K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-06-2012, 17:17   #11
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Åh havde hun bare fået protesen lavet ved en tandteknikker fremfor en tandlæge for aå havde prisen været det halve, og de 15.000 havde dækket. Men bare for sent nu.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2012, 21:56   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Det kan jo også være tandlægen der har lavet fejlen - det ved vi jo ikke endnu.
Også min tanke.

Eller kommunen har lavet en skrivefejl et eller andet sted, men står der på papirerne, at kommunen har godkendt behandlingen og bevilliget pengene, så hænger de jo på den.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2012, 11:37   #13
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Question

OBS! Læg venligst link ind til hvor der står, at hvis behandlingen ikke er startet indenfor 60 dage, så er bevillingen taget tilbage.


Det har der aldrig stået i noget som jeg har fået til tandbehandling på kommunen, så derfor undre jeg mig meget over det som en skriver. Måske noget nyt?

For man kan jo være blevet for syg, eller tandlægen ikke tid. Kh indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2012, 14:53   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har ikke noget link, det står på min bevilling...

Min tandlæge sagde det var uden betydning, hun noterede bare hvilken dato jeg havde åbnet munden, og så var det det.

Den skal jo bare påbegyndes inden 60 dage. Man skal ikke være færdigbehandlet inden 60 dage.

Min behandling tog ca 4 måneder, fordi vi skulle vente på hullerne fra tandudtrækningerne helede nogenlunde op.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2012, 14:58   #15
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
enig det er ikke alle behandlinger der ka afsluttes på 60 dg....da jeg i sin tid fik implatat tog det omkring et halvt år....

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2012, 12:32   #16
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Jeg mener ikke færdig behandlet. Men det har aldrig stået på noget som jeg har fået bevilling til vedr tandpleje fra min kommune. Derfor undre det mig meget. Kh indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2012, 12:57   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Måske er det forskelligt fra kommune til kommune hvordan de gør? De har jo heller ikke samme midler mm.

Måske hænger det også sammen med min tandlægeskræk. Måske har de tænkt, at der var en lille chance for at jeg alligevel fik kolde fødder og ikke kom i behandling - det er sket en gang før nemlig (at jeg fik et tandlægekort men aldrig mødte op)....

Men jeg ved det ikke, jeg gætter bare
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension