K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-03-2010, 22:26   #31
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Det lyder godt frk norden..

jeg kunne da godt tænke mig at læse hvilke guldkorn dukh havde.. hvis du kan beskrive dem uden at "klæde dig nøgen"
så krydser vi fingre for godt resultat
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2010, 09:33   #32
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Frk. Norden,

Skidegodt at du kunne bruge Dukh til noget, ja og hvorfor ikke, man er ofte så forudindtaget at man ikke regner med noget hjælp, man er jo blevet skuffet så mange gange, desværre.

Nu håber vi at dine indsigelser går som de skal og at du får forlænget dine sygedagpenge.

Held og lykke.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2010, 16:57   #33
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Så er der lidt opdatering...

Jeg har simpelthen ikke haft overskuddet til, at skrive tidligere...

Huldra

- tror såmænd jeg allerede er klædt helt af til skindet, så jeg er ikke bange for at sige noget som helst... Desværre ved jeg ikke om det jeg lærte af DUKH er så almindeligt.. Det er jo sådan at jeg flyttede fra Københavns Kommune til Århus 1/3-2010. København nægtede at sende min sag til afklaring til min nye kommune. De sagde at i og med DE beklageligt nok, IKKE havde nået at afklare mig, inden min forlængning på SD stop 1/3-2010, ville de først sende alt i sagen til Århus, NÅR de havde truffet endelig afgørelse. Som du nok kunne læse tidligere, har de tydeligvis allerede truffet beslutning om stop i januar måned, så det er desværre ikke fordi det hjælper mig så meget at klage over det. Og de holder stadig fast på dette...

Men så sagde den venlige DUKH rådgiver, at jeg skulle samtykke at gamle kommune måtte afklare sag og hvis jeg ikke samtykkede dette, skulle sagen over til ny kommune, da da den kommune man bor i er handlekommune. Så det fik jeg fluks skrevet ind i min indsigelse. Sendte kopi af 13 sider indsigelse, både til København og til Århus.

Og det virkede da også. Onsdag inden påske modtog jeg mail fra Århus, at de ser på min sag, når de har modtaget alle akter. Idag har jeg modtaget en KÆMPE stak papirer fra København, da jeg sammen med indsigelse også bad om aktindsigt - IGEN. Sjovt nok fik jeg denne gang også papirer, som jeg ikke har modtaget i tidligere aktindsigt, til trods for datoer tidligt i mit forløb... Gad vide hvor de gemte dem, ved tidligere henvendelse?

Anyway, København holder selvfølgelig på sit stop og anbefaler Århus at stoppe mine sygedagpenge. Min sagsbehandler i København har afgjort at jeg er for dårlig til at afklare, og skal på kontanthjælp. Det hjælper ikke noget at jeg hele tiden har gjort opmærksom på, at jeg er mere end samarbejdsvillig ang afklaring, OG at jeg nu har gået sygemeldt i Danmark i 20 måneder samt yderligere et år i Sverige. København har ikke "nået" at afklare mig, til trods for den meget lange periode og nu er det så mig der straffes for det.

Jeg kan ikke forestille mig at Århus ser anderledes på det. Én gang anbefaling fra kommunen - altid anbefaling..... Kan kun håbe på at Århus er lidt hurtigere i optrækket og tager min sag op hurtigst muligt...

Mine SD fra København er stoppet pr 4/4-2010, og om de automatisk derfra udbetales fra Århus inden den endelige afgørelse ligger, ved jeg ikke en dyt om...

Mit liv er som mange af jer andres, en rutchebane... Ene dag går det stærkt nedad og jeg kan ikke trække vejret for bare angst og negative tanker. Dagen efter (nogele gange timen efter) gå det lidt opad - jeg ser håb, fremtid og muligheder.... For igen meget hurtigt at falde ned igen.... Jeg har i mange år ikke haft ro eller optimisme, som har varet længere end nogle timer... Og det mener kommunen jeg bliver rask af... Ja tak, DET GLÆDER JEG MIG TIL...
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2010, 19:23   #34
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Unhappy

Syntes bare denne uge blir værre og værre....

Igår fik jeg, som nævnt i en anden tråd, afvist at få udbetaltng af TAE fra AP Pension.. 113.000 kr brutto/årligt.... Som jeg kan se på et stykke papir, men aldrig kan få lov at "røre ved"...

Og i dag, efter en udsættelse af svarfrist - samt 4 dages yderliger "forsinkelse", får jeg svar på min klage fra fraflytter kommune. Får ikke medhold i NOGET som helst, tværtimod mener de at hele min sagsbehandling er foregået lige efter bogen. Jo forresten. De beklager at jeg har fået svar på klage for sent.

Den anden dag fik jeg status rapport på psykiatrisk special læge erklæring.. Den var da nogenlunde, men jeg syntes han vægter nogle forkerte ting og IKKE hæfter sig ved det der reelt gør min sygdom et problem... Men ok, kan jeg bare komme fra kontanthjælp tilbage til SD det næste års tid, så må jeg tage kampen op senere, når jeg igen har fået noget energi... (ift den § med 2x52 ugers fra varighed.....)

Lige nu er jeg ved at opgive alt... De kan lade mig gå på kontanthjælp resten af mit liv, de skal lade mig være - og "bedst af alt" er der dukket tanker op, om ikke længere at være her, så jeg ikke længere er et problem for resten af velfungerende Danmark... NEJ, jeg kunne ikke finde på noget, men hvor ville det dog være let for visse instanser, hvis jeg bare pludselig var væk....

Det med den tabte TAE er sq det værste... Har kæmpet med den skide økonomi i mere end 3 år nu, og tanken om at jeg HAVDE chancen for at få udbetalt ca 5.000 kr hver måned gjorde at jeg kunne overskue det hele. Jeg VIDSTE at lige om hjørnet ventede lidt økonomisk frihed - eller i hvert fald et større råderum end jeg har haft læææænge... Og det gjorde at jeg kunne klare ALT på en helt anden måde...

Var sq godt klar over at en "vis" kommune ikke ville vedkende sig ansvaret for min sagsbehandling, men bare ville tørre hænderne af i alt andet... Men alligevel er jeg bare helt knust over deres brev...

Det eneste der mangler denne uge, er at nye kommune skriver til mig at jeg ikke får mulighed for forlængelse af SD...

Jeg ER bare født under en uheldig stjerne... Sjovt nok er der en del mennesker i min familie samt omgangskreds der har kommenteret dette MANGE gange i mit liv...Også inden jeg officielt blev syg... Og der er desværre noget om det....
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2010, 20:10   #35
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Hej søde ven

Sku da trist det hele går dig imod. Håber for dig, der kommer til at ske bare lidt positivt i dit liv snart.

Kram fra ANNA1
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2011, 12:40   #36
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Unhappy Laaaaangt!!!

Kæreste K-10’ere……

Jeg har desværre ikke været så aktiv inde på siden, forstået på den måde, at jeg kun har kommet med MEGET lidt hjælp og meget få input til andre det sidste LANGE stykke tid… Jeg har ikke engang orket at opdatere i min egen sag…

Men nu står jeg her og har brug for at læsse af og endnu mere brug for lidt hjælp…

Som I kan læse i denne tråd, flyttede jeg fra Kbh til Århus sidste vinter/forår. Samtidig ville mine SD blive stoppet… Gik i krig og fik med min nye SB her i Århus, endelig mulighed for at få lavet en speciallæge erklæring hos en psykiater. Takket være denne fik jeg forlænget mine SD pga. § 27 stk 3. Denne forlægning løber til slut august 2011.

Jeg har siden september 2010 været i et behandlingsforløb hos en psykiater. Han arbejder både medicinsk og kognitivt. Jeg har igennem HELE mit sygeforløb afprøvet 7-8 forskellige medicin, og har også haft medicin fri perioder, i samarbejde med ham. Nu er jeg på stemningsstabiliserende - og det har en vis effekt, uden dog at gøre det store (Det har givet mig en mere stabil nattesøvn, da det sløver mig meget - men sådan, at det er til at leve med dagen efter).

I januar måned var jeg til den sædvanlige opfølgningssamtale (som Århus Kommune faktisk har overholdt - modsat Kbh). Her fortalte jeg SB at jeg ikke fik det bedre,. Jeg prøvede at holde diagnoser væk fra samtalen, da min psykiater og jeg kun få gange har snakket om disse. Fortalte hende at jeg er bange for fremtiden og alt det sædvanlige.

Fik SOM ALTID i hovedet, at jeg jo ser godt ud og at man ikke kan se, jeg er syg. Men jeg fik den hurtig vendt til at hun og andre jo ikke ser hvordan jeg har det inden og efter fx et møde. At de ikke ser hvor udmatter jeg er og hvordan det hele kører rundt inde i skallen på mig. Og at et af mine grundlæggende problemer netop er at jeg har facade på, så snart jeg træder uden for en dør - ligegyldig HVAD jeg skal.

Anyway, hun sagde at ud fra mine oplysninger, ville hun være nødt til at indhente status fra psykiater, for det lød på hende ikke som om jeg ville være rask til slut august, og dermed var hun tvungen til at se om der var yderligere grundlag for at fortsætte SD. Alt dette VED jeg jo og har siden da frygtet næste samtale.

Nu skal jeg til samtale hos hende i næste uge og hun har afhentet en LÆ125 fra min psykiater. Han og jeg har jo vendt tingene, og han har selvfølgelig skrevet til hende, at jeg ikke er rak til slut august. Han skriver desuden at min prognose er usikker - dette ved jeg desværre også godt.

Han nævner dog at han mener at et skridt for mig vil være en arbejdsPRØVNING med meget få timer til at starte med, så vi kan fastslå hvad jeg kan/ikke kan - så langt så godt. Sådan én har jeg gerne villet på længe nu!

Med andre ord, kan jeg ikke umiddelbart se muligheder for at få forlænget SD.

Jeg ender derfor på samme plan som mange af jer andre - højst sandsynligt på KH. Og denne økonomiske nedgang OVEN i min sygdom, har jeg meget svært ved at kunne klare. Jeg har fået en bolig igennem den sociale boligtildeling, netop pga. sygdom/økonomi. Den flytter jeg i i maj måned.

Jeg har solgt min elskede hest. Han var grunden til jeg kom ud af døren, og grunden til jeg kunne smile, få motion, slappe af i hovedet og en masse andet, som SB ikke har forståelse for. Jeg valgte at have ham, til trods for det kun gav mig omkring 1000 kr at leve for pr måned. Og det har været hårdt - det ved I jo selv. Kommer jeg på KH ender jeg på ca samme beløb igen… Og at skulle leve på/af det, er nok til jeg overvejer at IKKE være her mere. Jeg kan simpelthen ikke klare mere…

Men nu er det jeg tænker lidt. Jeg har læst om ymer§ - A38. Men jeg kan ikke finde meget info om den. Jeg ANER ikke om jeg kan være berettiget til at prøve at få denne igennem. Og jeg aner ikke hvornår jeg skal begynde min økonomiske kamp for overlevelse. Skal jeg gøre det allerede ved vores møde? Eller skal jeg afvente RP og partshørring? For denne skal jeg vel have og godkende inden afgørelse?

Skal SB indtage oplysninger fra Kbh også, eller er det kun oplysninger fra Århus der skal være nævnt i min sag fremover?

Jeg havde tidligere tænkt på at søge §17 - foreliggende… Men jeg VED jo det bliver et afslag og jeg vil ikke udelukke mine muligheder for senere flex ved at søge denne… Og det er ikke det værd BARE for 1-3 måneders ekstra SD…

Åhh, jeg ved dette er en kæmpe lang smørre, men havde sådan brug for at få nedskrevet mine tanker. Og igen - jeg ved godt, jeg ikke har været så aktiv med at hjælpe, men håber alligevel, der sidder nogen der kan give mig lidt tips og idéer… Jeg scanner gerne status fra psykiater ind, hvis I skal bruge flere oplysninger….

KNUS fra en KNUST ung tøs på bare 34 år…….
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2011, 13:07   #37
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
du udelukker ikke dine muligheder for flex, når man søger en §17
nogen har fået afslag, men er blevet tildelt flex

Men i din sag, vil det være en dårligt idé fordi du er på sygedagpenge

men kan ikke rigtig overskue hvad din psykiater mener om din tilstand
kan denne person gøre dig helt rask, lidt bedre så du kan klare flex.
eller den sidste udvej pension.

for mig lyder det ikke som om du kan klare et flexjob på nuværende tidspunkt
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2011, 16:17   #38
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Nej, du har helt ret MTVRV1... Ansøgning på foreliggende er IKKE en god idé på nuværende tidspunkt. Den eneste grund til jeg har overvejet det er pga det kan forlænge mine SD et par måneder, nu når de blir stoppet. For ingen tvivl om at kommunen VIL stoppe dem...

Jeg er slet ikke afklaret nok til noget som helst endnu. Jeg har snakket om flex med min psykiater - selv om jeg personligt (og hele min familie) tror det ender med FP. Og han tror ikke jeg klarer at komme tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men han vil gerne "teste" mit reaktionsmønster netop i en arbejdsprøvning, da jeg har svært ved at sige fra - og derfor kører på med 400 i timen indtil jeg falder om - IGEN!!!

Scanner lige status ind fra ham - kan være det er nemmere at sige hvordan jeg skal forholde mig, hvis al information er med...

Beklager de MEGET lange indlæg fra mig idag - ØV, også at man ikke bare kan klare det hele selv... I er alt jeg har - har ikke noget netværk der kan hjælpe mig... Desværre

ARRRRRRRRRRRGGHHHHHHH - har på én eller anden måde, fået lor*et scannet over i min billede mappe og når jeg henter det hen, står rammen om tekstet på formularen bare og blinker - og jeg må ikke kopiere et eller gøre andet!!! Blir vanvittig! Sådan noget møg teknisk FIS!!!!!!! Skriver det vigtigste ind pr hånd.....


"Diagnostisk har der været nogen usikkerhed.
X lider formentlig af bipolar affektiv sindslidelse type 2 og har symptomer på generaliseret og social angst. X har også enkelte symptomer på ADHD, men disse symptomer vurderes at være en del af øvrige diagnoser. Hun kæmper med udtalt træthed, manglendeenergi, søvnproblemer og humørsvingninger, der varierer med udtalt aktivitet og depressivitet, mest det sidste.

X har ikke responderet på de psyskofarmakologiske præparater hun indtil videre har prøvet. Nuværende behandling med Tegretol R 200 ml nocte har nogen positiv effekt.

X vil fortsætte med samtalebehandling og støttende medicinsk behandling. Det vil være en hjælp, hvis X samtidig med behandling opstarter jobafprøvning. I starten med få timer, som afhængig af tilstanden vurderes om kan øges.

Prognosen er usikker. Jeg forventer et langvarigt behandlingsforløb over måneder/år. Målet er at X skal kunne genoptage sin erhvervsaktivitet, men om det bliver på ordinære vikår kan ikke på nuværende tidspunkt vurderes.

X vil ikke kunne genoptage ordinær beskæftigelse inden 31. august 2011."


Så igen søde folkens... Hvad gør jeg?? Kan jeg evt slå på at jeg jo har ventet over 14 måneder fra sygemeldings start tl jeg kom i behandling, og derfor skal have forlænget for den efventende periode? Eller skal jeg prøve at gå efter den der morgenmads paragraf??

__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2011, 12:08   #39
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Skrev jo et indlæg i en ny tråd, hvor jeg OPGIR!!! Tager lige og kopier det væsentlige til denne tråd, så I kan følge nogle af mine tanker

"Var til møde med SB, da hun vil standse mine SD. Min psykiater kan ikke komme med en varig prognose, så hun afviste ALT jeg kom med som forlængelses muligheder/økonomiske POSITIVE tiltag. Ventetider på offentlig hjælp, manglende arbejdsprøvning, A-38... ALT... Og henvisning til tidligere klage over gamle kommune, får jeg jo heller ikke noget ud af... Heller ikke selv om den ikke blev sendt videre til BAN (eller hvor den burde have været efter kommunen afviste den...)

Samtidig fortalte hun mig, at hun godt er klar over jeg ikke kommer tilbage til ordinært arbejde, men at hun ikke kunne gøre noget for mig...

Jeg er ifølge hende bedre stillet på kontanthjælp. Og jeg må jo ikke se det som en raskmelding - nej jeg er jo meget meget syg, og det vil skam også blive noteret! Og så kan jeg MASSER fred og ro til at blive afklaret... JO TAK...."

Anyway, har brugt en masse tid på at tænke over min sag og mit forløb - og har fået en god snak med min psykiater om det.

Han var RASENDE da jeg fortalte ham at de ikke vil forlænge mig eller sætte mig på ledighedsydelse - NETOP fordi SB har indrømmet at jeg aldrig kommer tilbage til ordinært arbejde.

Han og jeg blev enige om at vi laver vores eget "forløb for afklaring" hos ham. Det har vi selvfølgelig hele tiden, men der har været meget fokus på samtale. Og det kan vi i øjeblikket ikke tillade os. Så nu kører vi stenhårdt på diagnoserne. Jeg er meget atypisk (hehehe, I could have told you that - )

Problemet er jo at psyk har skrevet FORMENTLIG ved mine diagnoser. Han er jo ikke i tvivl om det vi allerede er kommet frem til er rigtigt - men samtidig kan han ikke garantere, at der ikke OGSÅ er andre diagnoser, og derfor skrev han som han gjorde. Dette er jo så ikke godt nok til SB. Jeg er nu begyndt på ENDNU en omgang ny medicin - Lamotrigin - hvilket skal hjælpe mig netop i min Bipolare diagnose. Problemet er, at jeg skal trappe MEGET langsomt op, da jeg tåler medicin ekstremt dårligt. Dvs jeg tidligst er på "normal" dosis om 2 måneders tid og først der vil kunne måle effekten... Har kraftige bivirkninger nu, ved allerlaveste dosis og det er jo et skidt tegn...

Udover medicin, vil han have jeg udfylder et skema - ligesom hvis jeg var til arbejdsprøvning. SB sagde og har bekræftet i opfølgningsskema, at jeg ikke kommer i afklaring nu, da der ifølge hende er for stor usikkerhed om min sygdom. Min psyk derimod, vil udnytte at jeg er inde i en "god" periode, og syntes at det er NU jeg skal have målt min arbejdsevne. Han vil samtidig kunne bruge en prøvning for at hjælpe mig med at PRØVE at ændre mit reaktionsmønster - men nææææ nej. Det vil min kære kommune ikke. Anyway - skal udfylde skema for mine dage. Og det volder mig STORE problemer....

Jeg er meget manisk for tiden. Og meget stresset. 2 faktorer der plejer at få mig lynhurtigt ned med nakken. Jeg skal flytte om 1 uge. Jeg har stadig et knust hjerte over salget af min hest. Jeg prøver at finde muligheder og løsninger for min økonomi. Og jeg skal jo lige huske at passe mine katte, spise, gå i bad, facebooke, læse K10 (især "Støt sygdomsramte som er kommet i klemme), diverse heste forum, dindabet/sundhed, finde ting jeg mangler til den nye lejlighed, sove og passe på mig selv. Ved godt det i en SB's øjne ikke lyder af meget - men for MIG, er det et fuldtidsjob og kræver ALLE mine ressourser. Sidder og laver den ene ting - rejser mig og henter et glad vand, og ser en ting på vejen som jeg LIIIIIIGE skal lave inden jeg finder på en 3. ting, for derefter at vende tilbage til 1. ting. Er sikker på mange af jer, ved hvad jeg mener.

Min SB ville at jeg selv udfyldte ressourceprofilen, så vi ikke skulle holde så langt et møde igen næste gang - vi har siddet mellem 1 1/2 time og 2 timer hver gang, og nu har hun udtrykkeligt skrevet om næste møde, at det varer MAX en time. Jeg skrev 6 sider, som jeg har bedt om at få noteret i fulde længde under borges kommentarer. Er spændt på om hun overholder det. Jeg har set resten af ressourceprofilen - altså det som er overført fra København til nuværende kommune. Jeg forstår ikke at det ikke er ALT der skal overføres. Fx udtalelser fra erhvervspsykolog, ufærdiget hos anden aktør? Samme med anden aktørs lange "status"? Er det normalt at det ikke følger en sag, når der skal laves ny afgørelse??

Skrev sammen med min LANGE stil, at jeg forventede samtlige udtalelser indført i RP - men bør det være nødvendigt??

Min psyk fik også den her lange stil, skrevet ud fra de 12 punkter. Det er måske med til at give ham et bedre billede af fx min hverdag... For selv om vi snakker om det, føles det anderledes på skrift - og desværre ikke til den positive side....

Hmm... Nok for nu - tak hvis du har læst endnu et af mine lange indlæg. Jeg kæmper stadig - trods alt - men har indset at kampen bare ikke KAN vindes og at jeg trods 3 år, kan se frem mod MANGE års fortsat usikkerhed.....
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2011, 12:14   #40
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Hov forresten - et sidespørgsmål... Er der nogen der har fået kraftige muskelspændinger som bivirkning af medicin?

Siden jeg begyndte på den nye, har jeg udover den "normale" monster hovedpine meget kraftigt ondt i ryg, skuldre og nakke. Føles NÆSTEN som om man får hold i de forskellige del, dog uden at få det. Og så "knækker" jeg nakken oftere end jeg plejer, bare for at PRØVE at lsøe op. Jeg prøve at strække og lave øvelser og har siddet med varmepude og det hjælper IKKE....
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal jeg gøre KattenJames De Unge 11 07-08-2013 12:00
Hvordan skal jeg gøre? mhn Spørgsmål ang fleksjob 4 25-10-2011 12:55
hvad skal jeg gøre logan Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 06-05-2011 15:48
Hvad skal jeg skrive.... Susanne2412 Alt det andet 3 29-11-2010 13:08
Hvad skal jeg gøre? mumle_mund Alt det andet 10 10-06-2009 10:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension