K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-12-2009, 10:29   #41
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
tillykke med det
du ramte hvis et ømt punkt

god jul og godt nytår, og det skal du nyde
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2009, 13:42   #42
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
du ramte hvis et ømt punkt
Det vil jeg da håbe.
Du kan tro at jeg skal nyde julen og nytåret.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2009, 15:06   #43
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Man kan da heller ikke vende ryggen til dig et par dage uden at du render ud og laver et eller andet ....

Tillykke med det kan ikke engang misunde dig den for er der nogen der har aftjent deres værnepligt så er det da dig , så tusind gange tillykke med den og hav et rigtig god 2010 med fred og viden om at der ikke ligger et eller andet vanvittigt brev i postkassen (tænk sig bare at man ikke skal vogte sin postkasse af skræk for at misse et brev der kan gøre at man mister sin forsørgelse )

Tillykke endnu en gang
  Besvar med citat
Gammel 19-12-2009, 20:43   #44
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Man kan da heller ikke vende ryggen til dig et par dage uden at du render ud og laver et eller andet ....
Altså, jeg kan sg'* da ikke gøre for, at min sagsbeh. går og gør ting bag min ryg og ikke holder hvad hun lover.
I brevet, hvori hun oplyste at min sag var sendt til førtidspensionsgruppen, stod der at jeg ville få et brev når sagen blev sendt til pensionsteamet, men det brev har jeg aldrig modtaget.

Ja, det er dælme rart og vide, at jeg ikke skal flere ture rundt i manegen.

M.h.t. manglende post må jeg sige, at min kommune altid har været så fair at de har sendt en rykker.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2009, 21:06   #45
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvordan går det Trold, er du ved at vænne dig til tanken???

Synes ved mig selv der gik lidt tid, men jeg begyndte ret hutigt at gå og nynne og små hygge.......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2009, 21:44   #46
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Hvordan går det Trold, er du ved at vænne dig til tanken???

Synes ved mig selv der gik lidt tid, men jeg begyndte ret hutigt at gå og nynne og små hygge.......
Oooh, jeg nyder det.
Jeg synes allerede jeg kan mærke at der er noget der er "lettet", føler mig mere afslappet.
Og så kan jeg få skrabet sammen til en ny putte, den gamle døde den 1. december, nu bruger jeg den gamle som var flyttet ind til tøzen og som er noget så sløøøøv.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2009, 21:51   #47
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Så er det nu du skal gå rigtig op i petitesser og lave en klage over at du ikke er blevet tilbudt at komme til møde med dem der har lavet afgørelsen....som loven jo byder dem at tilbyde...

Ej det bare nu bare en joke...men kunne da ikke lige undgå at se at selv på falderebet skal de lige lave en fejl...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2009, 23:13   #48
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, som i min sag - først tilkender de pensionen, så laver de fejl (forkert navn mm) så tilkendelsen bliver trukket tilbage og sagen må gå om. Dog fik jeg fortalt at jeg VILLE få pensionen selvom der var sket en fejl, men ventetiden kunne jeg da godt ha' undværet....

Typisk.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2009, 00:31   #49
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Så er det nu du skal gå rigtig op i petitesser og lave en klage over at du ikke er blevet tilbudt at komme til møde med dem der har lavet afgørelsen....som loven jo byder dem at tilbyde...

Ej det bare nu bare en joke...men kunne da ikke lige undgå at se at selv på falderebet skal de lige lave en fejl...
Lige hvad det angår har de nu ikke lavet en fejl.

Da jeg afleverede den underskrevne rp afleverede jeg også et brev hvori jeg bl.a. havde skrevet, at medmindre sagsbeh. eller andre indstillede til et afslag på fp ønskede jeg ikke at benytte mig at retten til at udtale mig .... o.s.v.
Jeg gjorde det i et forsøg på at få den hurtigt af sted, så det kunne nås her i december.

Helenekr, jeg tjekkede faktisk navnet og adressen på kuverten en ekstra gang, for den var afsendt fra en adresse her i byen hvor det er mit indtryk at de ellers har med hjemmeplejen og hjælpemidler at gøre, så min første tanke var faktisk, at det kunne være et brev til min mor (posten kunne jo have risikere kun at have set på efternavnet).
Men både navn og cpr-nr. passer, så den skulle være god nok.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2009, 20:03   #50
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Trold,

Stort tillykke med pensionen, endda på §17, flot, flot.

Jeg syntes ikke at kunne læse nogle steder om dine læge papirer også indeholder en vurdering eller special læge erklæring fra en psykiater, samt en vurdering fra læge konsulenten. I såfald de blev lavet til din sag, hvad sagde de så ? Specielt hvad angår læge konsulenten er jeg lidt nysgerrig.

Såvidt jeg kan tolke, har du en psykisk lidelse er det korrekt ? Hvilken om jeg må spørge ?

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ret til at være syg når man er ung Bitsch De Unge 24 28-02-2013 16:07
At være eller ikke være en flæskesteg.. phhmw Politik og Samfund 3 29-03-2012 09:57
nu må det være nok superkok Det er da strengt ! 31 06-07-2010 23:09
Må jeg være med? Bigmum Dit og Dat 2 15-05-2009 15:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension