K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2012, 10:32   #11
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Jeg bliver så skie harm men også ret så ked af det når jeg læser om sådan noget ..

Jeg havde en arbejdskollega hvor det tog et par timer så havde hun sin pension ..
Det er jo menneskehensyn .. og så kan man sgi lave alt papir arbejdet bagefter..
Knus Lone
Jeg har en veninde der fik sin pension efter 2 mdr inde i systemet, hun kom ikke i arbejdsprøvning eller noget... hun har nogt med psyken, men alligevel kan hun godt arbejde nogle timer efter min mening... hun har lige været barnepige i 3 mdr. Det havde jeg ikke engang kunne holde til.
Det hele handler om, at de laver deres regler og så gælder det om at få den rigtige socialrådgiver, øv hvor er det skræmmende at tænke på....
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2012, 12:19   #12
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
samtlige ledere i jobcenter vejle er involveret i kriminalitet hvor straframmen er op til 16 år....
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2012, 13:15   #13
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ette74 Se meddelelser
Jeg har en veninde der fik sin pension efter 2 mdr inde i systemet, hun kom ikke i arbejdsprøvning eller noget... hun har nogt med psyken, men alligevel kan hun godt arbejde nogle timer efter min mening... hun har lige været barnepige i 3 mdr. Det havde jeg ikke engang kunne holde til.
Det hele handler om, at de laver deres regler og så gælder det om at få den rigtige socialrådgiver, øv hvor er det skræmmende at tænke på....
Ette.. min arbejdskollega havde brystcancer og var terminal...

Nu må man ikke sammenligne hvad den ene gang og hvad man selv kan .. der er ingen der er ens.. heller ikke med samme diagnose..

@jjsonn .. jeg kan godt forstå at du sidder med den følelse.. jeg ville også ha det på den måde hvis det var en af mine forældre der var behandlet på den måde fra kommunens side..
Og det er så smadder dejligt at hun fik god hjælp fra andre dele af kommunen... ♥

SÅrdnok! hmm det var da noget af en påstand .. eller har du et link hvor jeg kan læse mere om det... for det kunne da være spændede at følge med i..

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2012, 15:00   #14
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
link...hmmmm. ikke nogen jeg deler ud...til gengæld her jeg mere end 100 timers optagelser med bl.a 3 ledere, interne noter og mails der beviser det + en hel stribe andre beviser....og der er et par sager på vej...i øvrigt er der for kort tid siden lavet forlig i en anden sag
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2012, 15:20   #15
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SÅrdnok! Se meddelelser
link...hmmmm. ikke nogen jeg deler ud...til gengæld her jeg mere end 100 timers optagelser med bl.a 3 ledere, interne noter og mails der beviser det + en hel stribe andre beviser....og der er et par sager på vej...i øvrigt er der for kort tid siden lavet forlig i en anden sag
Nå ok .. troede bare at jeg havde misset noget i nyhederne...

Gad vide om det hænger sammen med alle de kommunesammenlægninger der fandt sted ... Jeg er sgi glad for at der ikke var nogen der ønskede at blive lagt sammen med Fredericia

Håber snart at du får din sag gennemført.. ♥
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2012, 09:50   #16
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SÅrdnok! Se meddelelser
samtlige ledere i jobcenter vejle er involveret i kriminalitet hvor straframmen er op til 16 år....
Er det noget du vil uddybe.......

og bagefter tror jeg vi skal tilbage til tråden
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lægekonsulent i Vejle env58 Lægekonsulenternes Rolle 26 22-03-2015 12:39
Fleksjob i Vejle ette74 Spørgsmål ang fleksjob 4 24-04-2013 13:12
Borgermøde i Fredericia 30 april Webmaster Politik og Samfund 4 08-04-2013 18:06
ledige til grin på jobkursus/JKProces, Fredericia buster Politik og Samfund 5 05-09-2010 11:39
Fredericia MissMurphey Alt det andet 1 12-01-2010 11:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension