K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2009, 19:10   #1
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
særydelse

:hej til alle her og hvem kan evt svare på mit spørgsmål nu har jeg fået udbetalt min særydelde forsent 2 gange dvs istedet for den sidste i md må jeg ringe omg spørge om hvornår i kommer til udbetaling de er forsent ude og jeg kan ikke betale min regninger dvs nu har jeg banken efter mig hele tiden åh hvor jeg træt af det bøvl der altid er jeg har fået rykkegebyr fra banken 2 gange det total ca 750 dk kr så er der ikkemeget af leve af når man får ca 7500 pr md ud minus 4000kr i udgifter kh rolle
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2009, 21:18   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Rolle, har jeg forstået dig rigtigt, så får du ikke dine penge udbetalt til tiden, altså den sidste bankdag i måneden?

Jeg ville som det første skrive en lille hilsen til borgmesteren og fortælle hvordan hans personale ikke kan finde ud af det.

Dernæst ville jeg stå ved skranken på kommunen når dagen kommer, have al min dokumentation med mig og (højlydt) forlange at man udbetalte mig mit skyldige beløb -basta!

Du skal selvfølgelig få dem til at tjekke din konto med det samme så du kan se om det er kommunen der nøler eller det er en bankfejl, hvis du kan følge mig.

Jeg ville under ingen omstændigheder acceptere at fejlen bliver ved med at gentage sig -nix.

Hvem betaler renterne af overtrækket -kommunen

Afsted med dig og se at få vækket dem af deres tornerose søvn.
Held og lykke
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2009, 13:44   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Den har jeg også stået i, og det er en af de få gange hvor borgmesteren ikke kunne gøre en pind, han rykkede i dem der skulle rygges i, men det hjalp intet, han krøp til kort, og... jeg kan ikke gøre noget.

Jeg klagede alle mulige og umulige stedder, men hørte kun fra 2, borgmesteren, og ankestyrelsen, og de begravede den bare... det er ikke vores bord sind dig i det.

Vi viste aldrig om der var penge den 7 eller den 20 i måneden, og det var ligegyldigt om vi ringede både 14 dage før en uge før 3 dage før på selve dagen OG 3 dage over d 1. (altså alle dagene) stadig kunne vi risikere at der først var penge den 20. Tidligst var der penge den 7. Jeg siger dig, jeg forstår godt hvis du har det RIGTIG rigtig skidt.

Sådan gik vi i omkring 1 år, det er IKKE lovligt, men på den anden side er der heller ingen der kan gøre noget ved det.
Her kom det i forb. med at sagsbehandler ikke kunne få mig over på kontanthjælp (på en ulovlig ulovlig måde vel at bemærke) jeg holdt på min ret til at jeg skulle starte forfra på sygedagpenge (hvilket jeg kan/kunne fordi jeg er blevet (eller dvs det har jeg nu hele tiden været) syg af noget andet end det jeg i sin tid kom på revbalidering for. Det er kun MEGET få der kan det, skal lige siges) Og det var de så tydeligvis ret sure over.
Det stoppede da jeg blev forsøgt arbejdsprøvet, jeg nåede aldrig så langt, kun til formødet, det blev (af min mand, for der var jeg for længst blevet sødelagt at jeg ikke selv kunne snakke med dem) forlangt at pengene skulle bringes i orden, ellers nægtede jeg at FORSØGE! at deltage, og sådan blev det så, godt nok med nogle jammen´er, og lidt kvielse, men vi fik vores vilje. Siden har vi ikke oplevet mere af det sjov.

Jeg ved godt jeg ikke er til megen hjælp, men prøv at se på om der er en årsag, til at de handler som de gør, og så på om du kan forhandle dig til at få det bragt i orden, det kan godt være at du må betale med noget du absolut ikke kan stå inde for (jeg kunne ikke stå inde for arbejdsanvisningen har det ene papir efter det andet der siger at det KUN! ville forvære min psykiske tilstand at forsøge, det gjorde det så også) men så må du veje hvad du helst vil. (for mig var det en hårder prass at leve i uvisheden med pengene, end trods alt at forsøge, det var valget mellem pæst eller kolera, jeg vurderede så hvor jeg havde størst chance for at overleve)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2009, 11:24   #4
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
særydelse skal komme til tiden siger sorø komunne

hej buster og alle i andre jeg har talt med sorø komunne i går fredag også fået et stk papir på at min ydelse bliver udbetalt til tiden denne gang og det skal den blive ved med da det er en angsøgning ang pension nej buster de betaler ikke gebyr for det er da bare ærligt at det sker så nu må vi se på fredag og holde tommer opppe . også en anden ting buster den der har med min sag har heldigvis gjort mere for mig en kbh mågevej jobcenter har gjort på 4,1/2 år så jeg tager sku hatten af hvis jeg en sådan en kh rolle
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2009, 17:15   #5
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hej igen Rolle

-jamen hvor herligt at de nu har tænkt sig at overholde alt

Det er da sørme også positivt at høre at du oplever sagsbehandlingen bedre end hvor du kommer fra, det er altid godt og så kan vi vist blive enige om at sådan burde det være altid og over hele landet

Hm, ret beset vil jeg også påstå at i vores sag var det oprindelig også tidligere Dianalund Kommun som havde mere end store problemer med at i det mindste overholde lovgivningen.
Det triste i det hele var jo så at vi kom under Sorø Kommune og at den bestemte sagsbehandler flyttede med -og trist for Sorøs borgmester at han måtte tage skraldet men sådan blev det jo!

(Den tidligere borgmester i Dianalund Kommune har jeg overhovedet INTET positivt at sige om og iøvrigt var han fuld af løgn -det tør jeg godt stå ved for han har udleveret beviset på skrift!)

Undskyld, blev liiige revet med et øjeblik. Håber iøvrigt du er faldet til herude, sådan en bybo

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2009, 13:50   #6
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
særydelse svar

hejsan buster og tak for dit svar jo du har da ret den allle sager skal da behandles ens hvor pokker i man bor i dk men desværre er det ikke altid sådan har jeg jo se og følt på egen krop må jeg jo sige ja jeg er jo bybo men jeg har nu boet på landet før jeg ved jo ikke hvor godt du er sted kend på sjælland jeg har mange steder i mit unge liv jeg ar som barn og til jeg blev voksen i by der hedder nyvang v/ gørslev 4100 ringsted nå jeg fald selv lidt ud nåe men forsat god søndag håber det bedste for alle i deres sager kh rolle
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
at skære i en særydelse østerbro Politik og Samfund 2 11-01-2012 12:46
fra særydelse til kontant hjælp skattepige Alt det andet 58 19-09-2010 12:02
særydelse hjælp til andre ting rolle Alt det andet 2 29-01-2009 00:36
særydelse rolle Alt det andet 2 09-12-2008 14:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension