K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2009, 13:21   #31
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Jeg har oprettet en gruppe

Hvis der er nogen der gerne vil være lidt mere aktive i indsamlingen af underskrifter, så vil jeg hermed gerne invitere jer til at blive medlemmer af gruppen GENSIDIG FORSØRGELSESPLIGT - NEJ TAK

Hvor meget eller hvor lidt aktive i er, bestemmer i selv. Al hjælp modtages med kyshånd.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2009, 16:22   #32
Lotus
Hvor skulle jeg ellers være
 
Lotuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2009
Lokation: Køge
Indlæg: 105
Blog Indlæg: 4
Styrke: 15
Lotus er ny på vejen
Info - info-info.


Ny gruppe her på K10, er blevet døbt af Rag... Nej - til gensidigforsørgelspligt.
Meld jer ind, og giv et nap

Reminder til nye, samt dem, der ikke har nået det endnu: HUSK KLIK: Nede i højre hjørne, sæt din underskrift, del siden, med alle dem, du kender, du ved, lad det brede sig som ringe i vandet, der bliver større, større....

Lotus.
__________________
Lotus

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Lotus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2009, 17:03   #33
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg vil have link

men ok jeg er også altid så krævende

Men når man kommer med en sådan opfodring til at skrive under og til at melde sig ind i en gruppe så er det altid en god ide at skrive link på , på den måde er der meget større chance for at folk melder sig ind og for at de skriver under, jeg ved ikke hvorfor men sådan er det (nok fordi de ikke skal ud og lede efter det vi snakker om )

Nå men så klasker jeg da selv lige nogle link på

Den socialegruppe finder i her http://www.k10.dk/group.php?groupid=34

Underskriftindsamling (link til denne og debat om denne ) finder i her http://www.k10.dk/showthread.php?t=10146

Meld jer ind i den socialegruppe og skynd jer at skrive under hvis ikke i allerede har gjort det , gensidig forsørgelse er noget der kan ramme os alle når vi mindst venter det
  Besvar med citat
Gammel 26-10-2009, 17:08   #34
jomfruen
Klart Afhængig af K10
 
jomfruens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 474
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
jomfruen er ny på vejen
God ide

Har meldt mig ind
__________________
Nu med blog http://www.k10.dk/blog.php?b=409
jomfruen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2009, 17:21   #35
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det har jeg også og venter bare på at Ragdoll sætter mig i arbejde hvis der er noget hun har brug for

Og ellers bliver jeg bare ved med at spamme debatter og forum med link

Har i tænkt på at hvis der er noget i virkelig brænder for så er der jo mulighed for at sætte det som signatur på sin mail , sådan at den bliver spredt ud ...
  Besvar med citat
Gammel 26-10-2009, 17:25   #36
Lotus
Hvor skulle jeg ellers være
 
Lotuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2009
Lokation: Køge
Indlæg: 105
Blog Indlæg: 4
Styrke: 15
Lotus er ny på vejen
Vidunderlig!!!

Du er bare så skøn, og bramfri
Giv mig et kursus, og jeg skal smække "link" op, overalt hvor jeg kommer,

Er der ikke noget med, der kommer noget i tv DR1 i aften???

Når nu vi er ved det kan du ikke flirte lidt med Webmaster, jeg kunne godt tænke mig smileys med blomster, der kan så bydes velkommen til nye.

Sig mig er medlemstallet ikke steget lidt herinde, det viser jo kun hvor givtigt K10 er, Et kæmpe, til det geniale menneske, der fik ideen'.

1000 knus Lotus
__________________
Lotus

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Lotus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2009, 17:43   #37
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Lotus det er såmænd så ligetil ..

Du går ind i den tråd, gruppe du gerne vil linke til og oppe i din adresse linje står der så en masse det kopier du og så sætter du det bare ind i dit indlæg forumet laver det selv om til et link ...

Og hmmm flirt med web nop det hjælper ikke og en fis ...

Vi er meget heldige at vi har fået en lille smule smilies med bevægelse feks , der er mange foreskellige mennesker på siden bla folk med epilepsi og andre sygdomme som kan blive påvirket af for mange smilies med feks bevægelse .

I tidernes morgen var det sådan at vi havde mange mange smilies men det tog overhånd i trådene sådan at nogen mennesker simpelthen ikke kunne holde ud at være her ...

Det er nok det største problem med den her side , der er så mange mennesker med så mange forskellige skavanker som simpelthen kan blive påvirket af både det ene og det andet , når han feks laver farver om så sidder jeg altid og stirre på siden en times tid . får jeg ikke migræne og begynder at kaste op ja så kan de fleste klare den he he

Men prøv at kigge i den her tråd ...http://www.k10.dk/showthread.php?t=10204 der forklare web hvordan man kan sætte billeder ind så måske du selv kunne finde et billede af en stor flot buket og så sætte det ind når det er en ny du skriver til

Og jo du har ret der er kommet mange nye til (og velkommen til dem ) gennemsnitligt er der vel kommet 15-20 stk om dagen , og det er jo dejligt at der er så mange der vil være sammen med os, men sørgeligt at det er nødvendigt for de kommer jo desværre nok ikke kun pga vores vindene væsner vel

Godt du ikke bliver fornærmet når jeg er bramfri , prøver ellers for det meste at være så diplomatisk som muligt men nok ikke lige min stærkeste side
  Besvar med citat
Gammel 26-10-2009, 20:38   #38
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
AARRRJJJJ, hedien, den sidste kommentar syns jeg så ikk liiige passer
(tilgiv, kunne ikke lade være, smukke)
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2009, 20:57   #39
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Kære venner,

Jeg er lige ved at tude snot af bar lykke over den hjælp og støtte i giver mig, jeg sætter lige et direkte link indtil underskriftsindsamlingen.

Og så vil jeg da også gerne opfordre alle der har en facebookprofil til at blive medlemmer af facebookgruppen, og derefter invitere alle deres facebookvenner til også at blive medlemmer og til at skrive under.

Tak alle i kære,



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2009, 15:08   #40
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Til medlemmer af gruppen

Hej kære venner husk at opdatere jer selv i gruppen, gruppen er beregnet til at være vores kommunikationsmiddel.

GENSIDIG FORSØRGELSESPLIGT - NEJ TAK

Andre er også velkomne til at melde sig ind i gruppen, hvis de kunne tænke sig at gøre en lille indsats for at hjælpe



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gensidig forsørgelsespligt..... Chas Politik og Samfund 32 30-05-2012 00:50
Artikel på EB om Gensidig forsørgelsespligt Ragdoll Politik og Samfund 9 14-05-2012 11:58
Gensidig forsørgelsespligt! FrkSilverfox Politik og Samfund 29 23-12-2011 11:09
gensidig forsørgelsespligt når begge på FP? sane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 04-03-2011 09:45
Gensidig forsørgelsespligt Hammershus Politik og Samfund 35 09-12-2009 11:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension