K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-06-2012, 01:30   #11
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Supersus.
Det med at Enhedslisten stiller nye krav, det skal du og andre lige tage med et gran salt. Det er det regeringen gerne vil have befolkningen til at tro, og det visse medier formidler. De informationer jeg får som insider er at man har forsøgt at forhandle, men at der er nogle kompromiser man ikke vil indgå.

(Jeg er medlem af partiet og får opdateringsmails m.m. - som jeg naturligvis også selv tager med et gran salt!)

Så - undersøg sagen fra flere sider, og tænk over hvor informationen kommer fra, før I stoler på noget som helst medierne spiller ud for tiden. Sørgeligt, men sandt.

Sidst redigeret af amaranth; 29-06-2012 kl. 01:40.
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2012, 08:10   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Enig Amaranth!

Der er intet der tyder på, at enhedslistens krav på nogen måder er at gå over stregen, de forholder sig til rød politik, og det forventes heller ikke at deres eventuelle kommende krav vil være for meget forlangt. Men, deres krav kan være svære at imødekomme, da de skal finansieres af blå midler som allerede er øremærket, og her vi regeringen naturligvis via spin, signalerer at det er enhedslistens krav der er noget galt med.

Heldigvis - kan man sige - er vi her på bunden godt klar over, at det er regeringen der har fået os ud på den tynde is, og at vi reelt set, kun har enhedslisten tilbage at klamre os til.
Så spin de bare derud af......jeg er nået dertil hvor jeg nærmest synes det er lidt ynkeligt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fik jeg sagt tak? lena Dit og Dat 3 11-07-2009 10:00
Er blevet sagt op KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 7 31-12-2008 16:39
ikke noget med noget at gøre Hejdien Dit og Dat 5 16-06-2008 14:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension