K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-03-2012, 23:16   #71
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
jeg undre mig også over bamseline, det er som om ingen anden end hende selv er berettiget til en offentlig ydelse, alle os andre er bare ynkelige og utaknemmelige, hvilket er det mest dobeltmoralske ever da hun selv ligger samfundet til last med sin ftp.

men må gå ud fra hun bare er en sørgelig sjæl der ønsker reaktioner siden hun skriver sådan, eller også har lidt små nazistiske tendenser who knows
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2012, 23:20   #72
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Gud er død

(Tab af objektiv sandhed)



Mærkesager:

Selv om Nihilistisk Folkeparti mener at alt er ligegyldigt og meningsløst, har de alligevel nogle politiske mærkesager,
for at gøre livet en lille smule mere muntert og mindre irriterende, mens vi alligevel er her...



Alle der bor i Danmark skal udvises!

Der er åbenbart for mange mennesker i Danmark, så derfor foreslår de, at vi alle udviser os selv i kortere eller længere perioder. F.eks. udvise sig selv til Thailand hver vinter.

Langt de fleste danskere har en udlænding i sine aner, og man kan som udgangspunkt udvise sig selv til denne forfader/-moders pågældende land... men der er frit valg...

På den måde vil der være plads til os alle og ikke nødvendigt at tvangs-udvise nogle som ikke har lyst til at blive udvist til et land de ikke kender...



Ja til bandekrig!

Vi må nok erkende at hash er kommet for at blive... ligesom f.eks. mad og biler. Hash kan være farligt... ligesom mad og biler... Men i modsætning til mad og biler er hash ulovligt, og det er fjollet...

Der er vist ingen tvivl om, at den verserende bandekrig er en kamp om hash-markedet... efter at vores kære politikerkolleger var så snedige at forsøge at lukke Pusher Street...

Mit forslag er, at rockerne og banderne udstyres med splatter-geværer, og derefter slås mod hinanden i f.eks. en uge. Dén der vinder, får lov at sælge hash den efterfølgende uge...

www.nihilistisk-folkeparti.dk/


-

Sidst redigeret af nocturne; 14-03-2012 kl. 23:31.
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2012, 23:38   #73
Birkes-musen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Birkes-musens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Lokation: Muse-by
Indlæg: 175
Styrke: 14
Birkes-musen er ny på vejen
Sikke en rådden tråd det er blevet nu !

Jeg synes virkelig at den her tråd er kørt ud på det værste sidespor nogensinde hjulpet godt på vej af Bamseline der kun er ude på at provokere andre herinde.
Nu ender det her i mudderkastning og jeg synes der begynder at være en ubehagelig stemning som jeg aldrig har oplevet før på K10.
Kan vi ikke bare lade Bamseline køre sit eget løb og ignorere hende. Hun bliver værre og værre jo mere hun kan mærke at hun får alle os andre op og køre.
Jeg gider i hvert fald ikke deltage mere i lige netop den her tråd.
Hilsen Birkes-musen
Birkes-musen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 00:50   #74
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Det er vel aldrig for meget at grine lidt af hinanden

Sygdom har jo mange aspekter
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 11:20   #75
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Post Melodien, der blev væk!

Velkommen til K10 - Flexjob & Førtidspension, stedet hvor vi alle prøver at hjælpe hinanden.


Var det ikke, dét hér Mr. Web, skrev på forsiden?
Syntes, vi må prøve at finde den gode melodi frem igen!
Kærlig hilsen Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 12:19   #76
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Hmmmmm man kan vel bare sige at hver fugl synger med sit næb

Og jeg har fuld tiltro til at web klarer de fugle der synger pivfalsk og de finker der smutter udenfor

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 13:57   #77
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Hmmmmm man kan vel bare sige at hver fugl synger med sit næb

Og jeg har fuld tiltro til at web klarer de fugle der synger pivfalsk og de finker der smutter udenfor

Knus Lone
Fuldstændigt korrekt.

Det ville da også være mærkeligt andet, der vil jo altid være forskellige meninger og holdninger i et forum hvorend det så er.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2012, 12:00   #78
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Thumbs down

Åh hvor jeg h....disse mennesker, som synger så smukt om friheden til at ytre sig i debatter.

Underligt nok, er det meget tit disse personer, som altid kan finde ud af at svine andre til med deres meninger og holdninger.

Jeg har min mening, andre har en anden. Men tonen kære K10ér, den er da bestemt blevet ændret lige med dette indlæg fra Web master med Bamselines indlæg.

Jeg tror som en anden skrev, jeg vælger ikke at kommentere mere i denne tråd. Det er simpelthen for jeg ved ikke hvad Kh indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tegner "Bistandsland" et korrekt billede af kontanthjælp? fireman Politik og Samfund 19 02-03-2013 12:14
Dagens billede: Bag facaden buster Politik og Samfund 5 17-08-2011 14:34
billede nensypigen Hjælp til Forum Brug 1 23-09-2010 11:57
Razmos avatar-billede Tante Ana Dit og Dat 11 07-02-2009 18:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension