K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-09-2011, 19:51   #1
jyttels
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Alder: 63
Indlæg: 75
Blog Indlæg: 11
Styrke: 14
jyttels er ny på vejen
Endelig sker der noget

--------------------------------------------------------------------------------

Har i dag været hos min læge, da kommunen har forlangt en helbredsattest læ 142. Er i praktik som liger blevet forlænget med 8 uger mere hvor jeg gradvis skal sættes op i tid. Lige nu møder jeg fra 8-12.30 og syndes det er hårdt for nakke og arme, samt mine ben.

Får nu en henvisnig til en som skal undersøge mig ang fibromylegi eller det er noget i min ryg der gør at jeg har alle de smerter i mine ben.

lægen vil også henvise mig til en smerte klinik, så nu sker der da noget. Ved godt at vente tiden er lang.
Er spændt på hvad kommunen siger på længere sigt, men nok en lang sej kamp ang job mæsigt om de vil hjælpe mig eller bare vil have mig op i fuldtid, nogen herinde som ved hvad der skal ske når man har været i praktik i 6 mdr her d 4 nov hvor jeg skal stoppe har været det samme sted.
jyttels er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2011, 04:46   #2
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
kan se din sag ligner min lidt, hvis du bliver henvist til smertecenter, hvor der godt kan være lang ventetid ( jeg ventede i 1 år ) er der behandlings muligheder som kan hjælpe dig, så kan kommunen ikke lukke for dine sygedagpenge, men de kan forlænge din praktik i ventetiden, og så er det at sagen kan trække ud, ang dine timer i praktik, er du udkørt på de timer du har nu, så har du for mange timer, prøv at sige fra og gå hjem når du ikke kan mere, det er måske efter 2 1/2 eller 3 timer, det er sådan nogle ting du også lære på et smertecenter, ved godt det er svært, har lige været hele møllen igennem, det er bare mit forslag, held og lykke med det, det er sgu, en kamp uden lige, du skal regne med at de bliver ved og ved med at presse dig.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
så sker der noget delfiner Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 26-01-2012 15:06
Så sker der noget venner!!!! Razmo Politik og Samfund 35 20-12-2008 17:59
ENDELIG sker der noget! :D Camille Dit og Dat 1 10-06-2008 10:37
nu sker der noget ljg Spørgsmål ang fleksjob 21 06-12-2007 17:30
nu sker der noget ! annette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 04-07-2007 19:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension