K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-02-2009, 12:18   #21
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Lidt mere til denne tråd...Nu har vi hørt at vi fleksere er blevet , for en stor del, tildelt fleksjob på et forkert grundlag men hvad med alle dem der får afslag på et forkert grundlag jeg tror der er mange der ikke har fået fleks selv om de var berettiget til det.

Jeg vil lige sige at for mig tog det det 1 år med en stor afklaring en arbejdsprøvning og to lægeundersøgelser og en psykiater før jeg fil tilkendt fleksjob og bagefter er det jo også at man mister A kassen og derfor er på herrens mark uden det fleksjob eller den ledighedsydelse...hvis men altid skal være bange for at man mister sin ledighedsydelse HVAD SÅ ? Jeg stolede på kommunen...det er hamrende uretfærdigt at tage det fra folk efter de har fået det og meldt sig ud af Akassen...desuden så kunne de også lave en undersøgelse af hvor lidt hjælp fleksjobbere får til at finde et fleksjob fra JSV kontorerne i kommunerne.

Læs her...

Endnu en undersøgelse fra Ankestyrelsen, der viser, at kommunerne har meget meget svært ved at administrere social og arbejdsmarkedslovgivningen.

For egen regning vil jeg tilføje, at jeg vil forvente, at hvis man undersøgte de sager, hvor ansøgeren fik afslag på fleksjob, så kunne man finde en tilsvarende høj fejlprocent.


I givet fald ville det betyde, at det man lige så godt kunne fyre de ansatte, og slå plat eller krone om afgørelsen.

http://avisen.dk/blogs/efjensen/mang...job_19464.aspx
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Truet med min ledighedsydelse Tullee Spørgsmål ang fleksjob 19 06-04-2010 10:06
’Demokratiet er altid truet’ buster Politik og Samfund 2 03-03-2010 12:12
Ud af fleksjob igen... Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 11 14-01-2010 21:00
Ud af et fleksjob igen.... Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 10 10-11-2009 18:55
truet til praktik uanset hvad. næsten blind Spørgsmål ang fleksjob 5 10-08-2008 17:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension