K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-02-2012, 06:51   #21
MortenH
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2010
Indlæg: 67
Styrke: 14
MortenH er ny på vejen
Ok tak for svaret - kan se i brevet kommunen også er blevet informeret, så de kender også beløbet Nå men jeg kontakter banken mandag og beder om denne konto.
MortenH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2012, 08:59   #22
Bobbi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 172
Styrke: 13
Bobbi er ny på vejen
Hej Morten

Nu må du have 3F med på banen igen, er du blevet arbejdsprøvet ?? hvad har kommunen brugt tiden på under din sygdom ? evt. revalidering
Jeg kan regne ud at arbejdsskadestyrelsen har anderkandt din sag til mengrad 8 % det kan man jo evt. anke det er også noget 3F kan hjælpe dig med.
Måske har du selv en heltidsforsikring ved eget forsikringsselskab ?
Bobbi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2012, 15:32   #23
MortenH
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2010
Indlæg: 67
Styrke: 14
MortenH er ny på vejen
Hej en lille opdatering herfra.

Har nu fået svar fra arb.skadestyrelsen, har fået tilkendt 15% erhvervsevnetab.
De siger mit tab er 25% men kun tilkender mig 15, da de sidste 10 er fra min ryg ( Som de ikke anerkendte)

Blev ringet op af sbh samme da svaret kom. ca en uge siden..

Hun informerede mig i tlf om at nu ville mine sgd stoppe og jeg vil overgå til kontanthjælp.
Var efterfølgende til møde med sgb og hun vil have mig i praktik via kp (kompetencecenter), hun spurgte hvor mange timer jeg ville starte med, 15/20 ell 30.. Jeg svarede jeg ikke havde nogen ide da jeg ikke selv ved hvor mange timer jeg magter..

Spurgte om jeg kunne komme i arb prøvning for at redegøre hvor mange timer jeg kunne klare.

Hun afviste det og sagde praktik var vejen frem, og kan forstå på hende at hun gradvist vil hæve timerne indtil hun kan "kassere" mig og tage næste klient ind.

Så trods jeg har fået tilkendt 15/25% tab mener hun jeg ikke er berettiget til arb prøvning men til praktik for at få mig tilbage til arb markedet.

Er der ingen måde jeg kan få mine sdp forlænget ?, og har jeg heller ikke "krav" på en arb prøvning ?

Hun ringede til mig for at høre hvilken læge der havde opereret mig og hvilket hospital, hvorfor ved jeg ikke !?
Mvh Morten

Sidst redigeret af MortenH; 09-05-2012 kl. 16:22.
MortenH er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg er godkendt :-/ 1980 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 27-11-2012 07:56
Godkendt arbejdsskadesag Suncil Dit og Dat 3 26-08-2010 20:12
Godkendt til flexjob :) Sommerfugl23 Alt det andet 24 07-04-2010 14:49
Godkendt.... Angelsbaby Spørgsmål ang fleksjob 10 22-03-2010 21:04
Godkendt til flexjob ! andi1975 Manglen på Fleksjob 17 06-10-2008 20:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension