K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-01-2009, 23:06   #11
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
I mandags fik jeg endelig fat i min sagsbehandler igen, efter at hun havde været syg.
Jeg fortalte hende, at jeg havde haft en snak med ham fys'en fra Quick Care, og fortalte hende kort om hvad jeg havde fået ud af mødet (se indlæg nr.9). Og så sagde jeg, at hvis jeg skal være helt ærlig, og det fik jeg så lige besked på at jeg skulle, så er Quick Care ikke noget for mig.
Og så lovede hun sandelig, at gøre papirerne færdige, så jeg kan komme ud til "anden aktør" igen, og finde en virksomhedspraktik, som vi aftalte i starten af december.

Sidst redigeret af Webmaster; 25-01-2009 kl. 23:55. Årsag: link til indlæg 9 sat ind
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2009, 20:05   #12
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Udenfor pædagogisk rækkevide

Efter at jeg nu har fået aktindsigt ,i hvad der er sket i min sag de sidste 3-4 mdr., kan jeg se, at fys'en fra Quick Care har sendt min sagsbeh. en mail, hvori han beskriver mig som værende "udenfor pædagogisk rækkevidde".
Sådan beskriver han mig, fordi jeg ikke var interesseret i at høre om deres arbejdsmarkedsrettede perspektiv, og vel også fordi jeg stillede nogle kritiske spørgsmål til deres træning.
Jeg havde forstået på min sagsbeh., at formålet med min evt. deltagelse hos Quick Care var at forbedre/styrke min ryg, og derved give mig et bedre liv, derfor var det træningsdelen i det, som jeg fandt interessant.
Og eftersom jeg kun har dårlige erfaringer med træning (forværring af mine rygproblemer), var jeg især interesseret i at vide, hvad Quick Care kan som andre træningscentre ikke har kunnet, og om det var ok at slippe for de øvelser, som jeg ved giver problemer.
Og nej, det var ikke ok at slippe for visse øvelser, da de jo så ikke ville kunne vurdere, om jeg får smerter af dem.

Så hvis i bliver henvist til Quick Care vil jeg hermed advare jer imod, at stille kritiske spørgsmål, hvis i ikke vil betragtes som værende "udenfor pædagogisk rækkevidde"
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2009, 20:24   #13
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trold Se meddelelser
Efter at jeg nu har fået aktindsigt ,i hvad der er sket i min sag de sidste 3-4 mdr., kan jeg se, at fys'en fra Quick Care har sendt min sagsbeh. en mail, hvori han beskriver mig som værende "udenfor pædagogisk rækkevidde".
Sådan beskriver han mig, fordi jeg ikke var interesseret i at høre om deres arbejdsmarkedsrettede perspektiv, og vel også fordi jeg stillede nogle kritiske spørgsmål til deres træning.
Jeg havde forstået på min sagsbeh., at formålet med min evt. deltagelse hos Quick Care var at forbedre/styrke min ryg, og derved give mig et bedre liv, derfor var det træningsdelen i det, som jeg fandt interessant.
Og eftersom jeg kun har dårlige erfaringer med træning (forværring af mine rygproblemer), var jeg især interesseret i at vide, hvad Quick Care kan som andre træningscentre ikke har kunnet, og om det var ok at slippe for de øvelser, som jeg ved giver problemer.
Og nej, det var ikke ok at slippe for visse øvelser, da de jo så ikke ville kunne vurdere, om jeg får smerter af dem.

Så hvis i bliver henvist til Quick Care vil jeg hermed advare jer imod, at stille kritiske spørgsmål, hvis i ikke vil betragtes som værende "udenfor pædagogisk rækkevidde"
Var det mig, havde jeg sendt en Email til den Quick Care person, og spurgt ham hvad ind i helvede han bilder sig ind at kalde borgerne for "Uden for Pædagogisk Rækkevidde"! ... Sådan en statement burde betyde øjeblikkelig afskrivning fra kommunens side... sikke da noget svineri!

Noget kunne tyde på, at manden blev fornærmet over at du ikke takkede ja med kyshånd, så han kunne tjene nogle flere penge på kommunens projekt.
  Besvar med citat
Gammel 03-02-2009, 20:44   #14
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Var det mig, havde jeg sendt en Email til den Quick Care person, og spurgt ham hvad ind i helvede han bilder sig ind at kalde borgerne for "Uden for Pædagogisk Rækkevidde"! ... Sådan en statement burde betyde øjeblikkelig afskrivning fra kommunens side... sikke da noget svineri!

Noget kunne tyde på, at manden blev fornærmet over at du ikke takkede ja med kyshånd, så han kunne tjene nogle flere penge på kommunens projekt.
Jeg overvejer at sende en sådan E-mail til chefen for Quick Care, men det kunne da godt være, at jeg også skulle sende en kopi til ham som har skrevet det.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2009, 21:14   #15
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Jamen, HVEM er det liiiiige, der er uden for pædagogisk rækkevidde .....

Er det dig, Trold, som, af erfaring, VED hvornår det gør ondt .... Har idioten et 'smertebarometer' han kan kan måle dine smerter med?!

Eller er det ud fra dine 'smertegrimasser' og dine av-av-AUUUU!!!

ELLER .... ?????

Hold k..., hvor det minder mig om, da Maj-Britt fortalte om sin oplevelse med nogle madammer, der ville "se hende gå rundt, for at se om hun havde smerter".

Altså, hvad er da det for en klovn? ..... Har han tænkt sig at du skal forværre din tilstand, for at overbevise HAM?!

Jeg ville, pr. omgående, sende en klage til din kommune over den, den ... ja, jeg kan ikke engang få mig selv til at benævne den narr.., fys, samt en kopi til narr.... + hans chef.

Endnu et bevis på, at alle hjortens tiltag kun fører til nedbrydning af syge mennesker
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2009, 21:50   #16
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
trold, nu må du ikke misforstå mig, men jeg ville sørme være stolt over at få et sådan prædikat

får nogle billeder på nethinden af hvad denne betegnelse netop dækker over....hmmmm........ahh.... -kan du følge mig?

Det er jo næsten som hos katolikkerne, fader jeg har syndet, kaldt CHF for ..........., kære barn, sig ti ave maria og du er tilgivet -kan du se sammenligningen

ja, undskyld min sorte humor og så må jeg på ærlig vis sige at din fys ikke er den eneste som bruger dette udtryk.
Det var det første og sidste jeg sagde til sidste i den uendelige række af konsulenter what ever for da var hele min verden ramlet.
Tro mig, jeg mente hvert et ord!

PS: skynd dig afsted m et brev eller mail for det kan du jo m sindsro sende, de kan jo ikke gøre dig noget da du jo er uden for pædagogisk rækkevidde
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2009, 23:39   #17
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Trold var ikke udenfor pedagogisk rækkevidde, til gengæld var kommunens pengekasse udenfor rækkevidde af Quick Care i denne sag... det er vidst problemet
  Besvar med citat
Gammel 04-02-2009, 00:09   #18
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
trold, nu må du ikke misforstå mig, men jeg ville sørme være stolt over at få et sådan prædikat

får nogle billeder på nethinden af hvad denne betegnelse netop dækker over....hmmmm........ahh.... -kan du følge mig?
Ja buster, du kan bande på, at jeg kan følge dig.
Jeg har lige siddet og skrevet et 2 siders dokument i work, som jeg nu har sendt som mail til sagsbeh., så det var skønt med et godt grin, det trængte jeg til.
Af hans mail fremgår det, at sagsbeh. har advaret ham om, at han vil få sin sag for, den undrer jeg mig lidt over (skrev jeg bl.a.).
MEN det kan hun have gjort, fordi jeg stillede hende nogle spørgsmål om Quick Care, hvorpå hun opfordrede mig til at skrive mine spørgsmål ned, og så spørge ham fys'en på mødet (som sagsbeh. desværre ikke mødte op til).
Nu har jeg brugt hele aftenen på at sidde her ved pc'en og skrive, så nu ved jeg godt hvordan ryggen har det de næste dage.
Men når nu man er godt på vej op i det røde felt, så skal det altså bare ud.

Ja, Razmo, men han har skrevet til sagsbeh. at han ikke mener at der er nogen mening i at henvise mig til dem, da han mener, at jeg bare vil modarbejde deres intervention (bemærk lige ordet "intervention").
Jeg har f...... og så videre, aldrig modarbejdet noget, men jeg er vist blevet ganske god til at stille kritiske spørgsmål.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2009, 00:35   #19
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
intervention er det ikke det ord man bruger når man sætter sig ned i en gruppe og taler en alkoholiker fra at drikke ved at fortælle hvor meget det skader alle andre .... hmmm skal de nu til at gøre det ved syge mennesker he he

Altså Trold jeg tror at jeg hvis jeg var dig ville være glad for at være uden for pædagogisk række vide for tænk hvis du havde været inden for række vide så var du mødt op til en intervention , nu må de sq da til at stoppe en halv...

Jeg er så spændt på at se hvad der sker når trepartsaftalen rigtig slår igennem , hvor hurtigt mon så det kan ses i meningsmålingerne når alle borger skal kastes ud i de mest underlige ting fra dag 1 af ....

Jeg kan se at jeg må have været lidt heldig med min sagsbehandler og også de fleste af min jobkonsulenter når de skal refarer til min stædighed, bide fast i loven og masse spørgsmål har bare givet mig etikten enorm retfærdigessøgende og så en masse pæne ord om min person, men kom jeg samme sted som dig trold så tro mig så var jeg også uden for pædagogisk rækkevidde og heller være det end blive dobbelt så syg som da man kom for ikke at snakke om at komme til en intervention

Godt gået at du skrev til dem, det skal du sgi ikke finde dig i at nogen skriver
  Besvar med citat
Gammel 04-02-2009, 07:54   #20
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
intervention er det ikke det ord man bruger når man sætter sig ned i en gruppe og taler en alkoholiker fra at drikke ved at fortælle hvor meget det skader alle andre ....
Lige netop Hejdien, og ud fra det jeg har læst mig til, ved at søge på det, er det ikke altid med en heldig udgang.
Jeg har endnu ikke skrevet til Quick Care om dette, men det kommer.
Brevet jeg skrev igår var til sagsbeh., og så var det altså sengetid.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Quick Care søger lægekonsulent! buster Alt det andet 5 05-11-2011 17:20
Hvad pokker stiller jeg op (quick care)? Sandie75 Alt det andet 21 10-03-2010 21:25
kender i det ? nille60 Alt det andet 13 09-01-2010 14:43
jo jo , ingen der kender nogen , der kender.. o.s.v. helle4 Politik og Samfund 7 06-12-2008 16:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension