K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-07-2010, 12:04   #11
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Jeg meldte mig nu ikke syg ( jeg var faktisk meget syg på det tidspunkt og det var de klar over ) .. jeg ringet bare og troede jeg ville få en forståelse. Sådan en kynisme havde jeg ikke regnet med i Danmark. Men så fik jeg den lærdom.
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2010, 13:01   #12
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af adbib Se meddelelser
Jeg meldte mig nu ikke syg ( jeg var faktisk meget syg på det tidspunkt og det var de klar over ) .. jeg ringet bare og troede jeg ville få en forståelse. Sådan en kynisme havde jeg ikke regnet med i Danmark. Men så fik jeg den lærdom.
Egentlig mener jeg at i aftalen mellem arbejdsgiver og tager (og de gælder vil også for kommunen)står der at man er berettiget til en betalt fridag (endda) når man skal til sine nænmestes begravelse....

Og din mor må vel siges at være tem'lig nær.......

Bortset fra det ....må jeg tilstå at jeg er temlig fortørnet over den behandling du der fik! Først har du mistet din mor også den der.... Det er simpelthen for groft og for umenneskeligt!

Føler virkelig med dig
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2010, 15:10   #13
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Ja, det er en rædsom skankepave der var på spil hos dig... men jeg fatter nu ikke at du venter 2 år med at komme frem med din klage.. Jeg håber godt nok at du har det på skrift...

Og det er ikke alle jobkonsulenter der er på den måde... jeg har da et par gange fået flyttet et møde.. og der blev slet ikke spurgt til grunden til at jeg ønskede at flytte de møder...
Kh
Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2010, 15:17   #14
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Jeg lavede nu også en klage, men fik ikke svar på den ( efter aktindsigt var årsag til stop slettede i min journal ) og da jeg fik min kontanthjælp igen, gjorde jeg ikke så meget ud af det. Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på alle dem som ikke "gør" modstand.

Sidst redigeret af adbib; 29-07-2010 kl. 15:21.
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2010, 15:33   #15
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
adbib... så skal de sørme ha med grovfilen... og jeg håber at vedkommende skrankepave stadig er der så h*n kan få et los bagi..
Har du ikke en god sagsbehandler nu som evt kan hjælpe dig.. eller endnu bedre .. kender du ikke en af juristerne/teamcheferne.. om det så kun er af navn eller udseende er sådan set ligegyldigt.. så ringer du og hører om vedkommende vil hjælpe dig med at klage over det... og så forklarer du hvad der er hændt osv osv og har vedkommende ikke røv i bukserne til at hjælpe så siger du bare at du går videre med det..
Kh
Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2010, 16:10   #16
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Jeg ringet nu også til beskæftigelsesankenævnet og beskeden var at man ikke havde modtaget min klage. ( De sagde jeg så havde fået ret i min klage )

Men er også ved at skrive til et par aviser.

ps. Men jeg er ikke 100 % sikker på det var derfor jeg fik stoppede min kontanthjælp
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2010, 22:25   #17
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af adbib Se meddelelser

ps. Men jeg er ikke 100 % sikker på det var derfor jeg fik stoppede min kontanthjælp
Nu må du altså ha' mig undskyldt.

For det første synes jeg det er lidt sent, at klage 2 år efter en hændelse, som du ikke engang kan bevise.
Iflg. min erfaring er den tabt på forhånd.

Og det du skriver i denne tråd's indlæg nr. 3 opfatter jeg helt klart, som at du fik stoppet din kh p.g.a. at du deltog i din mors begravelse, men nu er du ikke længere sikker på, at det var derfor du fik din kh standset.

Jeg er meget forvirret.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2010, 22:47   #18
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
@ vovse

Med rigtig rigtig mange år bag mig på kontanthjælp og så fik jeg stoppede min kontanthjælp efter jeg "satte foden i". Virker det så ikke logisk at det var derfor, nu det er kommet frem at begravelse ikke er gyldig grund til udeblivelse?
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2010, 23:41   #19
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af adbib Se meddelelser
@ vovse

Med rigtig rigtig mange år bag mig på kontanthjælp og så fik jeg stoppede min kontanthjælp efter jeg "satte foden i". Virker det så ikke logisk at det var derfor, nu det er kommet frem at begravelse ikke er gyldig grund til udeblivelse?
Det sker jo ofte, også længe efter en hændelse, at man bliver klar over at det der foregik ikke var i orden. Også selv om man på tidspunktet, selv syntes det var helt forkert, så har man jo ofte tendens til at tro på at myndighedspersoner siger sandheden.

Og som du siger det er netop kommet frem at det ikke er i orden, du har min fulde støtte til at klage. Hvis du ikke får andet ud af det så finder du sikkert ud af hvorfor, og skulle det vise sig at det var på grund af din mors begravelse, så må de sandelig stå skoleret.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2010, 08:05   #20
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Det sker jo ofte, også længe efter en hændelse, at man bliver klar over at det der foregik ikke var i orden. Også selv om man på tidspunktet, selv syntes det var helt forkert, så har man jo ofte tendens til at tro på at myndighedspersoner siger sandheden.

Og som du siger det er netop kommet frem at det ikke er i orden, du har min fulde støtte til at klage. Hvis du ikke får andet ud af det så finder du sikkert ud af hvorfor, og skulle det vise sig at det var på grund af din mors begravelse, så må de sandelig stå skoleret.



Ragdoll
Er helt enig med dig der......

Bare gå til den!

Har du egentlig ikke en kopi af den klage du lavede dengang? (spør' hun stille)
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mærsk Mc-Kinney begravelse. Indiansummer Politik og Samfund 0 23-04-2012 10:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension