K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-01-2009, 11:53   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Dorthemusen...

Jeg har en datter i 6 klasse i en klasse der hvor de så småt begynder at snakke om hvad de vil være , hun har fortalt om nogen programmer de bruger for at finde ud af hvad de kan blive og hvad de vil være ...

Det vil sige at de skal sidde og skrive interesser og personlighed osv ind og så kommer der nogle forslag frem og uddanelse forløb ...

Nu ved jeg ikke lige hvad det er hun bruger men kan finde ud af det, det kunne jo være en begyndelse til at finde ud af hvad man vil være, kan sgi godt forstå at du finder det svært , jeg er selv flekser og hader det der spørgsmål jamen hvad vil du arbejde med... aner det sgi da ikke helst det jeg altid har arbejdet med men det er jo udelukket ....

jeg ved der er nogle uddanelse programmer hvor man også kan skrive fysiske barriere ind dem har min søn nemmelig brugt til at finde sin uddannelse ,..

Der er også mulighed for at du kan snakke med en studievejleder mon ikke, jeg kan ikke forestille mig at hvis du ringer og forklare din situation at de vil andet end at sige ja til at tage en snak med dig selv om det er for de helt unge de er der

det var værd at overveje at prøve en af de ting ....
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp jeg er fortvivlet!!! dezi Dit og Dat 13 02-02-2013 23:27
Syg ... Fortvivlet ... Og hvad nu ? JustFoundMe Alt det andet 3 20-08-2011 11:40
Fortvivlet Massøren Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 15 07-02-2011 19:12
nyt fortvivlet medlem... rygsæktysker Alt det andet 2 21-11-2010 14:33
meget fortvivlet Ole-Oliver Spørgsmål ang fleksjob 1 02-09-2009 20:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension