K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-10-2011, 18:04   #1
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Er Gadaffi død ??

Ja, den skal over i politik afsnittet, men jeg kunne kun finde "alt det andet".

Som overskriften foreskriver, tror man så herpå ? Vi så jo billeder i går, puha, det er selvfølgelig godt at han er død og vi kan håbe, at det hjælper samfundet og at de hurtigt kommer videre, men man kan jo aldrig være sikker på om det er ham der blev dræbt eller ?

Mon man laver en dna på ham ? Tænker bare på alle de andre udyr der er døde.

Nu overvejer man så om Gadaffi også evt. er blevet mishandlet!!!! Hallooo, hvor mange har han lige selv på samvittigheden der: et par mill. eller ??
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 21-10-2011 kl. 18:10.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2011, 19:03   #2
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Gaddafi viste for meget, derfor skulle han dø på denne måde. Fra 2004 frem til kort tid før sin død var han jo ven med Vesten, hvorfor mon det?
Det få vi næppe at vide.
Vesten kendte alt til hans terror på hans egen befolkning, alligevel blev han taget til nåde efter at han har betalt pengene i kompensation for terrorisme i Europa, som han var ansvarlig for.

Lybien er et land med enorme natur ressourcer og jeg lover, at spinddoktorer fra den vestlige verden planlægger heftigt hvordan de få så stor bid af kagen, så muligt, i demokrati navn.

P.t. den sag er parallel med Sadam Huseins og Rumeniens Ceausescurs henrettelser.

http://www.youtube.com/watch?v=XsRQP...eature=related
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2011, 19:06   #3
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
jeg har lyttet med på radioen men kun når jeg lige er i køkkenet.

det jeg har fået ud af det er at han er hevet ud af et røret et eller andet sted,er skudt i armen og vist sener i hovdet.Så for mig lyder det som om han er slået ihjel-om det er em ½ mil eller 7 mil mennesker han har mishandlet så går jeg altså ikke ind for døds straf,og slet ikke uden retter gang ,det bare ikke i orden.

Der ud over vil jeg lige sige at jeg slet ikke har styr på hvad der sker i mellem østen
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2011, 21:19   #4
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Umuligt at vide

Er Gadaffi død??? Er Bin Laden død??? Døde Hitler af alderdom i 1962???

Det er så svært at vide, hvad man skal tro på..... Jeg tror på at vi bliver narret og bedraget hele tiden. Vi får kun de informationer, som "man" mener at vi skal have.....

Få mennesker kender sandheden og desværre kan vi kun danne vores mening udfra de oplysninger vi får...... Og vi får ikke alle oplysninger desværrre (ikke i sagen om Gadaffi.... og heller ikke i mange andre sager)
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2011, 22:01   #5
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Gadaffi... en selvbestaltet diktator der har holdt sig ved magten i over 40 år ved hjælp af terror, mord, undertrykkelse af landets befolkning og tyveri af landets penge...ja man kunne blive ved og ved...international terrorrisme stod han også bag...

Han skulle så være beskyttet af internatonal lov...men er vel forståeligt at befolkningen begik selvtægt da de endelig havde chancen... de ville ikke løbe an på at han kom op at hænge ved en retsag...men være sikre...

Til selve spørgsmålet om han er død...
Jeg er ikke patolog men på billederne ser han nu ud til at være helt død...

nok heldigt for ham da der sikkert var en del af hans tidligere undersotter der hellere havde set ham sidde i et af hans egne fængsler og blive dagligt torturreret...


....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2011, 14:55   #6
FredeFup
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-10 2011
Lokation: Furesø Kommune
Indlæg: 35
Styrke: 13
FredeFup er ny på vejen
Han sluttede livet som kloakrotte.
FredeFup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2011, 19:26   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg er ikke i tvivl om at han er død...

Dog bryder jeg mig ikke om at han tilsyneladende er blevet henrettet - ubevæbnet - og ikke har fået en retssag, hvilket jo er det demokrati handler om.

Men okay, jeg kan heller ikke forestille mig hvordan det må have været at have ham som diktator - måske ville jeg have været den der trykkede på aftrækkeren, hvis jeg selv havde oplevet det??

Jeg græd faktisk da Saddam Hussein blev hængt, synes det var SÅ frygteligt. Muligvis fordi jeg vidste at de aldrig ville finde de masseødelæggelsesvåben de hævdede han var i besiddelse af - og som de jo heller aldrig fandt.

HADER generelt vestens indblanden i de krige hvor der er olie at hente - så hellere at de hjalp dem i Syrien, men hov, der er der ingen rigdom.....og så må folk kæmpe alene. PINLIGT!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2011, 20:36   #8
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Her er billeder af død Gaddafi.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-dictator.html
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2011, 22:06   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Pyyha, sikke en billedserie, jeg blev helt dårlig

Tror jeg generelt har det lidt skidt med at folk bliver henrettet, uanset om de har fortjent det eller ej.....syntes også ham Gadaffi altid har virket psykisk syg eller psykisk ustabil, så jeg har altid haft lidt 'ondt' af ham.......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2011, 00:30   #10
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Pyyha, sikke en billedserie, jeg blev helt dårlig

Tror jeg generelt har det lidt skidt med at folk bliver henrettet, uanset om de har fortjent det eller ej.....syntes også ham Gadaffi altid har virket psykisk syg eller psykisk ustabil, så jeg har altid haft lidt 'ondt' af ham.......
Helene... du skal nok ha mere ondt af alle de mange mange mange mennesker han har dræbt..

Hmmm.. storhedsvanvid er jo også en psykisk sygdom...

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension