K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-03-2012, 15:11   #11
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Nu mener SB jo bestemt hun har retten på hendes side, altså det er jo "alm" nabostridighed, det er ikke meget anderledes end at den ene af vores naboer har "ædt" 1½ meter af vores grund, det var ikke noget de gjorde med vilje, det var bare naturligt at grænsen skulle gå der, vi har så valgt at være ligeglade selv da en landmåler (i anden forbindelse) bestemt sys vi skulle inddrage stykket igen, sagde vi tis være med det, det kan ikke betale sig at blive uvenner for et stykke jord vi alligevel ikke bruger, eller savner.

Ikke fordi vi er ikke super gode venner med dem, eller rettere omvendt de er ikke super gode venner med os, især fruen i huset er noget af en biiib, altså hun er skam sød nok, man skal bare passe på med hvad man fortæller, lige som hun opdigter ud af det blå vel at bemærke historier om andre, bla ryger jeg nu hash (jeg har aldrig rør det andet end den ene gang en betjent viste det frem i folkeskolen) Og de er sure over at vi bruger vores grund... vi fyrer med træ fra væltede huse = der havner en KÆMPE bunke træ (over 2 meter høj) på vores grund, der grænser op til deres (langt fra skæl) åre hvor er de SURE! men der er altså ingen lov der siger at vi ikke må, så de skal have lov at være sure, og som vi sagde sidst de brokkede sig, så er de da velkommen til at komme og save det i stykker, vi skal nok stable... sikke en mine vi fik.

Så i teorien kunne vi sagtens bare være mavesure og forlange at de fjernede deres hæk og bed, så vi kan få vores jord tilbage, men igen hvorfor skulle vi dog det?? vi kan godt vise os bedre end dem, der til vil det være synd for deres have, for så vil de få et lille firkantet hak de ikke kan bruge til en fløjtende fis, det vil være synd, og for os gør det ingen forskel.

Sådan kan alle mennesker så ikke tænke/ se tingene, kollega har massere af jord han ikke bruger til en fløjtende fis bla det stykke SB mener er hendes, kollega kunne jo bare lade det ligge, han savner det ikke, men det evner han så ikke og benytter i stedet lejligheden til at genere (hvilket i mit stille sind nu ikke gør mig noget *shy*)

Men det ændrer ikke på min følelse af bestemt ikke at være alene med dårlige tanker om SB.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2012, 09:23   #12
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Hvor var det dog uartigt...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Birkes-musen Se meddelelser
Jeg har været i kontanthjælps-systemet siden jeg var 18 og er nu 41 og har set mange forskellige typer sagsbehandlere på min vej.

De er super forskellige, nogle er flinke mens andre er rene sagsmishandlere

Jeg har en gang oplevet en sagsbehandler der virkede som om hun kun ønskede at provokere og forudlempe én hver gang man kom til samtale.

En dag angreb hun mig på mit udseende og påklædning og sagde at nogle mennesker bevidst valgte at se så grimme ud at de ungik at blive ansat i job fordi de var for dovne til at arbejde og trængte til et los i r....

Så kom jeg til at skubbe til en papirs-bunke på hendes bord så den røg på gulvet og så kom vagten ilende og spurgte om der var noget galt.
Siden den dag holdt hun kun tlf.-møder med mig hvilket dog passede mig fint.

Nogle sagsbehandlere kan virkelig få de værste sider frem i folk, specielt de af dem der føler sig som en slags overmennesker
Det var lidt ærgerligt, at du ikke optog den samtale. Den skulle da have været refereret på et højere sted.

Fint at du kom til at skubbe hendes papirer på gulvet. Den har nok osse trængt til en afstøvning.

Og jeg er sikker på at vi i fremtiden vil se mange flere folk reagere voldeligt - ikke fordi de er onde - men i afmagt...

Sært som sagsbehandlere ikke tænker over, at hvis ikke vi fandtes - så havde de ikke job.

Måske du skulle have spurgt om hun var tidligere pole-danser (og dermed ikke en "rigtig" SBH), når nu hun refererede så frækt til dit udseende.
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2012, 13:23   #13
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Ha ha.

Min kære gamle fader sagde engang. " dem som bliver politibetjente er som reglen dem som har fået de mindste bolcher da der blev delt ud i klassen".

I det hele taget, min egen tilføjelse er det måske også, folk som arbejder på jobcenter, i kommunen, i SKAT, fængselsbetjente osv. I det hele taget skranke paver.....

Og de elsker alle sammen, at vise deres magt derfor har de disse job. ( påstand)... For sikkert er det, at jeg træder en hel masse over tæerne med denne påstand..

Men ingen røg uden ild. Kh indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2012, 13:52   #14
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
I det hele taget, min egen tilføjelse er det måske også, folk som arbejder på jobcenter, i kommunen, i SKAT, fængselsbetjente osv. I det hele taget skranke paver.....

Og de elsker alle sammen, at vise deres magt derfor har de disse job. ( påstand)... For sikkert er det, at jeg træder en hel masse over tæerne med denne påstand..
Hej Indiansummer

Du glemmer at nævne personalet hos private jobfirmaer.
Jeg var hos jobfirmaet HKI i rundt regnet 4 år for at få uddannelse på revalidering.
Din beskrivelse passer perfekt på nogle af de folk jeg mødte der.



Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vred mand kørte bilen ind i borgerservice! Ninja Politik og Samfund 25 03-01-2013 00:13
Socialrådgivere på K10.... phhmw Alt det andet 35 05-01-2012 22:32
Udfyldning af papirer til borgerservice LOS Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 10-12-2011 21:10
Medarbejder overfaldet på forvaltning Hejdien Politik og Samfund 41 16-04-2009 23:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension