K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-03-2011, 12:54   #11
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Ja

Ja man skal passe sindsygt meget på med de underskrifter, der er det ret fornuftigt évt at skrive at ens underskrift ikke skal ses som afsender og ikke som en underskrift på andet (ell) hvis man er i tvivl. (har jeg erfaret på den hårde måde)

Ja det er SÅ øv at have skrevet under på en RP, man enlig ikke har godkendt, at det misbruges af SB´erne, når man gør det ifb fremsendelse af kommentare, men kan de nu slippe af sted med det ikke?

Dog er det vigtigt at du ved at i fremtiden godkender du ikke på samme måde, der bliver ikke rettet i det der allerede står (heller ikke selv om at du har skrevet under, under falske forudsætninger, og det SB har skrevet er forkert) der bliver tilføjet, og der behøver de faktisk ikke din godkendelse, men kan nøjes med at partshøre dig, hvor dine kommentare så vedlægges, men ikke skrives direkte ind (ja det er møg svinsk, OG føles absolut ikke som retssikkerhed, men sådan må de altså gerne gøre)

Naturligvis kan du bede om en kopi, det har du ret til at få, så det burde ikke være noget problem, der kan du evt søge aktindsigt, fre sidst du fik, og sammen med lige skrive at du forventer at den indeholder din RP, så er du på den sikre side.


Mhr reva, og kravet om arbejdsprøvning, så har kommunen altså loven på deres side, om du bryder dig om det eller ej, det er sådan at hvis de er i tvivl om hvor du hører til, er de i deres fulde ret til at sige at de vil have afprøvet din arbejdsevne før de tager endelig stilling, det eneste DU gør ved at krybe uden om arbejdsprøvningen er at strække din egen sag.
Du beskriver selv at du føler din kommune strækker sagen, men du giver dem altså en rigtig god begrunbdelse til at strække den endnu længere, og skulle du få brug for at klage over syltning vil kommunen smide den direkte tilbage i fjæset på dig = det vil du ikke få noget brugbart ud af.

Eller sagt med andre ord, se nu bare af at komme i gang med den arbejdsprøvning, jo før jo hurtigere kan din sag afsluttes, det er kun til din egen fordel at få det overstået.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2011, 13:22   #12
blj
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Indlæg: 117
Blog Indlæg: 4
Styrke: 14
blj er ny på vejen
Kære niilla
det skal du være glad for jeg har vende 5mdr på den og nu igen penge og jeg kæmpe med kommune og været helt nede og anke så nu har jeg indet at leve af
blj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2011, 14:11   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nilla Se meddelelser
Men I så fald, kan jeg jo bare skrive at jeg gerne vil have en kopi af den. Jeg har jo ikke en version af den med kommunens underskrift.
Hvis du anmoder om aktindsigt bør du også få en kopi af rp'en med.

Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har læst, og selv skrevet, her på K10, at man ikke skal skrive under på rp'en før man er helt enig i den, og kan genkende sig selv i den.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2011, 16:13   #14
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Tak for jeres svar

Jeg har anmodet om aktindsigt. Er det ikke nok at gøre det en gang?

Jeg kan fortælle at min situation er lidt speciel, da jeg er startet på uddannelsen og prøver at få praktikken på uddannelsen til at fungere som arbejdsprøvning. Jeg er nyopereret og kan derfor ikke komme i arbejdsprøvning før om nogle måneder.
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Svarfrist PerHolbæk Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 22-10-2012 17:46
Ressourseprofil/Arbejdsevnevurderingsjournal asti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 04-05-2012 18:33
Ressourseprofil Anna1 Spørgsmål ang fleksjob 3 21-04-2010 18:39
Ressourseprofil indhold af jyden74 Spørgsmål ang fleksjob 7 18-12-2009 13:24
Ressourseprofil, møde hos Socialrådgiver nielsn Dit og Dat 4 20-12-2007 15:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension