K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-12-2010, 12:45   #1
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
jeg er rystet hvad sker der i dk

hejsa

jeg ser lige tv og jeg er så rystet at jeg hyler over det.på den mands vejne.

forborg kommune har i 8 måneder hart frataget den mands handicap hjælp i mange timer daglig så manden som er syg med slerose ( ved ikke hvordan det staves håber i kan læse det] ikke har kunne komme ud for en dør i 8 måneder . manden er total afhængi af hjælp. hvad sker der i danmark hans gamle mor må passe ham vilket hun sikkeret gør med stor kærlighed men efter hvad jeg lige fik med var hun78 år det liner bare ikke noget. at et menneske er låst fast i sin egen krop og er lammet .men at man så også bliver fanget i sit hjem.. fordi systemet ikke tro de arbejder med mennesker mere. ja jeg skulle lige ud med det for er tosse på hans vejne over den behanling han har fået jeg raser lige nu og skulle bare du med det..
sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2010, 12:55   #2
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Forstår udmærket du er rystet. Lign. sager er set før, men desværre taler jo flere og flere for at vi ikke har råd til gøre rent hos ældre/hnadicappede mere kun personlig pleje, hvilket denne mand jo heller ikke får.

det er da også meget nemmere, at få familien til det. Og helt gratis indtil de bliver indlagt på hospital pga. følger af et sådan plejearbejde, som de faktisk ikke kan klare.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2010, 12:59   #3
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
jeg har slet ikke ord for det jeg er bare så at man lader mennesker sidde sådan hvor ender vi henne og man kan råbe og råbe og håbe og håde og ikke give op men der skal ske noget

godt der er så mange søde mennesker her
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2010, 13:12   #4
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
ja det er sørgeligt. meget! Og det bliver nok desværre værre. Sålænge landets økonomi går nedad
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2010, 15:00   #5
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af nilla Se meddelelser
ja det er sørgeligt. meget! Og det bliver nok desværre værre. Sålænge landets økonomi går nedad
Nilla, DK mangler ikke penge! Men hvor blive disse penge af, er et stort ? ( men ikke for mig )
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad sker der ?? Frk. Horsens Nyttigt at vide for Førtidspensionister 3 06-08-2012 23:06
Hvad kan sker med mig nu ? mig73 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 31-03-2011 13:31
Hvad sker der... Gunell Alt det andet 6 17-01-2011 16:55
Hvad sker der så nu? PiaL Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 08-09-2010 20:57
Hvad sker der mon nu. zakko Spørgsmål ang fleksjob 10 23-05-2010 11:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension