K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-05-2012, 17:22   #31
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Exclamation Rød, blå , rød, blå, den lille mand betaler prisen.

Halløj. hvis I tænker jer godt om, så var dette forudsigeligt.

At en rød regering i mindretal, efter 10 år med blå blok, som fremmede alt hvad der hedder de rige, og kørte landet godt og grundigt ned.

At der ville komme en regning for alt dette l... som de blå fik lavet. Hvorfor tror I , at dette kan løses på nul komma fem?

At en rød mindretals regering, aldrig vil kunne være rød hele vejen, for der skal bejles til alt for mange som ikke har en rød holdning til Danmarks befolkning.

Men selvfølgelig er det da bedre at vide at det er en L... end at forestille sig en kage og det så viser sig at være en L...

Ingen som har brug for dette forum, kan med min bedste overbevisning tro på at få de blå tilbage skulle være bedre end det der er nu.

Men jeg vil dertil sige, at for mig så føres der ikke en rød politik ligenu, sådan som vi alle sukkede efter, men desværre en meget blå en af slagsen, hvor det er den lille mand/kvinde på gulvet som endnu engang skal betale prisen, som vi også gjorde med 10 år med blå stue, øh blå blok. Kh indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2012, 00:49   #32
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Halløj. hvis I tænker jer godt om, så var dette forudsigeligt.

At en rød regering i mindretal, efter 10 år med blå blok, som fremmede alt hvad der hedder de rige, og kørte landet godt og grundigt ned.

At der ville komme en regning for alt dette l... som de blå fik lavet. Hvorfor tror I , at dette kan løses på nul komma fem?

At en rød mindretals regering, aldrig vil kunne være rød hele vejen, for der skal bejles til alt for mange som ikke har en rød holdning til Danmarks befolkning.

Men selvfølgelig er det da bedre at vide at det er en L... end at forestille sig en kage og det så viser sig at være en L...

Ingen som har brug for dette forum, kan med min bedste overbevisning tro på at få de blå tilbage skulle være bedre end det der er nu.

Men jeg vil dertil sige, at for mig så føres der ikke en rød politik ligenu, sådan som vi alle sukkede efter, men desværre en meget blå en af slagsen, hvor det er den lille mand/kvinde på gulvet som endnu engang skal betale prisen, som vi også gjorde med 10 år med blå stue, øh blå blok. Kh indiansummer

Ka' ikke lige forstå hvordan den "blå politik" den nye regering fører, kan rette op på det l0rt den gamle blå regering fik lavet i de 10 år de havde magten... -er der ikke et misforhold i det du skriver ???


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2012, 10:45   #33
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Halløj. Det kan da godt være der er et misforhold i det jeg skriver. Jeg er selv så skrup forvirret over hvordan en rød regering, burde være rød men er blå når det gælder hvem som skal betale.

Det er bare ikke okey. Men med det jeg skriver, mener jeg også at mange ikke kan forstå, at det ikke blev en flertalsregering som vi alle vel havde ønsket, som stemte på de røde.

Så forskellen er vel blevet ens ( same same), der skal lefles og bejles til højre og venstre for at få ting igennem, men da det er en stærk blå blok, så kommer det blå jo også til at skinne igennem.

Bare folk ville kunne se det, og ikke dømme de røde så hårdt og hurtigt, som det sker lige nu, fordi de kan ikke føre en rød politik med de få stemmer som de fik, selv om de fik minister posten så tabte de jo valget.

Det har været svært at skulle sluge den pille, og se at det jeg drømte om ved magt skifte, kun var at en anden blev minister, men hele regeringsgrundlaget fortsat er blåt. Dem som vitterlig kørte landet i sænk på mange måder, har stadigvæk magten til at gøre det, nu bare med en anden frontfigur.

Og nu har Lars Løkke jo også fået et grønt job, hvilket man kan korse sig over, for den regering dengang var overhoved ikke interesseret i miljø eller naturen.

Nej desværre er Helle Thorning kun en kransekage figur, på en blå bund. Men hun er kønnere end Lars Løkke

Så du har sikkert ret i at det er misvisende det jeg skriver, men mange af os har haft problemer med at se hoved og hale i denne regering, for var den rød, blå , lilla. Og så mener jeg bare at det er bedre at de havde været mere ærlige fra start af, som det blev sagt af Sass Larsen, vi tabte valget.

På den måde, kunne man måske have beholdt nogen stemmer, men en blå regering på flertal nej tak. Kh indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2012, 12:05   #34
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
der er ingen der kan bilde nogen ind at den her regering har gjort noget godt overhovedet..uden over at lyve og bedrage folk.det eneste de har tænkt på var at komme til magten for enhver pris..ja jeg savner nu de blå ,dem kunne man stole på..det kan man ikke med den flok høns og hvad det el.er der sidder der..det fandt folk jo også ud af..der er aldrig blevet mistet så mange stemmer før,så hurtig som den her regering har præsteret og ja det forstår man godt..får min skyld måtte der komme valg imorgen og jeg ved godt hvem der falder med et kæmpe brag...det ka enhver regne ud
hilsen en der savner de blå og kun de blå
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2012, 12:07   #35
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
og det eneste de har gjort indtil nu er at snakke,gøre det dyrere at være dansker og jaget virksomhederne ud af landet...det er sgu skræmmende
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2012, 12:09   #36
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
og alle jer herinde burde jo være sure på de røde,hvis de som det garanteret går - vedtager den nye reform med enhedslisten velsigelse..det går ud over jer under 4o,jer på fleksjob og jer der er ved at søge
jubi for de røde siger jeg bare
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 00:42   #37
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Enhedslisten stemmer ikke for reformen i dens nuværende form, ikke med mindre de vil bryde med deres bagland.
Jeg er medlem af partiet men jeg ved ikke præcis hvad der foregår på topplan - det ved vel kun de der er der.
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 02:54   #38
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
http://enhedslisten.dk/foertidspension bekræfter at Ø ikke vil stemme for. Om man kan stole på det vil tiden vise - godt nok er jeg idealist, men jeg er ikke så blond at jeg stoler på alt
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 08:25   #39
jonah
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2011
Indlæg: 50
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
jonah er ny på vejen
Den förtids og flexjobsreform bliver vedtaget uanset hvad
Enhedslisten vil og regeringen bliver ikke vältet af Enhedslisten
,de skal nok stemme for den finanslov,de er slet ikke ligeså
hårde som Dansk Folkeparti var da de var stötteparti.
jonah er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2012, 03:44   #40
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jonah..vil give dig ret -desværre..de siger de ikke vil og har sagt det hele tiden,men uanset om man ku lide pia kærsgård el.ej var og er hun nu lavet af et andet stof..johanne s.nielsen mangler det sidste,stå ved og kæmpe..måske kommer det endag - det ved jeg jo ikke..pia er en gravet politiker
jeg er ftp og over 4o år og er ikke bange for at blive berørt af reformen - men har ondt af alle dem der bliver det og det er mange,hvis det går som de fleste inderst inde tror - at den blire vedtaget i nuværende form
de snakkeraltid om,de tager temperaturen ude blandt den normale dansker,men det tror jeg ikke..de fleste danskere er jo glade for vores system og sikkerhedsnet som det er nu...ved godt der er noogen der tænker anderledes.men de fleste mener der ska være plads til os oog at vi selvfølgelig skal ha den hjælp vi skal ha
så snakker de om at hæve topskat til 4ooooo kr.men som min mand siger - tjener langt over,han blir jo nok ikke rigere el.lykkeligere for et par kr,ekstra og vil da selvfølgelig gerne ha lidt flere penge----------Men ikke på bekostning af de syge og svage.
vi ka simpelhen ikke være det bekendt
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mod nye ftp-reform Chas Fremtiden for fleksjob og førtidspension 11 05-07-2012 19:22
Reform jensen79 Politik og Samfund 9 01-07-2012 22:54
Den nye reform KatrineB Fremtiden for fleksjob og førtidspension 2 10-05-2012 21:10
Spg. til den nye reform Mintel Fremtiden for fleksjob og førtidspension 4 02-03-2012 22:37
Den nye reform jassie Politik og Samfund 3 01-03-2012 15:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension