K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-07-2010, 13:52   #1
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Svin genkendes jo på deres handlinger...

http://www.bt.dk/politik/nu-vil-koeb...e-ned-sprutten

Fy for den lede... -håber IKKE disse handlinger også forsvares af vores sagsbehandlere ???

Og rigtig mange krammere til de stakkels mennesker der stadigvæk - mange gange ulovligt - mister deres forsørgelsesgrundlag på grund af sparehensyn/kassetænkning i "det syge system"
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 19-07-2010 kl. 14:00. Årsag: Tilføjelse...
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2010, 14:47   #2
Bassemanden
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2010
Indlæg: 200
Styrke: 14
Bassemanden er ny på vejen
Ja og 200.000 kr. på et portræt af Ritt Bjerregaard.. hvor albertslund kommune kunne nøjes med at bruge 150 kr. til et portræt af deres borgmester!!! forrykt!!
Bassemanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2010, 00:49   #3
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Nemli'... -klart at der IKKE er ressurcer nok til de der trænger

Og selvfølgelig skal/skulle københavns kommune også holde seminaret i nyborg... -for det drejer sig jo om, at få så mange penge ud af kommunekassen så muligt, og så mange rejsepenge ned i de fedes lommer som muligt

http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...cle1378924.ece

Magtmennesker er åbenbart(generelt), uansvarlige, begærlige, tyvagtige, lystløgnere osv.

.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2010, 23:36   #4
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Det er nu sjovt at se at så snart det er SF eller S som har brugt en smule for meget, så skriges der op.
Men så snart det er Dansk xxxxx parti, Venstre og Konservative så går man lille mindre til værks.

NB: kørepenge er via statskassen og ikke kommune kassen.

At de så nok burde have holdt fingerene fra den dyre Cognac og special øl, er vi ikke uenige om.
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2010, 00:10   #5
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
1000 kroner er den normale kuvært-pris-grænse, så det undre, at det ikke fremgår hvad de har brugt penge på forud for bar-besøget - eller involverer det faktsik spisning, i så tilfælde er der ingen historie.

Efter at have nærlæst teksten kan jeg se at det drejer sig om 15-16-00 pr kuvært, men altså bestemt ikke noget vildt og derfor en ikke historie.

Sidst redigeret af superhoax; 21-07-2010 kl. 00:29. Årsag: Nye oplysninger
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2010, 02:06   #6
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jsn Se meddelelser
Det er nu sjovt at se at så snart det er SF eller S som har brugt en smule for meget, så skriges der op.
Men så snart det er Dansk Racist parti, Venstre og Konservative så går man lille mindre til værks.

NB: kørepenge er via statskassen og ikke kommune kassen.

At de så nok burde have holdt fingerene fra den dyre Cognac og special øl, er vi ikke uenige om.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx


Øhhh... -tror nu nok, at alle partierne er med ved bordet(fremgår også af artiklen), når københavns kommune holder "besparelses møde" langt fra hjemstavnen og den store tegnebog fremme ;o

Og hvorfor skulle staten dog pludselig betale kommunens rejseudgifter ???
Og hvis de gjorde, var det måske i orden med al det tidsspilde og de ekstraudgifter det giver for borgerne i københavn ???

Håber ikke, du føler dig personligt forfulgt ved mit svar -det er dog skræmmende at nogen på netop denne side, finder det ok, at formøble vores fælles ressurcer på denne måde
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 23-07-2010 kl. 02:43. Årsag: Lille bitte tilføjelse...
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2010, 02:16   #7
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
1000 kroner er den normale kuvært-pris-grænse, så det undre, at det ikke fremgår hvad de har brugt penge på forud for bar-besøget - eller involverer det faktsik spisning, i så tilfælde er der ingen historie.

Efter at have nærlæst teksten kan jeg se at det drejer sig om 15-16-00 pr kuvært, men altså bestemt ikke noget vildt og derfor en ikke historie.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx

Er det, det offentliges max. kuvertpris på kr. 1.000,-, du omtaler som "normal" ???

Og det fremgår jo tydeligt i de andre link, at der er spist for ca. kr. 500,- og drukket for ca. 1.000,- pr. person...

Og vinen kostede 495,- pr. flaske/ cognac 195,- pr. glas/ spiritus 195,- pr. glas...

Og helt fint, at du IKKE finder det vildt med kr. 1.5oo-1.600,- pr. person... -men det er måske ikke lige dét, som flertallet af borgerne i danmark mener ? -men de har jo også "kun" arbejdet fysisk og psykisk hårdt og efterfølgende betalt alt for meget i skat, for at der var penge til disse personers overforbrug
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 23-07-2010 kl. 02:42. Årsag: Tilføjelse...
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2010, 10:24   #8
Bassemanden
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2010
Indlæg: 200
Styrke: 14
Bassemanden er ny på vejen
Ja det er dybt forkasteligt.

De bør repræsentere mængden, det vil sige også spise som mængden ville gøre, og jeg må indrømme at jeg har aldrig været så økonomisk begunstiget at jeg kunne tage ud og spise/drikke for ca. 1.500 kr. det bliver højst en øl fra netto og take away også spise det ude i det fri eller hjemme. max pris pr. person 200 kr og så er det rigtig fint!

Jeg finder det rystende at det får lov at finde sted og jeg ligeglad hvilke partier der gør det, jeg synes det forkert af dem der gør det og de så gør det lidt mere end de mindre eller lidt mindre end dem med lidt mere!!

ok det var så lidt en joke.. Løkke på talerstolen!! :-) hi
Bassemanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2010, 11:12   #9
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Endnu værre er det da, at deres lovændringer og beslutninger bærer præg af, at de vist har været påvirkede af en hel masse, som har sløret den sunde fornuft.

De bør derfor foretage en spiritusprøve, FØR de laver lovændringer eller træffer vigtige beslutninger, som rammer borgerne.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2010, 11:24   #10
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Enig, bassemanden, jeg er så "naiv" at mene at de politikere vi har valgt SKAL foregå med et godt eksempel, længere er den ikke i mit univers!

Jeg siger ikke at alle er ufejlbarlige men jeg FORVENTER at de omgås mine og andres skattekroner med ganske alm sund fornuft!


Apropos, syns jeg så lige i skal have en lille sang:

http://www.youtube.com/watch?v=YaxrbdAp10M

Skååååål
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Trolls og deres dagsorden anfo Politik og Samfund 7 01-07-2012 01:49
Jeg får flip af kommunen og deres spørgsmål supersus Spørgsmål ang fleksjob 27 10-03-2012 19:59
Ministre sjusker med deres kalendere buster Politik og Samfund 2 17-04-2010 11:12
De rige, dumme svin' har fortjent det Peacock Dit og Dat 0 18-06-2008 10:38
Gid de dog passede deres arbejde ordentligt! gittedl Spørgsmål ang fleksjob 9 29-07-2007 18:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension