K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2009, 09:24   #21
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
go morn

-og sir det straks, nåede ikke at skrive mail færdig igår men mon ikke jeg når det idag, så kan det jo være jeg også får en forklaring

Hm, jeg skal ikke kunne sige hvordan samtalen er foregået for vores vedkommende er vi citeret for hvad vi kan stå inde for.
Selvfølgelig har journalisten sin ret til at skrive artiklen som han vil men synes ikke han på noget tidspunkt "digtede".
Hm, mon ikke der er smuttet en finke af panden, på et tidspunkt af samtalen?

Vi talte ihvertfald rigtig meget sammen og oplevede at de -når vi havde udtalt os- sørgede for at have dokumentationen i orden, altså henvendte sig til både Jobcenterchef og advokat osv.

OBS- det minder mig om: i artiklen udtalet jobcenterchefen at han ikke har indgående kendskab til sagen...BESYNDERLIGT, eftersom vi har et brev fra ham personligt hvori han netop skriver at han har sat sig ind i sagen og fastholder den ULOVLIGE afgørelse
Øhh..så er det lige jeg spør: hvem af os lyver?

Nå men jeg vil fortsætte
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2009, 09:56   #22
Lilli Susanne
Elsker at være her på K10
 
Lilli Susannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-04 2009
Lokation: tilflytter til Slagelse
Alder: 67
Indlæg: 68
Styrke: 16
Lilli Susanne er ny på vejen
Erhvervslivet blev væk fra fleksjobmesse

http://www.vejleamtsfolkeblad.dk/art...ksjobmesse?rss
Lilli Susanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2009, 10:07   #23
Lilli Susanne
Elsker at være her på K10
 
Lilli Susannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-04 2009
Lokation: tilflytter til Slagelse
Alder: 67
Indlæg: 68
Styrke: 16
Lilli Susanne er ny på vejen
Lidt om "hashvrag" på jobcentre som skal hjælpes

http://www.jv.dk/sammeemne/683962
Lilli Susanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2009, 10:34   #24
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
ha ha ha maj-britt godt gået og hun har nok fået rigtig mange af de skrivelser mange mennesker må sq føle sig godt trådt på af den kommentar .. Det irretere mig at jeg ikke kan få hul igennem til TV2News for hvor er det dog misvisende at vise nogen helt ny ledige ved jobcentrene der siger jeg er ligeglad bare jeg får et job....

Hvad med at finde nogen af dem der er ramt af at have en sagsbehandler der ikke aner hvordan loven er skruet sammen ??

Hvorfor undersøger de ikke lidt mere og hvorfor tager man bare tingene til indtægt , det har intet med journalistik at gøre men mere afrapportering af hvad andre medier skriver og hvad regeringen vil have ud ....

Og en madamme som sidder og siger at enten er man bare ledig eller også er man et hash vrag ....

Syntes du skulle sende dit brev og hendes svar til Bettina Post ... det må være rart for hende at hun for en gang skyld har os med sig og ikke imod sig

Du får lige hendes adresse hvis du vil sende det til hende [email protected]
  Besvar med citat
Gammel 18-06-2009, 13:14   #25
Gadefejer
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2008
Indlæg: 122
Styrke: 16
Gadefejer er ny på vejen
Gratis medicin om frisører, som rådgiver arbejdsløse. Men hold lige fast:


Permanent arbejdsløs.

http://politiken.dk/tegninger/dagens...icle734681.ece

PS Desværre går noget af dialogen tabt i netudgaven pga sorte talebobler, men dagens avis var grineren og uden bivirkninger.

Sidst redigeret af Gadefejer; 18-06-2009 kl. 13:18.
Gadefejer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2009, 13:59   #26
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lilli Susanne Se meddelelser
Øv hvor ærgeligt.
Ihh det viser bare at de ude i det store erhversliv ikke interessere sig en dyt for os.

Jeg er lige pt i virksomhedspraktik,og gæt de forlængede den fordi de skulle se om jeg kan komme op på mere end 14 timer, de har et job måske til efteråret hvis jeg vil knokle mig op på 20 timer om ugen. Det job har så intet med det at gøre som jeg laver nu,og ødelægge mit helbred på at knokle mig op til et måske jobudsigt, det gør jeg bare ikke.

Ender nok i ledighedskøen igen her til August.
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2009, 16:09   #27
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Kanon mail Maj-britt tror da nok hun fik kaffen galt i halsen, da hun læste din mail.

Men ja det er skræmmende at vi som syge, fleksjobber, FTP´er kender mere til loven end nogle af de ansatte på jobcentrene.

Det kan være en opfordring til jobcentrene, jamen hvis det er muligt for ikke uddannet at biside et job som rådgiver. Så findes der stor potentiale, hos alle de mennesker som går og venter på at finde et fleksjob.

Det vil jo ikke engang kræve den store uddannelse, da man har været nød til at uddanne sig selv for at komme igennem systemet.
Selvfølgelig vil man ikke kunne klare de samme antal klienter, da man jo selv har nedsat arbejdsevne.

Men et eller andet siger mig de ikke ønsker at ansætte fleksjobberne, da de er bange for at de vil give en fair og rigtig behandling og at flere vil få de ting de har krav på, så de kan komme videre.
Men det sker ikke da det vil koste Hanne og Co. for mange penge, at lave en rigtig rådgivning.

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny rådgiver MadsHansen1321 Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 9 09-09-2013 08:27
Forhindrer borger i at bruge privat rådgiver phhmw Politik og Samfund 23 09-02-2013 06:53
Kan anden Aktør også være min nye rådgiver?? Tullee Alt det andet 6 23-12-2010 12:01
Kan kommunen nægte en ny rådgiver??? Trigger Dit og Dat 6 07-01-2009 23:23
Jobcentre svigter arbejdsløse lena Politik og Samfund 0 14-10-2007 08:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension