K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-10-2008, 14:14   #11
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Tusind tak Heidien.

Du svar på meget af det jeg tumler rundt med lige nu.
Og du stiller en masse gode spørgsmål.

Jeg kan først få fat på fagforeningen i næste uge, men vil så straks tage en snak med dem. Her har jeg fået god vejledning indtil nu, men nu skulle det lige passe, at der kommer en ferie i vejen.

Sagsbehandleren siger at hun indhenter det manglende lægepapir og håber det kan komme så hurtigt, at hun kan nå at få det med.

Jeg synes også godt nok der bliver klumret godt og grundigt rundt i det her. Min sag har haft en underlig evne til at komme nederst i bunken, så det altid er i sidste øjeblik der handles.

Det har ikke været muligt at få fat på sagsbehandleren i dag, da vi har et par ting her vi godt vil have sat på plads.

Jeg har fået det på skrift, og det tager jeg med i fagforeningen. Han kan oversætte alle deres §§ og regler.

Jeg er så træt af det her pis. Håber da virkelig at hun mener det er det bedste, at søge §17, og at hun får ret.

Tak for hjælpen Heidi
Mvh. Sommer
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kun for jyder- advokathjælp østerbro Alt det andet 0 05-07-2012 08:47
Advokathjælp fra Dansk Fibromyalgi Fore. Lunasdatter Den nyttige viden vi alle har 5 02-08-2011 22:06
Advokathjælp. Road66 Alt det andet 13 23-08-2010 19:02
advokathjælp til arbejdsskadesag buster Alt det andet 4 29-01-2009 00:16
Advokathjælp nødvendig i sociale sager Metro Nyt om loven 5 10-06-2007 17:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension