K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-07-2012, 19:16   #71
hanspedersen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Indlæg: 43
Styrke: 12
hanspedersen er ny på vejen
Jeg har jo aldrig sagt at vi skal være glade for at andre lande har det dårligt, nu vender du den igen ligesom da du skrev Afrika ha ha. Læs hvad jeg skriver og forstå....

Og jeg har været tidligere medlem i en fagforening i 31 år så jeg har gjort mit, men der er stadig for mange der brokker sig, også i fagforeningerne.

Har jeg på noget tidspunkt skrevet vi ikke skal kæmpe for vores velfærds samfund. NEJ

Blot at vi har det meget godt, og at vi skal skrue lidt ned for brokke knappen...
Længere er den ikke. Mvh
hanspedersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2012, 19:19   #72
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og det vil vi ikke (skrue ned for brokknappen) - og hvad vil du så gøre???
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2012, 19:22   #73
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Problemet er jo nok at der også kommer enkelte herind og melder sig til....uden at det er fordi de ønsker at hjælpe andre eller få hjælp til et problem...sådan som K10 egentlig var tiltænkt...

Alle kan jo klikke på andre brugers navn og se hvilke indlæg de har herinde

Den politiske afd herinde er jo noget ekstra som kun er her fordi der var mange som ville have den...og det kan være svært at skille politik ud af det som K10 ellers drejer sig om...

Det var også grunden til at det blev adskilt fra den alm del af K10...så man kun må debattere politik i den politiske afd...

Der er nu rigtig mange herinde som slet ikke ser disse debatter....da de ikke kigger i den politiske afd....da de ikke gider politik...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2012, 19:26   #74
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Synes bare det er irriterende, at 'nogen' skal komme hér og fortælle os, om vi må brokke os eller ej.........
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2012, 19:43   #75
hanspedersen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Indlæg: 43
Styrke: 12
hanspedersen er ny på vejen
helenekr.

Du skal selvfølgelig have lov til at brokke dig, fred med det

Min erfaring her i livet siger bare, du kommer længst med en positiv indstilling i livet, end en negativ indstilling. Og for meget brok må da være en negativ indstilling ikke det tror jeg vi alle kan blive enige om.

Alt med måde...

Og du spørger om hvad jeg vil gøre ? det samme som dig, give råd så godt jeg kan....

For meget brok og negativ indstilling, forvirre ofte mennesker.
hvor imod positiv indstilling løfter dem.

Specielt svage syge mennesker

Smil til verden og verden smiler til dig Mvh
hanspedersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2012, 19:51   #76
smækkerlækker
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2012
Indlæg: 165
Styrke: 12
smækkerlækker er ny på vejen
hanspedersen om det er Afrika eller Portugal det er ordkløveri fra din side. Og spild af vores allesammens tid.

I øvrigt er der aldrig nogen, der har brokket sig så meget på så kort tid som dig. Du har brokket dig hele dagen. En lang gang brok. Og så skriver du om at komme længst med en positiv indstilling. Det er lodret forkert, med den indstilling kommer man typisk ingen vejne.

Hvis alle til alle tider altid skulle signalerer tilfredshed, så var vi stadig i stenalderen.
Og da jeg så kom hen til dig den gang i stenalderen og sagde, jeg har gjort mig tanker om hjulet, den dybe tallerken, ilden og det varme vand. Så ville du skrige mig ind i ansigtet. "Hvad fanden er der galt med dig. Hvorfor skal du altid BROKKE dig. Vær tilfreds med det du har. Ha ha ha ha - ikke den store inovator...

Sidst redigeret af smækkerlækker; 19-07-2012 kl. 20:05.
smækkerlækker er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2012, 19:54   #77
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen livet tilsmiler mig - jeg er lykkelig, jeg har det godt økomomisk!

Jeg brokker mig på vegne af dem, der ikke er lykkelige, ikke sidder godt i det økonomisk og hvis liv ikke har så meget at byde på - jeg kan ikke bidrage arbejdsmæssigt, men jeg kan via mit brok, skrive med arme og ben til politikerne i håb om at jeg kan gøre opmærksom på, at der stadig er nogen mennesker der ikke har det så godt og som har brug for yderligere tiltag.
Jeg kan gøre opmærksom på, at nogle af de regler de laver, rammer skævt. Også selvom jeg selv har det som blommen i et æg.

Jeg har ikke den der indbyggede '' at bare JEG har det godt'' så har alle andre det også godt, eller fordi JEG er glad og tilfreds, så skal alle andre bare holde kæft og føle det samme.....

- det er nok dér vi to er forskellige. Jeg har fået en gave der hedder, empati, medfølelse, evnen at kunne sætte sig i andres sted, at kunne gå i niveau med de fleste - høj som lav. Med den dybeste respekt for folks følelser - også selvom de ikke altid matcher mine følelser.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2012, 19:58   #78
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hanspedersen Se meddelelser

Smil til verden og verden smiler til dig Mvh
Kære HansPedersen!
Denne, ovenstående sætning, blev gentaget mangt og meget i min poesibog, da jeg var barn. Har tænkt så mange gange på den arme sætning, siden da.
Du gode gud, hvor har jeg smilet og vist mit, dengang, så pæne tandsæt.

Meget vand, er løbet i åen siden da, og jeg må sige, at den sætning ikke længere holder stik. Uanset, hvor meget jeg har smilet, og hvor høfligt jeg har opført mig, ja, så har jeg modtaget utrolig mange verbale tærsk.

Flere af tærskene, har jeg modtaget fra og igennem, det kommunale system.
Så Kære HansPedersen, jeg er for længst holdt op med at smile.

Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2012, 20:08   #79
hanspedersen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Indlæg: 43
Styrke: 12
hanspedersen er ny på vejen
Jeg har så sandeligt også empati og medfølelse.

Og jeg er besøgs ven hos 3 ældre mennesker som jeg hjælper når jeg er i DK.
Med at handle osv.

jeg er bare altid positiv og gider ikke brokke mig, for brok smitter af og gør folk frusteret og negative, og hvis du vil vinde en politikers hjerte til at forandre ting så virker det meget bedre at være positiv istedet for negativ.

Han eller hun bliver da også negativ hvis du starter med det... Husk smil smitter, ligesom positivitet smitter....

Vi er alle forskellige, hav det godt. mvh
hanspedersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2012, 20:15   #80
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kan du så ikke komme med din empati og medfølelse til folk herinde, som måske ikke er så glade for div reformer??

Det behøver ikke være så svært, lidt forståelse istedet for dit ''smil til verden og verden smiler til dig'' som jo i dén grad malplaceret.....da smilene hos nogen, nok blegner noget.

Bare lad være med at være dommer over, hvad folk har af følelser, så starter din profeti med de positive øjne helt automatisk.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ingen skattelettelser til arbejdsløse.... Ninja Politik og Samfund 27 27-01-2012 09:58
Dobbelt-op på skattelettelser til de rigeste! buster Politik og Samfund 2 21-06-2010 18:45
skattelettelser ...ha ha ha ville Politik og Samfund 22 04-02-2010 13:42
VK-regeringen, skattelettelser og organsalg. Tante Ana Politik og Samfund 28 17-05-2009 10:20
Pensionister betaler for skattelettelser Stella Politik og Samfund 31 04-09-2007 14:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension