K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-05-2011, 08:50   #31
FacingTrouble
Elsker at være her på K10
 
FacingTroubles avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2011
Lokation: Sjælland
Indlæg: 68
Styrke: 14
FacingTrouble er ny på vejen
Altså girls - sikke nogle søde små humoristiske kommentarer undervejs - jeg kunne ikke andet end trække lidt på smilebåndet.....

Men for syv søren da VIbbe - jeg er bare så rystet over din behandling gennem systemet. Det er der da bare ingen ord for - og så lige et stort fra mig - jeg synes altså godt nok også, at du er for sej - jeg tror jeg må lære lidt af dig..... Jeg har allerede en fornemmelse af, at jeg nok også får nogle kampe.......

Nu ved jeg (fra dit gode svar i min egen tråd), at du har en del erfaringer med neurologer - og jeg kan godt bruge en god én af slagsen........
Kan (og ønsker) du med al din erfaring fortælle, hvem man med fordel kan undgå eller måske ligefrem anbefale nogle....? Jeg føler mig lidt strandet i forhold til, hvor jeg skal starte med at lede efter en neurolog, som tager sin patient alvorligt.
FacingTrouble er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2011, 09:15   #32
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Tusind tak for din søde hilsen popiae
Skal nok få ram på magtmisbruget ! Der er nogen derude der skal passe på den dag jeg ikke længere har brug for min blender ...........

Hejsa FacingTrouble
Du bliver nødt til at finde humoren frem - - i "det syge kredsløb" er man nødt til at bevare det der kan bevares
Som du kan se på mange af de kampe der beskrives herinde så bliver man med årene hærdet - der er dårlige dage - rigtig dårlige dage - uoverkommelige dage - og så er der de dage hvor man rejser sig - finder det sejeste outfit og humoren frem - får opbakning af en masse søde mennesker herinde - og så kæmper man videre.

Jeg kan se du befinder dig på Sjælland - og min "neuro-løbebane" indskrænker sig til Jylland og Fyn - men hvis du laver en ny tråd med " Seriøs neurolog - Sjælland søges" er jeg sikker på der er nogen derude der melder ind med rigtig gode bud og afskrækkende advarsler . Kan ikke huske om jeg fik sagt til dig at der findes neurologer der også beskæftiger sig med akupunktur .... men hvis man googler "neurolog + akupunktur + sjælland " .... ???

Nå jeg skal åbenbart hver 3. måned bekræftige overfor ydelseskontoret - nu hvor de har bevilliget mig et bid - at jeg ikke er blevet gift med en millionær - ikke har vundet i lotto - ikke har arvet en rig moster i Amerika .... Tror jeg vil være helt ærlig overfor dem ! Kopiere og sender dem lottokuponen med gevinst : 47 kr. - den kan de så bruge tid på at trække fra min enorme kontanthjælp næste måned !!!!!

fra Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2011, 10:06   #33
alanabith
Hjemmevant på K10
 
alanabiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: vordingborg
Indlæg: 259
Styrke: 14
alanabith er ny på vejen
efter at ha læst din historie,er jeg helt paf over hvordan det har kunne lade sig gøre at det blev kørt så langt ud på et sidespor som det kan komme, jeg synes du er for cool og kæmpe som du gør og det mest utrolige er at du stadig har din humor i brug, den med lotto seddlen var jeg færdig af grin over... håber du får din fp snart for det kan man vist rolig sige du har fortjent efter den omgang...
alanabith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2011, 13:01   #34
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Hejsa alanabith
Tusind tak og i lige måde

Når man har været dérude hvor jeg har - så er dagen i dag ikke den værste at tackle - og det må jeg skam også minde mig selv om ind i mellem !

KH
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2011, 13:37   #35
alanabith
Hjemmevant på K10
 
alanabiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: vordingborg
Indlæg: 259
Styrke: 14
alanabith er ny på vejen
hej igen

ja det er man nød til, ellers bliver man jo helt vanvigtig af det system vi må leve under i dag

dog er jeg så heldig at jeg fik min fp for halvandet år siden men kampen var hård(3år tog det),
men min historie er dog vand i forhold til din og andre's historier herinde.
blev noget mundlam over at det i det hele taget kan lade sig gøre at folk som virkelig har brug for det bliver svigtet så grumt
alanabith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2011, 13:13   #36
FacingTrouble
Elsker at være her på K10
 
FacingTroubles avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2011
Lokation: Sjælland
Indlæg: 68
Styrke: 14
FacingTrouble er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vibbe Se meddelelser
........Du bliver nødt til at finde humoren frem - - i "det syge kredsløb" er man nødt til at bevare det der kan bevares
Som du kan se på mange af de kampe der beskrives herinde så bliver man med årene hærdet - der er dårlige dage - rigtig dårlige dage - uoverkommelige dage - og så er der de dage hvor man rejser sig - finder det sejeste outfit og humoren frem - får opbakning af en masse søde mennesker herinde - og så kæmper man videre.

Jeg kan se du befinder dig på Sjælland - og min "neuro-løbebane" indskrænker sig til Jylland og Fyn - men hvis du laver en ny tråd med " Seriøs neurolog - Sjælland søges" er jeg sikker på der er nogen derude der melder ind med rigtig gode bud og afskrækkende advarsler . Kan ikke huske om jeg fik sagt til dig at der findes neurologer der også beskæftiger sig med akupunktur .... men hvis man googler "neurolog + akupunktur + sjælland " .... ???

Nå jeg skal åbenbart hver 3. måned bekræftige overfor ydelseskontoret - nu hvor de har bevilliget mig et bid - at jeg ikke er blevet gift med en millionær - ikke har vundet i lotto - ikke har arvet en rig moster i Amerika .... Tror jeg vil være helt ærlig overfor dem ! Kopiere og sender dem lottokuponen med gevinst : 47 kr. - den kan de så bruge tid på at trække fra min enorme kontanthjælp næste måned !!!!!

fra Vibbe
Hej Vibbe

Den var sød stort smil.....

Du har helt ret - humor er vigtig i et sygeforløb, hvor svært det end kan være at finde frem......Jeg elsker jeres gode humor herinde på K10 - den får mig til at smile og se tingene i et andet perspektiv

Jeg har søgt lidt rundt efter anden neurolog, og jeg har fundet frem til en tilsyneladende dygtig en på sjælland. Det fedeste var at jeg fik en suveræn behandling hos sekretæren, da jeg ringede Men der var ventetid, som alle steder iøvrigt - men da jeg ringede for at bestille tiden, fik vi talt kort om min problemstilling....og fuldstændig vildt....jeg fik en hurtig afbestillingstid, så jeg skal derhen om....hold fast.....14 dage.....YEAS! Sekretæren vurderede at jeg bare skulle tilses hurtigt - søøøød dame.
Den må være min "lotto"gevinst for denne måned.....

Knus Facing
FacingTrouble er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2011, 16:49   #37
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Hejsa F.T
Tak for din søde hilsen ! Uden humor og selvironi var jeg gået under for længst !
Til gengæld er gevinsten at jeg i dag har et meget afslappet forhold til hvad andre mennesker synes om mig eller tror om mig . Jeg har valgt at have en frygtløs adfærd overfor alt der bevæger sig i hvide kitler !

Og hvor det bare glæder mig at du fik tid hos en neurolog så hurtigt ! GODT GÅET ! 14 dage går jo stærkt søde !

Jeg har faktisk praktiseret at bare komme anstigende med en madkurv - en termokande og et tæppe - og sætte mig i venteværelset hos "eksperticen" i tilfælde af at en patient ikke dukkede op ! - første gang var der efter 3 timer pludselig ikke 4 måneders ventetid !!!! - men jeg kom til ! Sjovt nok har et par omgange med den opvisning så gjort at jeg i Sønderjylland & Århus har et rimeligt velfunderet rygte med i bagagen - og har de sidste 2 år faktisk ikke oplevet særlig meget ventetid hos speciallæger overhovedet

Fortsat rigtig dejlig weekend ! Og jeg trykker fortsat tommelfingre for at du får en suværen behandling !
Knus og kram
Vibbe

Sidst redigeret af Vibbe; 28-05-2011 kl. 16:58.
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2011, 17:35   #38
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vibbe Se meddelelser
Jeg har faktisk praktiseret at bare komme anstigende med en madkurv - en termokande og et tæppe - og sætte mig i venteværelset hos "eksperticen" i tilfælde af at en patient ikke dukkede op ! - første gang var der efter 3 timer pludselig ikke 4 måneders ventetid !!!! - men jeg kom til ! Sjovt nok har et par omgange med den opvisning så gjort at jeg i Sønderjylland & Århus har et rimeligt velfunderet rygte med i bagagen - og har de sidste 2 år faktisk ikke oplevet særlig meget ventetid hos speciallæger overhovedet


Vibbe
Måske man bare skal sige at man kender dig, for at komme hurtigere til....
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2011, 18:48   #39
Persille
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Lokation: Vejle
Indlæg: 145
Styrke: 15
Persille er ny på vejen
Hej vibbe

Du kunne da godt trænge til et ophold på Monte Bello i Spanien, når du har smidt blenderen...

Det er en brav kamp du udkæmper

Jeg har overvejet at tage ophold på ydelseskontoret, medbringe plante, sterinlys, kaffe og andre gode sager. Så kunne mine venner besøge mig der.

Middagsmaden kan jeg vel indtage i deres kantine, døren står altid på klem alligevel, så hvis jeg ikke har jakke på så går det vel.

Ønsker dig alt mulig lykke i din kamp..

Knuz
Persille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2011, 19:48   #40
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Hvor er I bare søde

KONTAKTANNONCE :
Tandløs kontanthjælpsmodtager med kæben rigtig skruet sammen søger ligesindede mand der er lige til at bide i .......

Det lover jeg jer tøser : Når jeg har smidt blenderen så starter mit HELT nye liv !

Ja indvadér ydelseskontoret med hele oppakningen ! Jeg mener hvorfor skal folk der venter sidder skjult derhjemme bag nedrullede persienner ???? Nej lad da de ansvarlige se den lille del af ventetiden der er muligt at vise dem i åbningstiden ! Ikke at jeg tror på at kommunalt ansatte er i risikogruppen for at få en empatisk åbenbaring - men nogen har måske hørt om næstekærlighed ! Måske hvis man højtlydt sidder på ydelseskontoret og fremsiger Fadervor på et bedetæppe ville have en ekstra effekt !!!!

I mit arbejdsliv var jeg højt respekteret for den jeg er og det jeg kan - og INTET horribelt system skal lave om på det ! Jeg har været lige præcis dér hvor jeg dinglede rundt med en mental badehætte over hovedet og en ble i røven - da kunne de kaste mig rundt indtil jeg ikke anede hvad der var op og ned på mig mere - MEN det er slut !

Jeg sidder nu med skruer i hele kæben til en værdi af en halv Ferrari - omend jeg synes en Ferrari er mere sexet end titanskruer ! - men jeg har besluttet mig : Jeg bliver lige så sexet forfra som jeg er bagfra i februar 2012 ! Jeg mener bare : hvor mange i min alder har hold i en sådan forudsigelse ????

Imens overvejer jeg at udgive hele min groteske historie - ikke som en ynk ynk ynk og endnu mere ynk - men som det morsomste bidrag til velfærdsdebatten baseret på virkeligheden - og når jeg igen er til rugbrød : så vil jeg oprette mit eget bisidder-bureau !

Hurra for en lørdag aften hvor overskuddet bare ruller ud - og bare rolig : jeg er hverken på de blå piller eller har fyldt vodka på smerterne

Fortsat rigtig herlig weekend

fra Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min historie nille60 Din historie 1 30-09-2009 18:19
Min historie. troldepuzz39 Din historie 10 18-11-2008 12:23
Min historie Berit p Hvordan forløb det da du søgte fleks? 0 11-10-2007 11:34
Min Historie TNK Din historie 2 05-06-2007 10:53
Min historie Louise Spørgsmål ang fleksjob 5 20-04-2007 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension