K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-12-2013, 19:32   #21
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mik16 Se meddelelser
Intet af det som de laver af reformer lige nu, vedr. os fleksere
ikke helt" forstået.. mener du at vi ikke" bliver berørt" ang. tids begrænsning" af ny reform. ikke at vi bare skal gå og dangdere-dovne den af. jeg er nemlig glad for mit job.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2013, 20:55   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja du bliver ikke berørt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2013, 20:06   #23
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
ved fyring fra offentlig" ansat.

hej !!

ved fyring som offentlig" ansat,har jeg hørt at de bare forflytter en til et andet offentligt job. altså bare en om rokering" er dette korekt ???
og... hvordan er det med ledighedsydelsen fra 2014 ?? er den stadig Varig" eller er den tidsbegrænset ??

hilsen anne-christine..
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2013, 20:25   #24
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
ved fyring som offentlig" ansat,har jeg hørt at de bare forflytter en til et andet offentligt job. altså bare en om rokering" er dette korekt ???
Det kommer da an på om der er en passende stilling.... men hvis en offentlig arbejdgivrer nedlægger en stilling er det praksis at tilbyde en anden hvis der er en, så ja.
Det er helt legalt for offentlige virksomheder at agere på den måde.

Hvis det sker og man siger nej tak til en passende, tilbudt stilling, betragtes det som selvforskyldt ledighed hvis man opsiges.

Hvis man er i fleksjob i det offentlige og opsiges uden tilbud om anden stilling, så er det erstatningssag, jeg vandt sådan en og gik derfra med en klækkelig sum.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2013, 21:05   #25
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Det kommer da an på om der er en passende stilling.... men hvis en offentlig arbejdgivrer nedlægger en stilling er det praksis at tilbyde en anden hvis der er en, så ja.
Det er helt legalt for offentlige virksomheder at agere på den måde.

Hvis det sker og man siger nej tak til en passende, tilbudt stilling, betragtes det som selvforskyldt ledighed hvis man opsiges.

Hvis man er i fleksjob i det offentlige og opsiges uden tilbud om anden stilling, så er det erstatningssag, jeg vandt sådan en og gik derfra med en klækkelig sum.
mange tak for dit gode svar.. og så hurtigt" endda. hvad så ang. det med ledighedsydelsen fra 2014. jeg er på gl.ordning ?? er den stadig varig" fra 2014. jeg er jo glad for jobbet,så jeg er ikke den der smutter lige nu..
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2013, 21:34   #26
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps ledighedsydelsen den er stadig varig så længe du opfylder grundlaget for at være fleksjobber..

Du kommer dog over på de nye regler når og hvis du skifter job.
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2014, 21:33   #27
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
spørgsmål ang. flexjob skift.

hej alle sammen og godt nytår !!

lige et kort spørgsmål ang. flexjob skift. hvis" nu man skulle risikere at blive fyret fra sit flexjob. jeg er offentlig" ansat. går man så ind under nye" regler når det kommer til det med at flexjob" bevillingen kun er for 5.år eller fortsætter jeg" under gl. regler,hvor jeg så ikke" skal piskes igennem det ene møde m.m efter det andet som dem der først har fået bevilling fra 2013. min Flex bevilling fik jeg i 2000. jeg er meget forvirret på den konto ang. hvor jeg står ???

mvh. Anne-christine.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2014, 21:42   #28
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Alle kommer under den nye ordning....på nær dem der var blevet ansat inden d. 1/1 2013 og som stadig arbejder i det job.

Så det gør du også...ved jobskifte eller ledighed..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2014, 21:50   #29
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annech Se meddelelser
hej alle sammen og godt nytår !!

lige et kort spørgsmål ang. flexjob skift. hvis" nu man skulle risikere at blive fyret fra sit flexjob. jeg er offentlig" ansat. går man så ind under nye" regler når det kommer til det med at flexjob" bevillingen kun er for 5.år eller fortsætter jeg" under gl. regler,hvor jeg så ikke" skal piskes igennem det ene møde m.m efter det andet som dem der først har fået bevilling fra 2013. min Flex bevilling fik jeg i 2000. jeg er meget forvirret på den konto ang. hvor jeg står ???

mvh. Anne-christine.
Ja din evt. nye ansættelse sker efter de nye aflønningsvilkår.

Men jeg ved ikke om du kommer ind under vilkårene om revurdering hvert 5. År hvis du er under 40år.
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-01-2014, 21:53   #30
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Alle kommer under den nye ordning....på nær dem der var blevet ansat inden d. 1/1 2013 og som stadig arbejder i det job.

Så det gør du også...ved jobskifte eller ledighed..
skal jeg forstå det sådan så at jeg godt kan risikere at komme til at havne på den nye reform hvor jeg havner i ingen" mandsland uden indtægt da jeg er gift. og også mister ledighedsydelsen m.m og skal starte 100% forfra med ALT" ??
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension