K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-01-2015, 19:59   #11
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Giser Se meddelelser
SR-Bistand har forøvrigt gode socialrådgivere.
Jeg brugte en jurist fra SR i min sag, og lad os sige det sådan, det var ikke hende der var den aktive part... hun læste pænt igennem hvad jeg skrev, men der var aldrig kommentarer til om det var godt eller skidt, der blev bare sagt, jamen hvis du synes det, så sender du det.
Har aldrig fundet ud af om jeg blev snakket efter munden, eller det var fordi mit arbejde var strålende ?
En socialrådgiver på hospitalet har så senere udtalt at det var et stykke sublimt arbejde jeg lå for dagen, mens min sag kørte.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2015, 20:13   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Om man har en god oplevelse med diverse rådgivere....ja det er jo subjektivt...og ikke ens for alle...

Uanset hvad så bør man ikke afgive sin sag totalt bare fordi man har en rådgiver...og man bør vide at der ikke er garantier...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2015, 04:45   #13
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Jeg havde en advokat i min sag grundet arb,skade ,.,


Men mht fuldmagt - det havde min..men jeg var med hele vejen og hjalp ..så jeg ikke følte noget skete udenom mig ...

Vi gjorde det sådan at fik jeg nogle relavante papir sendte jeg det til hende og omvendt .,på den måde var vi begge med og hvis der var behov for at snakke når jeg postede el.omvendt skrev vi lige en note ved el noget skulle være færdig .
Hang jeg lidt i perioder - sker jo ,,tog hun over - men ikke mere end jeg vidste præcis hvad der foregik .
Hun var på timeløn .. Så på dem måde kunne jeg også spare lidt ..da selve arb,skade mv.var gratis via forsikring ,,men kommunedelen som det så fint hedder skulle jeg selv betale ,,

Mht timeløn gjorde så hun ikke skulle ha procent af noget mht erstatning ..og jeg vidste hele tiden hvor vidt jeg var mht betaling

Ville nødig ha gjort det uden hende ,da jeg havde dårlige perioder .

Det var bare et lille tip til hvordan man også kunne gøre det når du finder en...
Men du skal gøre præcis hvad du har det bedst med ..

Mht hvem du skal vælge ..er et svært spørgsmål .da alle er forskellige ..det er en du skal ha kemi og tillid til..der findes rigtig nange rådgiver ..men pas på .

Vedkomne de andre snakker om har haft nogle rigtig dumme sager og mange har følt sig snydt .,n tror det var fordi vedkomne havde så meget succes at han til sidst ikke kunne overskue det mere ..dygtig er han sikkert også ..
Ham er i en Del grupper på facebook og har også sager

Bare pas på dig selv uanset hvem du vælger ,,


Stribe FTP
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2015, 17:10   #14
katholt
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2014
Indlæg: 17
Styrke: 10
katholt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af pif Se meddelelser
For alt i verden, så lav aldrig en fuldmagt, så en udenforstående har fuld råderet i din sag.
Det er DIG der hænger på den, den dag der ikke bliver reageret på en svarfrist eller andet.

Der huserede en periode en "vældig flink fyr" her inde, han var socialrådgiver med eget firma, og der er mere end en der har været voldsomt i klemme hos ham.
Bare for at sige, at det godt kan være et firma virker "hjælpsomt" men det giver ikke sikkerhed for noget som helst.
Præcis min bekymring ...synes de fleste får meget blandende anmelderser.

Citat:
Oprindeligt indsendt af pif Se meddelelser
Jeg brugte en jurist fra SR i min sag, og lad os sige det sådan, det var ikke hende der var den aktive part... hun læste pænt igennem hvad jeg skrev, men der var aldrig kommentarer til om det var godt eller skidt, der blev bare sagt, jamen hvis du synes det, så sender du det.
Har aldrig fundet ud af om jeg blev snakket efter munden, eller det var fordi mit arbejde var strålende ?
En socialrådgiver på hospitalet har så senere udtalt at det var et stykke sublimt arbejde jeg lå for dagen, mens min sag kørte.
Ja det er utroligt så meget man lærer sig, mens man kæmper.... Så lidt godt er der da i det

Citat:
Oprindeligt indsendt af picasso Se meddelelser
Tag at hold dig til en tråd, meget nemmere for andre at råde dig, og meget nemmere for dig selv at holde overblikket
Ja det har du ret i... :-) Sorry...
Overblikket var lige blevet væk et øjeblik

Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
Jeg havde en advokat i min sag grundet arb,skade ,.,


Men mht fuldmagt - det havde min..men jeg var med hele vejen og hjalp ..så jeg ikke følte noget skete udenom mig ...

Vi gjorde det sådan at fik jeg nogle relavante papir sendte jeg det til hende og omvendt .,på den måde var vi begge med og hvis der var behov for at snakke når jeg postede el.omvendt skrev vi lige en note ved el noget skulle være færdig .
Hang jeg lidt i perioder - sker jo ,,tog hun over - men ikke mere end jeg vidste præcis hvad der foregik .
Hun var på timeløn .. Så på dem måde kunne jeg også spare lidt ..da selve arb,skade mv.var gratis via forsikring ,,men kommunedelen som det så fint hedder skulle jeg selv betale ,,

Mht timeløn gjorde så hun ikke skulle ha procent af noget mht erstatning ..og jeg vidste hele tiden hvor vidt jeg var mht betaling

Ville nødig ha gjort det uden hende ,da jeg havde dårlige perioder .

Det var bare et lille tip til hvordan man også kunne gøre det når du finder en...
Men du skal gøre præcis hvad du har det bedst med ..

Mht hvem du skal vælge ..er et svært spørgsmål .da alle er forskellige ..det er en du skal ha kemi og tillid til..der findes rigtig nange rådgiver ..men pas på .

Vedkomne de andre snakker om har haft nogle rigtig dumme sager og mange har følt sig snydt .,n tror det var fordi vedkomne havde så meget succes at han til sidst ikke kunne overskue det mere ..dygtig er han sikkert også ..
Ham er i en Del grupper på facebook og har også sager

Bare pas på dig selv uanset hvem du vælger ,,


Stribe FTP
Tak - Jeg ser mig meget grundigt om, - og er stadig ikke helt sikker på om jeg skal / skal ikke ... Bare noget så træt af at slå i en dyne !
katholt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2015, 22:39   #15
Gana
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2015
Indlæg: 408
Styrke: 10
Gana er ny på vejen
Tror altså at det også handler om, at man skal have fundet ud af hvad det er man ønsker at få hjælp med.
Og inden man "binder" sig til noget, skal man have afklaret om det nu også er det man kan få hjælp til... eller om man hellere skal finde en anden...

spørg gerne hvad hjælpen består i, og kan bestå af...

Er det fordi du vil have en hurtigere afklaring?

Rådgivning?

En der vil gå med til div møder? hver gang? eller kun til bestemte møder?

Overblik?

eller vil du give helt slip på din sag og lade en anden "køre" den?

Vil du selv holde øje med datoer, om der kommer svar eller der skal rykkes for svar?
eller?

OG hvad er rimelig svartid for dig, hvis du har spørgsmål til din sag, hvis der er kommet nyt i din sag... vil du vente en dag, to dage, eller måske en uge?

Hvis der skal klages over en afgørelse... er det så ok at svarfristen på de fire uger lige præcis bliver overholdt? eller vil du forvente at der inden for to - tre dage er sendt en klage afsted? vil du gøre det selv? eller skrive den selv og have den "godkendt" inden du sender den? eller?

Mennesker er meget forskellige og har meget forskellig opfattelse af hvad der er i orden og hvad der er godt og skidt... ikk?
Gana er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension