K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-06-2009, 10:33   #1
Angelsbaby
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2009
Lokation: kalundborg
Alder: 43
Indlæg: 24
Styrke: 15
Angelsbaby er ny på vejen
Nervevrag...

Hej alle k10 bruger jeg har ikke været ret aktiv herinde fordi der har været super mange ting igang i mit liv.... Som fortalt tidligere er jeg igang med en arbejdsprøvning... Den har kostet både blod sved og tåre for mit vedkommende... og som om det ikke er slemt nok i forvejen er min egen socialrådgiver blevet sygemeldt undervejs... Min arbejdsprøvning er endt ud med at jeg kan arbejde max 17 timer om ugen og har gået fra fysisk arbejde til administrativt...

Da min arbejdsprøvning har foregået på et af kommunens aktivværksteder har der været meget tumult..... Hende der var ansvarlig for mig blev sygemeldt med stress efter kun 3 uger så en anden tog over og sjovt nok overtog jeg rigtig mange af hendes arbejdsopgaver.... Hvilket jeg har fået ros og skulderklap for fordi jeg har håndteret dem supergodt og jeg arbejder rigtig godt under stress... Jeg har med de her 8 uger fundet min niche i livet... Jeg vil arbejde som beskæftigelses konsulent af en art... Det er et super spændene arbejde og enormt variende som jo er vigtigt for mig og min krop.

Nu er det så bare sådan at Kalundborg kommune har meget svært ved at få mine oplysninger hjem fra forgående kommuner(sorø specielt) og det gør at når jeg stopper på fredag og har holdt en uges ferie er jeg igen overladt til systemets særheder... Jeg ved ikke hvor længe jeg kommer til at gå hjemme denne gang og hvor meget jeg igen skal til at kæmpe for ikke at blive glemt... Jeg nyder at komme væk hjemmefra og få indput fra andre mennesker og kunne gøre en forskel fra andre så jeg føler det lidt som om rebet er ved at kvæle mig ved tanken om igen at skulle gemmes derhjemme..

Desuden vil de ikke fortælle mig hvor lang tid jeg skal forvente der vil gå før jeg får at vide om jeg har fået den fleksjob status de vil give begæring til...

Hvor lang tid har i andre oplevet det har taget at få den igennem systemet fra der er ansøgt efter endt arbejdsprøvning...?

Jeg er virkelig nervøs for at blive glemt igen... Jeg vil absolut ikke bare være et nummer der altid bliver skubbet nederst i bunken igen...

Desuden vil jeg ønske jer allesammen en rigtig god sommer... Jeg vil kigge ind fra tid til anden...

Knuzz Lise
Angelsbaby er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2009, 10:59   #2
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej Lise

Det lyder da rigtig dejligt at du har fundet din hylde.

Jeg tror du selv skal holde dem i ilden, så du ikke bliver glemt. Jeg tror dog ikke at det bliver svært da der jo er arbejde i dig

Ha`en god ferie

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2009, 12:01   #3
søsser s
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2008
Indlæg: 100
Styrke: 16
søsser s er ny på vejen
Hej
Ved mig gik der 2½ mdr efter min arb.prøvning til jeg var visiteret til fleksjob.
At de nu må erkende at jeg skulle have haft fp den gang er en anden sag, men er nu fra d. 1.7 bevilliget fp.
Held og lykke med det hele.
Søsser
søsser s er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2009, 21:55   #4
Angelsbaby
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2009
Lokation: kalundborg
Alder: 43
Indlæg: 24
Styrke: 15
Angelsbaby er ny på vejen
Tak for jeres svar:-)

Der er stadig rigtig meget rod i mine papirer og min socialrådgiver er langtids sygemeldt så gæt hvem der sidder i fælden... Jeg føler mig enormt ked af det og fejet væk i øjeblikket men jeg håber da der kommer lidt klarhed snart. Jeg er dog blevet gjort klart at jeg skal ikke forvente at høre noget de første 3-4 måneder...

Og oveni har jeg måttet sande at jeg blir ved med at få betændelse i og omkring bækken og lændevirvler så går rundt med ekstra smerter i øjeblikket.
Angelsbaby er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension