft noget der minder om sygdom, og lægen mente - uden at vide for meget om det, at det herpes virus kan sætte sig som hjernebetændelse (lidt som skovflåt), men at de kunne u.s for det på sygehuset.....

Jeg føler jeg bliver tosset, og har seriøst overvejet at raskmelde mig, og finde vikararbejde og se om jeg kan klare det hen af vejen. Oveni alle spekulationerne over HVAD man fejler, har jeg nu - igen - fået ny sagsbehandler og jobkonsulent, og skal snart ud i praktik......
Syns absolut ikke du skal raskmelde dig !!! Bliv ved med stædigt at gå til læge med din svimmelhed, jeg var deroppe 3 gange om ugen i 14 dage og lægen fik sat himmel og jord i bevægelse med div læger. Ydermer er det også godt det står i lægepapirerne hvor tit du har været til læge med det.
Det med herpes ved jeg ikke. altså min ørelæge sagde at det kunne være det, men fessoren på riget sagde det havde man ikke noget belæg for at vide men uanset hvad så er virus på balancenerven ikke noget farligt, meget meget ubehageligt men der er ingen kurermuligheder. Man kan dog tage søsyge tab (jeg tog 4 om dagen) for at mildne det der snurrer rundt noget, men det er noget der går over af sig selv med tiden. Nogen har det kort andre helt op til 1 år, (har jeg snart haft), men jeg kan da mærke det aftar mere og mere, heldivis
Så fat mod og bliv stædigt ved indtil nogen finder en diagnose du kan stille dig tilfreds med
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2009, 16:50   #43
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej Carisma

Så skriver jeg lige også i din anden tråd og har læst nogle af indlæggene.

Jeg tænkte lidt det samme som Tanja, at der måske kan være nogen nerver i klemme i nakken. Har selv oplevet det.

Jeg går til en osteoterapeut, dem er der ikke mange af i Danmark. Det er sådan en, som kan sætte nogen ting i kroppen på plads.... Det kan jeg klart anbefale, jeg går hos ham 1 gang månedligt og han ordner alle de små ting, jeg har problemer med, med bløde tryk - nakkeproblemer, ryg og ben osv... Der er også kranio-sakral....

Håber du finder ud af, hvad der er galt. Lægen må hellere være lidt mere opfindsom, så I sammen kan finde frem til, hvad årsagen kan være.
Brug evt. www.netdoktor.dk Den har hjulpet mig meget, hver gang jeg har haft et eller andet, som jeg ikke kunne forstå, at jeg havde problem med osv.. Og når jeg fandt noget, som passede til de symptomer jeg havde, så fortalte jeg det til lægen, hvad det måske kunne være.


Held og lykke.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2009, 22:15   #44
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har også Herpes, og dét kan altså drille!!!

Jeg har også haft det på balancenerven hvor det tog næsten et år inden det fortog sig. Og engang vågnede jeg op med lammelse i den ene side af ansigtet, det var også Herpes der havde sat sig et eller andet dumt sted, det tog 3-4 mdr at komme af med. Og så har jeg det ellers jævningt som sår både her og dér, det kan også sætte sig til mega blister i munden.

Vitamun hjælper mig en hel del, så det ikke kommer indvendigt, men kun kommer som blære/sår...med længere tid i mellem.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
så røg man alligevel i den sorte gryde havheks Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 03-11-2011 20:42
politikerne alligevel ikke ned i løn? sane Politik og Samfund 15 19-08-2010 12:23
Doktorshopping/Dianose fixsering UllaCliffShads Alt det andet 5 09-10-2009 14:17
Flytte men alligevel ikke? mimse Dit og Dat 4 05-05-2008 20:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension