K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-03-2011, 19:47   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af archibald Se meddelelser
Jamen de påstår jo at der ikke kan slettes noget, så hvordan kan jeg opnå en rp der er oprigtig / ærlig?
Når du skriver en kommentar, f.eks., at det ikke er korrekt, at din flytning i 2002 skete p.g.a. din mors død, så skal sb kommentere på denne kommentar fra dig, hun skal skrive, om hun fastholder sin påstand eller om hun giver dig ret i din påstand.

Og hvis hun så f.eks. skriver, at der må være sket en fejl vedr. oplysningerne om din flytning i 2002 og at hun giver dig ret i, at denne påstand ikke er korrekt, så står der jo pludselig noget, som jeg går ud fra, at du vil kunne skrive under på.

Hvis du kommer ud for, at de vil presse dig til, at underskrive rp'en, og du ikke synes du kan være enig i rp'en, så kan du evt. skrive "set, men ikke godkendt" og så dit navn.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2011, 20:13   #12
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Sidst fik jeg lige som dig min gamle profil med sagsbehandlerens opdateringer.
jeg skrev så hvad jeg syntes der yderliger skulle med hvad jeg syntes var misforstårt/forkert og begrundede-sente det hele retur.

fik den så igen hvor opdateringen så var rettet / omskrevet og jeg havde derfor kun få tilføgelser og den kunne så skrives under.

jeg tror du har fået et udkast til opdateringerne,så gør som de andre siger skriv alle de rettelser du har til det skrevenet og dine tilføgelser som du syntes der skal med.

Du skal kunne se dig selv i hvert afsnit er det for svært skal sagsbehandleren hjælpe dig.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2011, 09:02   #13
archibald
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2009
Indlæg: 117
Styrke: 15
archibald er ny på vejen
Det er ikke et udkast, denne resourceprofil har været udformet/ gemt i over 7 år.
Eneste opdateringer er Psykolog rapport ,samt generel helbredsattest (den "glemte" jeg ,da den blev udformet/sendt, at søge aktindsigt i). Fik først kendskab til "indholdet", da jeg i sep sidste år blev tilsendt rp.
Hva med dette: Når resourceprofilen er lavet, skal du have den til partshøring og godkendelse. ( fandt det under links, arbejdsevnemetoden.
Jeg føler mig retsløs, den er jo heller ikke lavet i et samarbejde med mig, sådan som loven ellers siger den skal.
Hvorfor kan jeg ikke kræve den ugyldig?
archibald er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2011, 10:30   #14
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
det kan du også men -det har en pris, for dig, vil jeg gætte.

Du KAN evt(når du har gennemlæst, tilføjet og haft den til partshøring) underskrive den med:

Læst -men EJ godkendt

På den måde gør du opmærksom på at ja, jeg har godt set den men den er ikke i overensstemmelse med sandheden/virkeligheden.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2011, 12:05   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af archibald Se meddelelser
Hva med dette: Når resourceprofilen er lavet, skal du have den til partshøring og godkendelse. ( fandt det under links, arbejdsevnemetoden.
Det er lige præcis det jeg beskriver i tidligere indlæg, #9 og #11.

I denne, som også findes under "Nyttige Links" står der en del om det, vistnok lidt langt omme: http://www.k10.dk/media/laerebog.pdf .

Jeg mener det var der jeg fandt det, da jeg selv stod i situationen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2011, 11:15   #16
archibald
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2009
Indlæg: 117
Styrke: 15
archibald er ny på vejen
Hva er det for en pris? Jeg undrer mig over at den skal opdateres nu, der har i de 7 år været flere "episoder" , hvor sagsbehandler og jeg i samarbejde skulle have skrevet nye oplysninger ind, sygemeldinger, depression , fobier. Kendte bare ikke lovgivningen og at der eksisterede en RP. Jeg har det stadig svært ved at jeg ikke blev patshørt , synes det var ret og rimeligt at den så blev annuleret, loven er jo blevet brudt. Er igang med kommentarer, det er smadder svært og hårdt, men skal jo til sagsbehandler imorgen og skal være forberedt.
archibald er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsevnevurderingsjournal/ressourceprofil Lenep Spørgsmål ang fleksjob 9 31-01-2013 18:48
Ressourseprofil/Arbejdsevnevurderingsjournal asti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 04-05-2012 18:33
hjaelp arbejdsevnevurderingsjournal SlucajX Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 04-02-2012 13:58
Er ressourceprofil og arbejdsevnevurderingsjournal det samme???? Zastrow Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 01-09-2010 11:33
Resourceprofil lena Politik og Samfund 19 29-10-2007 21:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension