K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-03-2011, 17:03   #21
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Flere sygehuse kører med aftenundersøgelser for at ventetiden ikke er så lang..

Og ja.. tiden er mega lang når man nu ikke må få noget.. jeg troede bare at du godt måtte få alm vand i små mængder indtil nogle tiden før undersøgelsen..
Knus Lone
I folderen der er med står der spise, drikke og ryge, det med rygningen er nok det værste, *G*
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 17:06   #22
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Ja, jeg kan godt følge dig .. selvom det er over 1 år siden stoppede med at ryge..

Og når der står sådan i den folder, så må du hellere følge det..
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2011, 09:26   #23
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Nå, men så var jeg jo på OUH i aftes.

De fandt ikke noget unormalt i spiserør, mavesæk el. tolvfingertarmen. ( ØV ØV ) stadig ikke noget at forholde sig til.

Så de vil sende mig vidre til en ultralydsscanning, uh håber ikke ventetiden bliver lang.

Men sikke en oplevelse, jeg sov fra det hele, opdagede end ikke at få slangen i halsen, men jeg var godt nok rund på gulvet bag efter.

Eneste ubehagelige var da jeg fik sprøjtet noget bedøvende i halsen, ader jeg var ved at brække mig.

Til gengæld var jeg træt da jeg kom hjem, skulle lige have en ½ time, som så blev til 2 timer, vågnede med al tøjet på da manden gik i seng.
Så jeg skulle lige have en smøg, og så i seng igen, har stort sovet til kl. 6 hvor jeg skulle have min piller, og så i seng igen, er stadig ikke helt vågen endnu.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2011, 09:52   #24
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sushjer 1 Se meddelelser
Nå, men så var jeg jo på OUH i aftes.

De fandt ikke noget unormalt i spiserør, mavesæk el. tolvfingertarmen. ( ØV ØV ) stadig ikke noget at forholde sig til.

Så de vil sende mig vidre til en ultralydsscanning, uh håber ikke ventetiden bliver lang.

Men sikke en oplevelse, jeg sov fra det hele, opdagede end ikke at få slangen i halsen, men jeg var godt nok rund på gulvet bag efter.

Eneste ubehagelige var da jeg fik sprøjtet noget bedøvende i halsen, ader jeg var ved at brække mig.

Til gengæld var jeg træt da jeg kom hjem, skulle lige have en ½ time, som så blev til 2 timer, vågnede med al tøjet på da manden gik i seng.
Så jeg skulle lige have en smøg, og så i seng igen, har stort sovet til kl. 6 hvor jeg skulle have min piller, og så i seng igen, er stadig ikke helt vågen endnu.
Jamen, så blev det da overstået - så kan du lægge det bag dig. Jeg havde glemt det med, at mange får stesolid inden undersøgelsen. Jeg fik det ikke, for jeg er kontrolfreak og rædselsslagen for at miste overblikket. Men godt, du fik det og ikke rigtigt oplevede undersøgelsen.

Så må du vente på scanningen. I mellemtiden kan du jo holde igen med fed og røget mad, der er kendt for at fremprovokere galdesymptomer. Så har du gjort, hvad du kunne.

Venlige hilsener

Nabokone
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2011, 10:39   #25
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nabokone Se meddelelser
Jamen, så blev det da overstået - så kan du lægge det bag dig. Jeg havde glemt det med, at mange får stesolid inden undersøgelsen. Jeg fik det ikke, for jeg er kontrolfreak og rædselsslagen for at miste overblikket. Men godt, du fik det og ikke rigtigt oplevede undersøgelsen.

Så må du vente på scanningen. I mellemtiden kan du jo holde igen med fed og røget mad, der er kendt for at fremprovokere galdesymptomer. Så har du gjort, hvad du kunne.

Venlige hilsener

Nabokone
Jeg fik noget bedøvende sprøjtet ind i blodåren, tror det virked mere en lægen havde forventet pga. morfinen, men det havde jeg fortalt at jeg fik.

I øvrigt hælder jeg mere og mere til at det er sygisk, pga. mandens sydom, hele sidste år og i starten af dette år , med bla. blodprobber i benet og en evt amputation og så en chef der er sygopat,

Det er der flere af min venner der har snakket om, måske de har ret, tror det jeg er igang med lige nu er det man kalder udelukkelses metoden.

Mave problemerne starte jo lige efter at manden blev syg i Januar, men lad os nu se hvad de finder frem til.

Susanne
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2011, 11:10   #26
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Sushjer .. dejligt at undersøgelse er vel overstået... og det er også rart at de ikke fandt noget .... men .. men .. jeg kan godt se at du er ligevidt med din mavepine..

Jepsen, det kan være noget psykisk der giver dig mavepine .. men det kan altså også være galdesten...

Håber du snart kommer til den scanning, så du ved hvad du er oppe imod.. og rigtig god bedring til dig... ♥
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2011, 12:21   #27
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Sushjer .. dejligt at undersøgelse er vel overstået... og det er også rart at de ikke fandt noget .... men .. men .. jeg kan godt se at du er ligevidt med din mavepine..

Jepsen, det kan være noget psykisk der giver dig mavepine .. men det kan altså også være galdesten...

Håber du snart kommer til den scanning, så du ved hvad du er oppe imod.. og rigtig god bedring til dig... ♥
Knus Lone
Tak

Har lige været inde for at finde ud af hvor lang vente tiden er man kan sgutte finde noget om det, så hvis der er en venlig sjæl som kan finde et link til det vil jeg blive glad.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2011, 13:12   #28
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Opdatering.

Jeg har jo fået et tid til uldtralyd d. 14 apri.

Men i mellem tiden dvs. i går modtog jeg så min opsigelse, fra mit job, med den begrundelse at kontrakten med Wittenborg og ISS udløber d. 30 juni.

men min opsigelse er gældene fra d. 30 april.

Jeg mener selv at min opsigelse er er i strid med lovgivningen, at man ikke kan fyres når man er sygmeldt, jo men så skal firmaet lukke ned på den dato, men der er yderlig to md. tilbage ud over.

I øvrigt er der "ansat" 2 praktikanter som jeg mener skal ud først og en ny kok d. 1 /4, desuden er der ingen til at tage over på mit område når jeg er syg.

OG til sidst er min opsigelse ikke underskrevet, men kun maskin skrevet hvem der har skrevet opsigelsen.

Jeg har henvendt mig til 3F, hvor vedk. som har med ISS sager at gøre skulle ringe til mig.

Har en fornemmelse af at min chef ikke tror på at jeg er syg, men han har jo ikke bedt om en læge erklæring, så jeg tror at man bruger det påskud at kontrakten mellem Wittenborg of ISS er opsagt.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2011, 13:17   #29
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Skønt med datoen til scanning....

Men øvsen til sådan en fyreseddel.. håber at 3F hjælper dig....

Sender dig lige en masse
Knus
Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2011, 13:20   #30
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Skønt med datoen til scanning....
Men øvsen til sådan en fyreseddel.. håber at 3F hjælper dig....

Sender dig lige en masse
Knus
Lone
De siger at der er 8 ugersventetid, fik at vide at jeg kunne kontakte min læge så han kunne ringe til dem og det hjalp, for da jeg ryggede for en tid fik jeg at vide at de skam ikke havde sat tid på.

HMMMMMM, spurgte hende så om det betød at jeg hele tiden kom neders i bunken, hun ville nu ikke sige ja, med at det havde 30 dags patentier, men hvis der ikke er sat dato på blivr man jo ved med at være 30 dags patentier.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension