K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-08-2009, 14:10   #51
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Dette er mit svar på den modtagede mail.

Hej Ole
Jeg er dybt skuffet, og betragter det skete ved RITTER CLASSIC som - en for mig - nedværdigende handling.

Det kunne jo ikke misforstås eller glemmes, når du og Rico møder og hilser på mig iført mit cykletøj, med racercykel og to hjælpere på vej hen til startområdet, som du havde foreskrevet i handlingsplanen til mig.

De støttepersoner der var til stede var altså mødt op for at se mig cykle. Det var ikke for at passe på mig, og være forstandige på mine vegne.
De har dog naturligvs ikke ville eller kunne udtale sig, før de kendte til baggrunden for aflysningen.

De var alle totalt uforstående, overfor den useriøse og nedværdigende behandling jeg blev udsat for.

Benny Gerhard



Den 27. aug. 2009 11.04 skrev Ole Ritter <[email protected]>:


Citat:
Hej Benny
Du skal vide at dette som jeg skriver i min mail af 17.aug.er hvad vi aftalte.Men alt er jo forvirret når man skal have over 1100 ryttere afsted på samme tid og som du ved var jeg deriblandt.
Men efter at have læst Heidi"s mail ------- Så er jeg meget glad for at der var nogle forstandige som forstod hvad hele dette show skulle gå ud på og derfor forholdt sig passive.

Med venlig hilsen / Best regards


Ole Ritter



Citat:
Sendt: 17. august 2009 14:55
Til: 'Benny Gerhard'
Emne: SV: RITTER CLASSIC

Kære Benny

Vi har nu diskuteret hvordan vi kan gribe dette an.
Da vi bliver mere end 1.000 mennesker har vi i samråd med politiet besluttet, at vi ikke kan sige ja til nogen former for demonstration. Uanset hvor sympatisk sagen måtte være.

Men du er stadig velkommen til at starte på søndag, og køre en lille tur.

Når starten er gået og alle rytterne er godt afsted, vil Rico lave et lille interview med dig ved starten inden du selv kører afsted.
Du skal således vente ved siden af målstregen og Rico kalder dig så frem når interviewet starter. Du kan ikke stille dig op på målstregen før ALLE er kørt.

Efterfølgende kan du så tale med journalister og andre i startområdet.

Jeg håber du er indforstået med dette, og vi glæder os til at se dig på søndag.

Mvh.

Ole
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 14:33   #52
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Angry

Sikke en gang øregas at komme med som svar.
Hvorfor blev du ikke kaldt frem af Rico?
Og hvorfor fik du ikke lov til at køre en tur?

Det mangler der ski' svar på.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 14:49   #53
jomfruen
Klart Afhængig af K10
 
jomfruens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 474
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
jomfruen er ny på vejen
Jeg mangler ord

hvor er det ærgerlig Benny...
jeg er jyde og kunne derfor ikke være der... men havde glædet mig til at se nogle billeder ....

Mange tanker herfra
__________________
Nu med blog http://www.k10.dk/blog.php?b=409
jomfruen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 19:34   #54
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Åh, Benny .... Med venner som Ole Ritter, så har du sq da slet ikke brug for fjender

Ja, jeg har holdt mig pænt tilbage, sq ikke for hverken cykelløbet Rittersport Classic eller Ole Ritters, Ricos eller nogen som helst andens skyld; men KUN af hensyn til MULIGHEDEN for at Ole Ritter havde EN RIGTIG GOD FORKLARING, SAMT EN MEGA UNDSKYLDNING TIL DIG, der kunne give dig bare en LILLE oprejsning oven på det ÆKLE SVIGT du var udsat for

Men jeg føler mig så heller ikke længere bundet af at "holde mig tilbage og 'opføre mig ordentligt' ", som jeg lovede dig, for der er da grænser for, hvad man som vidne til en uhæderlig og foragtelig behandling af et medmennske, skal stå model til!!

Og NU er min grænse laaangt, laaangt overskredet !!!!!
Du har, så vidt jeg har forstået, ikke engang fået et svar på, om Ole Ritter har sagt til Rico, at du ikke måtte starte "fordi det var for farligt". ???

Hvorfor får jeg en følelse/oplevelse af, der er "NOGEN der dækker over hinanden, og bare forlanger at "den har du bare at æde råt"???!!!!!

Alt ære og respekt for DEN Ole Ritter, der, i tidernes morgen, støttede dig i at komme op på cyklen igen, og jeg er sq da også bedøvende ligeglad med hans latterlige arrogante/nedladende bemærkning om, at han ... "er meget glad for at der var nogle forstandige som forstod hvad hele dette show skulle gå ud på og derfor forholdt sig passive."

Undskyld, Benny ... meeen har "Hr. Ole Ritter" fået så meget storhedsvanvid, så han har frataget alle andre mennesker tænkeevne, situationsfornemmelse osv. med mindre de er noget ved 'borgermusikken' ???

Desuden handlede Viper faktisk på dine vegne, for ellers kunne du sq have stået der og ventet til 'dommedag' !!!!!!

HAHA, jeg synes Hr. Ole Ritter og Co. burde stille sig ud foran spejlet og spørge sig selv om han/de virkelig vil være sig selv bekendt, som ven, over for dig???!!!! ....

Pyt med os andre, for den slags sindssvage bemærkninger siger sq mere om Hr. Ole Ritter, end det gør om os, der mødte op for at heppe på dig .... GANSKE SOM AFTALT!!!!!

Hvad F..... ville han/de EGENLIG have gjort, hvis Viper og jeg var mødt op med det mega-banner, vi egentlig havde planlagt, og som med store fede bogstaver skulle have lydt "BENNY GERHARD, VI HYLDER DIG FOR DIN STORE SPORTSÅND PÅ TIÅRSDAGEN!" ...???? .... Og nej, det gjorde vi sq ikke, fordi vi var nervøse for at provokere samt ødelægge noget for dig, selvom kun du, vi andre og løbsledelsen kunne være velinformeret om, hvad der REELT stod og hvilken betydning det havde!!!!!

Tro mig, Benny, VI ÆGRER OS VORES R... I LASER !!!!!!! .... For hvilken undskyldning havde OR OG RICO SÅ HAFT FOR DET GEVALDIGE SVIGT ... NÅ ?????!!!!!

NEJ, Benny, det er ikke slut endnu, for nu handler jeg sq !!!

De varmeste hilsner Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 19:58   #55
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
kan kun tilslutte mig de øvrige støtters røst.

Han burde i den grad skamme sig -føj

Jeg nægter simpelthen at kommentere på den sidste sætning ang publikums støtten -for han er simpelthen ikke et svar værdig!

-meeen vil sige som Hyanna, nu skal der handles, det sidste ord er ikke sagt i den sag

mange tanker herfra buster
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 20:15   #56
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg har holdt mig i baggrunden, for lige siden i søndags har jeg været så utroligt skuffet på Benny's vegne.
Især er jeg, som i andre, meget skuffet over, at Benny ikke fik lov at cykle og blive interviewet.

Men jeg synes faktisk også at der er noget lusket ved, at den første aftale om at Benny skulle starte løbet, blev ændret til, at Benny skulle "slutte" løbet.

Vi, som var mødt op, så jo hvordan stedet ret hurtigt blev tømt for mennesker, da cykelrytterne var sendt afsted.
Som jeg så tingene, ville der ikke have været megen opmærksomhed på den afslutning på løbet, som Benny skulle have stået for.

Efter min mening blev dejen til rævekagen allerede slået sammen, da der blev ændret på planen om, at Benny skulle starte løbet.

Ole Ritters besked er, efter min mening, direkte nedladende.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 21:38   #57
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Hold da kæft for en gang øregejl ham Ritter kommer med, fy for fa...., mon ikke Uløkken, har haft en finger med i spillet??

Nej nej og atter nej... arme Benny, som nu bliver svigtet igen igen, og endda af en`han ellers stolede på.

Det er Danmarks nuværende regering i en nøddeskal: Vi styrer og I retter ind!!!

Arghhh, jeg græmmes

Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 22:02   #58
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Hej Trold

Det var "mit" ønske at jeg startede løbet og kørte et par hundrede meter, og så holde ind til siden nede ved stationen.

Efter mødet om den lille DEMO, blev det planlagt at jeg skulle interviewes af Rico, efter at feltet var startet.
Fint nok, for der var jo stadig mange mennesker til at lytte når Rico fortalte om min ulykke, og mit - "10 års jubilæum" - for min deltagelse i 1999. Folk ville helt sikkert blive og se en 100% invalid på cykel!


Citat:
Oprindeligt indsendt af Trold Se meddelelser
Men jeg synes faktisk også at der er noget lusket ved, at den første aftale om at Benny skulle starte løbet, blev ændret til, at Benny skulle "slutte" løbet.

Vi, som var mødt op, så jo hvordan stedet ret hurtigt blev tømt for mennesker, da cykelrytterne var sendt afsted.
Som jeg så tingene, ville der ikke have været megen opmærksomhed på den afslutning på løbet, som Benny skulle have stået for.

Efter min mening blev dejen til rævekagen allerede slået sammen, da der blev ændret på planen om, at Benny skulle starte løbet.

Ole Ritters besked er, efter min mening, direkte nedladende.
Men det hele blev altså til en omgang nedværdigende ØREGAS.

Benny G.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 22:13   #59
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Mail den 26. maj, som jeg sendte til OR.

Hej Ole

"10 års jubilæum" i RITTER CLASSIC

Det der skete (ikke skete) i søndags var en skuffelse af de helt store.

Jeg havde set frem til at blive kaldt frem af Rico til et interview efter starten som du havde skrevet og lovet mig. Derefter skulle jeg cykle en kort tur hen til stationen, og tilbage igen mens vejen var afspærret.

Han burde jo kort have fortalt om min ulykke i 1983, og som det vigtigste have fortalt om hvordan jeg efter total lammelse og 16 års genoptræning i 1999 præsterede at cykle 35 kilometer i RITTER CLASSIC.

Det var altså et "10 års jubilæum", og omhandlende højdepunktet af hvad jeg som 100% invalid havde præsteret at opnå i min handicappede karriere, og noget jeg aldrig opnår igen.

Jeg ønsker derfor en forklaring på hvorfor vi får at vide at "du" har sagt, at jeg ikke må køre.

Men hvorfor fortalte i mig det ikke da jeg på vej til START i cykeltøj, med 2 hælpere og min cykel, håndhilste på dig og Rico?

Hvad skete der, hvad kom der i vejen. Jeg tror ikke på at det var "dig" der kender mig og som arrangør af cykelløbet, der ville droppe den aftale vil havde. Du ved hvad det betyder for mig og, at jeg kunne udføre planen!

Var det en politisk beslutning der blev truffet fordi statsministeren var med i feltet, og man derfor ikke ønskede omtale af min sag hvis medierne var interesseret.
Jeg havde sendt mail til folketingspolitikkerne og Gladsaxe Kommune om min cykeltur, da evnen til at kunne cykle når jeg blev "sat op" på sadlen, jo var årsagen til at jeg efter 1999 mistede hovedparten af min hjælp i 3 år!

Jeg ønsker hurtig og fyldestgørende forklaring på dette, på hvorfor "vores" aftale ikke blev overholdt, og hvem der forhindrede mit "jubilæumsløb".

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2009, 06:51   #60
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser
Hej Trold

Det var "mit" ønske at jeg startede løbet og kørte et par hundrede meter, og så holde ind til siden nede ved stationen.
Det beklager jeg Benny, jeg havde opfattet det, som at du var blevet inviteret.

Jeg håber at du får et fyldestgørende svar fra OR.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
DR 21 søndag Odenseaneren Lægekonsulenternes Rolle 17 21-06-2011 01:51
Benny G underskrift og borgersager @PerChr Fremtiden for fleksjob og førtidspension 4 13-09-2009 15:32
Benny. annasen Alt det andet 2 06-12-2008 20:53
TV" Lorry - Benny G Benny Gerhard Dit og Dat 68 19-11-2008 13:05
Strasbourg Benny G. mod Danmark Benny Gerhard Din historie 19 24-09-2008 12:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension