K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-09-2011, 11:10   #1
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Afslag fra gigtcenter

ØVØVØV
Så fik jeg brev fra min læge..det viser sig at Gigtcentret i Middelfart ikke vil modtage mig, selv om min læge har henvist..

Min læge henviste mig med henblik på, at jeg skulle lære, hvordan jeg skal behandle min krop ift. træning. Han har ikke uddybet yderligere vedr. min situation, andet end at jeg har HMS, EDS og Fibromyalgi. Han medsendte et udskrift af min konsultation hos Glen Gorm Rasmussen, hvor der står at jeg skal lave stabiliserende øvelser+varmtvandstræning.

Jeg er selv af den opfattelse, at min træning indtil nu (styrke+lidt kredsløbstræning)har været med til at forværre min tilstand, og jeg har pt. store problemer med at klare mit 25 timers fleksjob, da jeg er smerteplaget og kronisk udmattet. Jeg har intet der ligner et socialt liv, da fritid bruges på restituering..

Afslaget begrundes med, at stabiliserende øvelser og varmtvandstræning sagtens kan foregå i primærsektoren.

Det er jo selvfølgelig ikke kun pga. stabiliserende øvelser og varmtvandstræning, jeg ønsker et ophold! Jeg har brug for en del oplæring i at bruge min krop rigtigt i alle dagliglivets situationer. Min hjerne(kognitivt og psykisk) skal lære at behandle min krop bedre. Jeg har meget lidt, nærmest intet, overskud til andet end mit arbejde og har svært ved at se hvordan jeg får overskud til at deltage i varmtvandstræning eller benytte primærsektoren(?) uden at gå totalt ned med flaget..

Har nogen herinde erfaring med at få afslag, søge igen og få tildelt et ophold?
Eller har I nogle gode råd til mig?
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2011, 11:17   #2
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
- hmm den var straks værrer, og ja meget øv, men prøv at tage kontakt til din egen læge, hvad i gør fremadrettet...
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2011, 11:26   #3
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
måske en af de andre gigt center vil tage dig ikke sikkert det går når et har sagt nej.
men lægens på gigtcenteret har set din sag vurderet du ikke har behov/eller står i første række.der fidnes skagen gig og rygcenter bla prøv at høre lægen om det måske var mulig
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2011, 11:28   #4
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
ej noget møg Føler med dig!! Tror du ikke at du kan få af vide HVORFOR du har fået afslag?

åh, jeg ved slet ik hvad jeg skal skrive! Har virkelig ondt af dig! Stort kram!!!! Jeg ved hvordan det føles at have hårdt brug for hjælpen og finde støtte og forståelse fra fagfolk til at komme videre.

STORT KNUS
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2011, 17:21   #5
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Tak for jeres svar

Jeg har foreløbigt skrevet til den patientforening, jeg er medlem af og håber der sidder nogle gode mennesker, der kan hjælpe.

Dejligt at I gav jer tid til en kommentar!
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
Afslag på alt. mille1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 27-09-2011 16:07
Ophold på gigtcenter når man har arbejde? sannemus Alt det andet 4 24-08-2011 08:55
bliver snart vanvittig afslag aflsag afslag mams Hjælpemidler til handicappede 36 11-07-2011 16:26
afslag på ftp. kalona Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 17-09-2010 09:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension