K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-03-2011, 16:19   #61
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MM73 Se meddelelser
Hey.

Jeg var til møde igår, kl.14.00 (torsdag), på kommunens jobcenter.

Troede aldrig jeg kunne komme derned, min mave gik helt amok (typisk), men det var en meget kort samtale.

Hun svarede aldrig på min mail (se kopi ovenstående) og til mødet sagde hun heller ikke noget, så jeg stillede SELV spørgsmålene der.
Men dette kunne hun sørme ikke svarer på, for hun havde desværre IKKE haft tid til at kigge på min sag.
Der var personale mangel, omrokeringer mv.
Det viste sig, at jeg har haft en sagsbeh. yderligere, imelmtiden, men nu var blevet tildelt hende her, hun spurgte om jeg havde mødt denne sagsbeh., hvortil jeg jo måtte svare forundret: nej!..
Og hun sagde også, at hun havde en stor arbejds-byrde, så hun vidste intet om hvad jeg havde været igennem eller hvorfor min sag var blevet henlagt.
Hun sade at de vist nok til et gruppemøde, havde sagt at jeg IKKE var afklaret helbredsmæssigt endnu, derfor kunne jeg IKKE blive indstillet til FP.
Men hvilke ting der ikke var afklaret, vidste hun ikke, hun kunne nemlig ikke huske hvad der var blevet sagt og havde som sagt ikke haft tid til at læse min sag.

Jeg havde personligt rejst mig op og afsluttet møde, med ordne, nu har du mødt mig personligt, men når du ikke har noget at snakke med mig om, og jeg ikke har noget at tilføje. forventer jeg at du indkalder mig igen om 3 mdr.

Jeg var indkaldt, fordi hun gerne lige ville møde mig "face to face" og høre om jeg SELV havde nogle forslag til noget aktivering...
Øhhhhhhhhhhhhhh ?????!!!!
(Undskylder på forhånd) GU HAR JEG DA RØV! (sagde jeg altså ikke...men havde lyst )

Det forstår jeg godt du havde lyst til, for når Sb ikke har læst din sag igennem i hovedtræk, har I jo heller ikke noget grundlag at snakke ud fra.

Jeg sagde at jeg jo rent faktisk lige har gået hos Intact siden Okt. 2009, for at blive afklaret, fordi jeg jo er syg og at jeg HAR været hos remoutolog, smertelæge, psykolog, psykiater, fys., at både fys. og psykolog ville indstille mig til FP og at jeg ikke kunne smerte-dækkes og HAVDE prøvet ALT smertelægen havde sagt på sin liste og at jeg har været i arb.prøv., hvilket jeg ikke kunne klare både fysisk og psykisk, så jeg forstod altså ikke, hvad hun mente med om JEG havde nogle forslag t. aktivering ?!

Jeg syntes du er ved at, nå det punkt der hedder Fp og måske skal du selv søge den, fordi grundlagt til den jo er på plads, som jeg kan læse mig til igennem alt det du har skrevet.

Jamen dette måtte hun så få kigget på, sagde hun bare..
Og så skulle hun have lavet en ressourceprofil på mig også, oplyste hun mig, MEN, der lå en hel bunke på alle mulige andre borgere også, så måske kunne hun få lavet den i løbet af 2-3 mdr., dette kunne hun dog ikke love mig, men jeg ville blive indkaldt til den lovpligtige opfølning om 3 mdr., uanset hvad.

Det er da fint at hun oplyser dette, men du kan ikke bruge det til noget somhelst, for hendes arbejdsbyrde har INTET med dig og din sag at gøre, og hun skal! lave ressoruceprofilen uagtet dette. Jeg undre mig dog over, at du først nu skal ha lavet én ressoruceprofil, for dette brude du da have fået lavet for lang tid siden.

Og så skulle hun nok få kigget på den aktindsigt jeg havde bedt om, når hun fik tid, for der skulle jo findes dokumenter mv. og den slags tager tid.

Hun har 10 dage til. at få dette ordnet og har du stadig ikke modtaget den, skal du klage ...

Samtale slut.



Åhhhhh ja....

Helbredsmæssigt uafklaret.... Hmmmm...
Nu bliver jeg vel sendt på Ubberup Højskole, for at slanke mig, for Remoutologen sagde jo at hvis jeg tabte mig og kom i form, ville jeg kunne arbejde..

Tjah! det kunne Sb sikkert godt finde på, men husk at du skal have en henvisning fra din læge af og det er jo ikke sikkert, at han/hunn vil give dig en ;-)

Jeg ved ikke HVAD det ellers kunne være ?
Måske en MR scanning el. i den dur...
Men min læge ville jo IKKE henvise mig til MR, den torsk!

[COLOR="blue"]Nej lægen er ikke en torsk, for der er ingen grund til, at henvise dig dertil, når dine sygdomme er afklarede allerede nu .. det ville jo være spild af både din og deres tid [/COLOR

]Hvad siger man så nu... ?!

Nåmen jeg er jo meget spændt på mine sagsakter fra Intact, håber at de snart kommer.



Jeg skal til Psyk. imorgen (ham jeg selv har valgt og blevet henvist til) og få taget test, vedr. personlighedsfor.+depression mv., som Intact jo påstår at jeg har.
Depression kan jeg godt forestille mig, men ved ikke med det andet
Så må vi jo se...

Tjah! hvis man ikke er tosset så bliver man det sku med den behandling man får

God weekend alle sammen.


M2y..som kan skrive lidt igen
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2011, 15:02   #62
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Hej igen.

Tak for dit svar & søde ord.

Jeg gav sammentykke til Børn & Unge, psykiateren sagde, at ellers så det nok "forkert" ud, hvis jeg mod-arbejder.
Der er jo ikke noget at komme efter, på min datter.
Og alt mit, har jo en logisk forklaring.
Ryggen har intet med min evne til at varetage min datter, det har jeg jo gjort siden første dag, hun er jo ikke vanrøgtet på nogen måde.
Og depression hænger jo sammen med kommunen/Intact mv. og eftersom min datter trives, kommer i skole, får mad, har rent tøj på, er glad o.s.v., er der intet at sige der.
Så jeg gjorde som han sagde.
Kommunen kan, med loven i hånden, gøre det UDEN min tilladelse, hvis de skriver at deres bekymring er STOR.
Og så ser det jo værre ud for mig bagefter, vel ?!, for hvorfor vil mor ikke samarbejde, hvad skjuler hun ? og bla bla bla.... ævle bævle bavle...
Nåårhhhh mor har også en depression..
Jamen jeg kan lige se/høre hvordan de kan sidde og brygge en sag sammen..
Hvilket jo er det de allerede GØR, eftersom den ikke er blevet stoppet

Jeg gad heller ikke brokker mig over sagsbeh.
Nu kan hun sidde og fedte med alt det der.
Jeg HAR fået lavet en ressource-profil, men det var FØR Intact.
Nu vil hun jo nok påpege det de skriver mv., med hensyn til mit helbred.

Jeg har jo selv, en gang, søgt om FP.
Jeg tror, det ser bedre ud, hvis det er ens sagsbeh. SELV, der indstiller til det.
Så jeg venter på hendes næste træk.

Nu prøver jeg, ikke at MOD-arbejde (som de jo altid påpeger at jeg gør).
Og være "artig"-pige

Skifter læge nu.
Kryds finger for mig.

Jeg håber, at min egen psykiater & den nye psykolog, kan støtte og hjælpe mig.
Og hvis jeg så også kunne finde en god læge, så...

__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2011, 12:26   #63
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Wink

Så blev "man" 38 år igår

Tid til en lille up-date.

Jeg har været hos psykiater, han fandt ingen personlighedsforstyrrelser.
Han brugte SAMME test som Intact.
Psykiateren der, havde rettet 52 gange i min test, så jeg derved opfyldte de 6forstyrrelser, han jo syntes jeg havde.
Dette talte vi meget om.
For at "lukke" det helt, aftalte vi at jeg kunne komme ind til ham, med familie el. veninder/venner og så kunne de svarer udfra testspørgsmålene og derved kunne han så konkludere, om min egen-opfattelse og andres opfattelse af mig, hang sammen.
På den måde, kunne Intacts "diagnoser" ikke blive brugt IMOD mig, hverken vedr. min datter el. i andre sager.
Så jeg tager ind til ham igen, med min mor (hvis hun kan tage sig sammen) og min veninde.
Så skulle det jo være på plads/afsluttet.

Psykologen jeg går hos, pga. min depression, kan godt forstå at jeg føler mig ked af det, vred og meget dårligt behandlet.
Hun sagde at det her desværre ikke var et enestående tilfælde, men noget hun gennemgående oplevede, fra enlige forældre el. sygemeldte.
At en kommunen skulle begynde at lave sager på et barn og at kommunen til enhver tid, ville holde hånden over deres medarbejdere, skoler o.s.v., hvis en borger kritiserede disse.
Det er den lille imod systemet.
Og på et tidspunkt, får vi nok...
Det er dejligt med støtte og forståelse, fra en fagperson, så er det altså ikke mig eller alle jer andre syge, der er helt galt på den.
Der findes psykologer og psykiatere, der KAN se det.

Jeg ville bare ønske, at der kom et sted, hvor vi kunne gå hen.
Et ala menneskerettigheds-ministerie for sygemeldte.

Men kommunenerne sætter vel SELV deres dagsorden, udfra reglerne.
Igen bliver de beskyttet.

Min psykolog sagde, at jeg jo nok var alt for ærlig omkring hvordan jeg havde det, tænker og føler.
Dette var de nok ikke vant til og så var det jo naturligvis, i deres verden, MIG der var noget galt med.
Så måske fremover, skulle jeg holde lidt igen.
Ikke lyve, men heller ikke ligge ALT frem.
Men det er jo en del af min personlighed, jeg er jo meget åben.
Desuden troede jeg jo, at når man gik i et afklaringsforløb, burde man ligge "kortene på bordet", det er jo derfor at man går der ?!

Åhhhhhhh ja...

Nåmen ellers har jeg IKKE hørt noget om noget.

Min aktindsigt fra Børn & unge, vedr. min datter, er IKKE kommet.
Jeg bad om det d. 4 Marts.
Jov jov..
Tilgengæld gav psykologen et godt råd, til at få deres halløj afsluttet, nemlig at jeg bad om en skriftelig redegørelse, for HVORFOR sagen ikke var afsluttet ?!
Og så klage højere oppe, hvis jeg intet svar fik.
Jeg måtte forklare hende, at kommunen jo ignorerrede mig, uanset HVEM jeg skrev til...
Kun ombudsmanden reagerede, men han kunne ikke gå ind i uafsluttede sager.

Da jeg kom hjem, sendte jeg en mail til børn og unge.
Jeg bad om en redegørelse og sagde at jeg efterfølgende, når jeg havde fået denne + aktindsigten, ville kontakte en advokat.

Igår kom der så svar, at hun var ved at AFSLUTTE min sag..
Nå nå nåååååååååååååååååååå...

Ej hvor pudsigt!

Og HURRA HURRA... Jeg tog mig sammen og fik SKIFTET LÆGE.
Men har ikke været hos dem, endnu, så jeg ved jo ikke hvordan de er..
Håber dog at de VIL henvise mig til MR scanning, som jeg så gerne vil have.
OG at de kan tage det her SERIØST og evt. give mig noget ordentlig medicin mv.
Fik mit nye sygesikringskort igår, men skal have en operation imorgen, i kæben og vil være hævet/have ondt i et stykke tid, men når det er faldet, får jeg en tid hos dem.
KRYDS FINGRE for mig!
Nu har jeg jo en god psykiater + psykolog, mangler bare lige en god læge også.

Og så er jeg ved at lave en hjemmeside, hvor det HELE står, måske andre syge, derved kan blive inspireret til at KÆMPE (tænk at man skal kæmpe, det er sørgeligt, hva ?!).

Jeg er ligeglad om hele verden kan læse min historie og se mit navn, syntes det er på tide, at vi står frem og jeg ville ønske, at FLERE af jer, gjorde det samme!

Jeg linker NATURLIGVIS til K10

__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"

Sidst redigeret af MM73; 24-03-2011 kl. 12:43.
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2011, 17:38   #64
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
hey hey .... og forsinker tillykke med føs´dagen :-)

Ja... man kan jo sige at der sker noget i din verden og at det forløbigt ser ud til, at du endelig bliver taget seriøst og alvorligt og det glæder mig, at du tilsyneladende ikke behøver frygte så meget mere for udfaldet af diverse psy. test Mv. :-)

Jeg håber din nye læge er på din side og at I sammen får et godt og konstruktivt samarbejde lang tid fremover og at din kæbe er ved at være faldet så meget, at det ikke gør ondt på dig længere.

Nu kommer foråret og byder snart på 20 grader og så skal de nye ændringer nok give pote :-)

Ang. din hjemmeside så syntes jeg det er hamrende godt, at du på denne måde sætter focus på problemstillingen og samtidigt vil jeg gøre dig opmærksom på følgende Hp.

http://www.facebook.com/home.php#!/h...group_activity

http://www.facebook.com/home.php#!/p...t/254205112546


M2y som håber links også hjælper dig
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2011, 15:29   #65
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Hey..

Tak for link(s), jeg har meldt mig ind eller hvad det hedder

Jeg arbejder stadig på min HP, den er langt fra færdig, er sgu så træt for tiden..
Og så er det hårdt at sidde og tænke på samt skrive alt det ned, som jeg har været igennem mv.

Jeg er færdig hos psykiateren.
Til sidste konsultation, havde jeg min mor og min datter med derinde, dem ville han gerne møde.
Han sagde at jeg INTET fejlede og godt kunne glemme alt vedr. personlighedsforstyrrelser mv.
Jeg har en depression og den er jeg jo i behandling for, hos psykolog, så der skulle jeg bare forsætte (den ville sikkert forsvinde, når jeg fik førtidspension).
Men han kunne ikke hjælpe mig yderligere, andet end fortælle mig, at jeg ER rask i hovedet, hvilket han håbede at jeg stolede/stoler på og ER overbevist om nu, til trods for hvad jeg er blevet bombaderet med på Intact.

Ja det var så det.

Jeg var oppe hos min "nye" læge idag.
Nu havde han fået min journal, fra den gamle læge.
Men idag var han helt anderledes, sådan nærmest lidt kold og underlig.
Han sagde at han havde læst min journal fra lægen og egentlig ikke vidste hvad jeg forventede ?!
Jeg oplyste at jeg jo gerne vil have den MR scanning OG gerne ville tale vedr. bedre medicin end fortamol.
Men men men...
Det kunne jeg godt glemme ALT om.
Han spurgte om jeg havde prøvet PANODIL ?
Ej ej ej, der tænkte jeg bare
Jeg sagde at panodil, pinex, kodimagnyl og Ibrufen overhovedet IKKE havde nogen effekt på mine smerter og at de ikke engang tog min daglige hovedpine, endvidere fik jeg virkelig dårlig mave af den slags.
Nåmen så var Fortamol det eneste jeg kunne få og det var det middel der virkede på kroniske smerter, sagde han.
Morfin el. opiater virkede IKKE på kroniske smerter, påstod han.
Og jeg kunne IKKE blive henvist til MR scanning, men jeg kunne komme til en remoutolog...
REMOUTOLOG ?!
For 3 gang ?!
Så nu har jeg en tid hos en remoutolog i Hillerød, d. 28 Juni.
Ja hurra hurra hurra....
Jeg HADER når de trykker på min ryg, der hvor det gør ondt, så skal jeg hjem og sidde med smerter bagefter..
Så kan jeg stå der i underbukser og blive trykket på, få helt vildt ondt og føle mig totalt til grin en gang til, det er jo det SAMME de gør alle sammen, om og om igen...
Og hvis jeg skal høre flere ord om at jeg er fed el. bare skal tage mig sammen, så ved jeg snart ikke HVAD der sker inde i mit hoved...

Da jeg kom hjem derfra, sad jeg bare og TUDEDE !!!!!!!

Når man sidder og læser på nettet, står der MR scanning og at fortamol IKKE virker på kroniske nervesmerter o.s.v o.s.v. o.s.v

Læste bl.a her :

http://www.bestprac.dk/data/images/2...smerte_web.pdf

Jeg har bare lyst til at SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGE !!!

Gå hjem og ta en PANODIL !!!

Panodil hjælper åbenbart på ALT, udskriv panodil til folket, så er der INGEN smerter eller sygdomme.

Jeg har kroniske NERVESMERTER, ikke let tandpine el. let hovedpine...

Nåmen så kunne alt det her lægeskift jo have været det samme...
Og jeg er træt af at de sidder og LYVER om medicin mv.
Så forstår jeg virkelig IKKE, hvorfor andre med kroniske smerter, får morfin el. metadon mv.
Hvorfor ?
Ta dog en panodil...

Jeg kunne godt tænke mig, at de SELV prøvede at have min smerter i 1 dag...
Så sku i høre dem tude og tigge om smertestillende..
Ta en kogende strikkepind og stik dig selv i ryggen hele tiden, blandet med følelsesløshed i arm og ben..
Så prøv om du kan sove, støvsuge, lave mad, rende rundt, gå på arbejde el. holde dig selv & og din krop ud i bare 5 min.

__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2011, 15:34   #66
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MM73 Se meddelelser
Så nu har jeg en tid hos en remoutolog i Hillerød, d. 28 Juni.
Er det en reumatolog du kender i forvejen?

Ellers var det måske en mulighed, at finde frem til en du kan have tillid til.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2011, 00:43   #67
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Jeg har da været "længe væk"..

Nej jeg kender IKKE den remoutolog, har ikke været der før, måske nogle herinde kender hende ?

Jytte Christophersen, Hillerød..

Hvad er der ellers sket siden sidst ?...

Jeg var til møde hos min sagsbeh. d. 31 Maj.
Åh gud...
Nej nej nej nej, jeg kunne IKKE blive indstillet til førtidspension.
Man får IKKE førtidspension, bare fordi man har en depression, eller gerne vil have noget fred og ro...
Hun glemte helt min ryg, som jeg liiiiiiiiiiiige måtte nævne og liiiiiiige påpege at jeg jo rent faktisk IKKE havde noget medicin jeg kunne tage, for at lindre/bedre min tilstand.
Fordi den nye læge er PRØCIS som den gamle (spild af penge/tid).
Så snart han fik journalen fra den gamle læge, ændrede han adfærd..
Ja der står vel at jeg IKKE GIDER ARBEJDE, at jeg bare er FED OG DOVEN..
Who knowes!
Men det var NEJ til andet end panodil og Fortamol, samt NEJ til MR scanning..
Nej for Fortamol of panodil er jo det ENESTE der virker på kroniske nervesmerter i ryggen, INTET andet, sagde han...
Nåmen sagsbeh. vil have mig ud i arbejde, hun talte om revalidering.
Jeg spurgte hende HVORDAN hun havde tænkt sig at jeg skulle kunne klare dette, når jeg ikke en gang kunne passe min arbejdsprøvning ?!
Nåmen så måtte jeg jo ud i flexjob..
Jeg sagde at jeg altså har fået diagnosen SVÆR DEPRESSION..
Nåm,en så måtte jeg æde nogle piller og komme afsted.
For folk der havde en depression, havde super godt af, at komme ud og arbejde.
De blev bare depressive af at sidde derhjemme og hænge hele dagen...
Men hvis jeg var sådan indstillet til tingene, blev hun jo nødt til at skrive i sine papirer, at jeg OVERHOVEDET IKKE ER INDSTILLET PÅ NOGET!!
At jeg IKKE ER MOTIVERET PÅ NOGEN MÅDE!
Jeg sagde igen til hende: Jeg har en depression nu.
Den har kommunen og Intact været årsag til, fordi jeg er blevet så dårligt behandlet, min psykolog kalder det PS stress.
Jamen hun kunne se at jeg havde fået AFSLAG på førtidspension i år 2008, så derfor kunne hun heller ikke indstille mig.
Jeg sagde at det dokument hun sad med var fra FØR jeg var på Intact og til undersøgelser mv.
Jamen hun havde altså IKKE haft tid til at kigge på MIN SAG, for der lå SÅ MANGE dokumenter og hun var overbebyrdet og derfor havde hun heller IKKE lavet min rassourceprofil eller andet...
Så det skulle hun lige have kigget på..
Og så måtte hun finde noget arbejdsprøvning eller op på Intact igen..
For HVEM SOM HELST får IKKE bare førtidspension, så kunne kommunen jo give den til ALLE der gerne ville have en pause og bare sidde derhjemme.

Bare TANKEN om Intact, var nok til at jeg gik hjem og kastede op!
Jeg klarer ikke en omgang til deroppe...
Jeg er både blevet yderligere fysisk og nu psykisk syg af at gå der..
Det kan jeg slet IKKE overskue!!

Dagen efter sms'ede min gamle veninde:
Hurra jeg har fået førtidspension!
Efter 1 år på sygedagpenge.
Hun har ADHD og depression.
Hun har været hos 3 psykiatere og 1 psykolog, så indstillede hendes sagsbeh. hende.
Hun har altid arbejdet og er udd. pædagog, i en alder af 38, havde hun pludselig ADHD og en depression, som de nu kalder kronisk.
Det er så nummer 3 i Farum kommune jeg kender, der får pension.
Den anden, der er 27 år nu, der fik den sidste år, fordi han IKKE kunne arbejde eller være sammen med mange mennesker, arbejder STADIG sort inde på en cafe i KBH, 3 gange om ugen!
Og nummer 3, der er 25 år, har dårlig ryg, siger hun, så dårlig at hun næsten ikke kan gå eller stå (hvilket ingen kan se) og hun går i byen på diskotek og danser HVER weekend.
Hun har været på bistandshjælp sinde hun var 18 og aldrig arbejdet.

Jeg begyndte bare at STOR tude efter den sms hun sendte!!
Jeg tænkte det er BARE LØGN !!!
Bliver sgu også helt ked af det nu... Øv...

Nåmen jeg håber at i passer på jer selv derude...

__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2011, 16:47   #68
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
altså de der smertecentre som der er i jylland de er i hvert fald både kommunalt og privat.. min kæreste blev henvist til smertecenter ålborg(kommunalt), men der er over 1 års ventetid.. så ville han vælge et andet, men fordi vores læge bor i nordjylland og vi selv bor i midt skulle han vælge smertecenter give(kommunalt) i stedet.. men de havde også lang ventetid og så fik han en henvisning til et privathospital i skørping mener jeg.. vi venter på brevet med tid men der skulle ikke være meget mere end en måneds ventetid..

Så der er i hvert fald tre i jylland.. :-)
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 11:31   #69
Sniffe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 133
Styrke: 13
Sniffe er ny på vejen
Hej MM73
Jeg er ny her inde, og har lige skimmet din tråd, men bliver helt målløs over alt det du har oplevet / været igennem.
Jeg synes du skrev at du kom til skade på dit arbejde engang.
Det du har med ryggen må jo så være en arbejdsskade eller hvad?
Jeg tænker blot på - Er det anmeldt som arbejdsskade? I bekræftet fald, er den blevet anderkendt?
Hvor er din fagforening? Har du haft kontakt med dem?
Jeg har ikke nærlæst hele din tråd, så hvis du har skrevet om det må du lige repetere for mig.
Håber det bedste for dig.
Sniffe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2011, 11:22   #70
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sniffe Se meddelelser
Hej MM73
Jeg er ny her inde, og har lige skimmet din tråd, men bliver helt målløs over alt det du har oplevet / været igennem.
Jeg synes du skrev at du kom til skade på dit arbejde engang.
Det du har med ryggen må jo så være en arbejdsskade eller hvad?
Jeg tænker blot på - Er det anmeldt som arbejdsskade? I bekræftet fald, er den blevet anderkendt?
Hvor er din fagforening? Har du haft kontakt med dem?
Jeg har ikke nærlæst hele din tråd, så hvis du har skrevet om det må du lige repetere for mig.
Håber det bedste for dig.
Hejsa.

Jeg anmeldte den ikke, fordi lægen jo sagde at det ikke var alvorligt og skulle hviles væk.
Jeg ville ikke miste mit job og turde derfor ikke anmelde noget.
Jeg prøvede at få en dialog med forsikringsselskabet, men de ville ikke betale til Fys. eller Kiropraktor mv., dette var ikke med i min forsikring (Flot når man er ansat hos Falck, ikk ?!).
Efterfølgende anmeldte arbejdmedicinsk på Hillerød hospital skaden, men den var forældet, sagde forsikrings-selskabet (sikkert fordi de kunne se, hvor stor skaden var, nu).
Fagforening hjalp ikke til med noget som helst, det var en lang diskution.
Og man ryger jo over på kommunens sygedagpenge-system, efter nogle uger.
Så var det kommunens ansvar, sagde de og kommunen sagde at det var fagforbundets ansvar.
Jov jov..
Til sidst blev jeg fyrret fra Falck, pga. for meget sygdom.
Kommunen var komplet umulig og jeg tvang mig selv ud på arbejdsmarkedet og skiftede fagforening (det skulle man).
Jeg var bare syg hele tiden, pga. ryggen og blev opsagt hver gang.

Det var den KORTE version.

__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension