K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2011, 09:34   #21
Tutteren
Hjemmevant på K10
 
Tutterens avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Fyn
Alder: 50
Indlæg: 239
Styrke: 14
Tutteren er ny på vejen
Stort tillykke til dig. Håber virkelig du får en velfortjent lækker ferie.
Tutteren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2011, 10:10   #22
rollo
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2009
Lokation: vestsjælland
Indlæg: 68
Styrke: 15
rollo er ny på vejen
Et stort tillykke til dig! :-)
Vh. rollo
rollo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2011, 10:20   #23
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
MBM, du har klart været igennem en hård tur også, du startede jo ud med et afslag på pension og har så måtte kæmpe din vej tilbage. Godt at du har haft nogle professionelle, der hjalp dig videre og ikke bare så til, at du fx. skulle på mindfullness kursus og lign. som jeg husker som en behandlingsmulighed. !!

Tassi, jeg mener absolut ikke at ftp. er at ramme bunden, det er nærmere der hvor græsset kan begynde at gro igen og træet kan slå rødder til en nyt og inspirerende liv. Det er klart noget jeg ser frem til, at få lidt mere ro på spekulationer økonomi og fremtid. At få ro til at kunne koncentrere sig om andet end sig selv og ens situation. Jeg er glad for at det danske samfund har denne mulighed, selvom den er benhård at komme frem til.

MBM endnu engang tillykke, nu bliver det rart for dig at kunne få styr på finanserne også sikkert.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2011, 10:55   #24
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Tillykke MBM
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2011, 11:26   #25
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
et stort tillykke til dig MBM.. og en supper god ide at tage på en rejse nu.. for at komme væk fra tanker og uroen..

for det kan tage sin tid at komme ud af igen.. men du gør det rigtige i at vende det ryggen. flot..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2011, 13:20   #26
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 15
Pedro er ny på vejen
Jeg har idag modtaget brev om at jeg har fået min førtids med virkning fra 1/3 2011. Det er SÅ fantastisk. Jeg er jo 'en af de unge under 40' så jeg havde faktisk frygtet/forventet et afslag, som kunne udsætte tingene i måneder/år endnu! Men nej!!!!

Jeg har haft det noget skidt den sidste tid fordi den ventetid ikke var til at holde ud. Det har jeg kunnet mærke på mit stressniveau og på min vægt og søvnbehov osv. Nu kan jeg slet ikke fatte det er overstået..men det kommer nok med tiden.




Ha en rigtig dejlig solskinsdag alle sammen! Og titusind tak for de mange gode råd og støttende indlæg fra en masse skønne mennesker herinde fra undervejs! [/QUOTE]


Kære MineBørnsMor!

KÆMPE KÆMPE TILLYKKE med et forhåbentligt fredfyldt liv fremover. Et liv,hvor du kan passe på dig selv, og være noget for dine børn, uden at kvæles af angsten for kommunens rolle i din hverdag.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2011, 13:42   #27
FacingTrouble
Elsker at være her på K10
 
FacingTroubles avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2011
Lokation: Sjælland
Indlæg: 68
Styrke: 14
FacingTrouble er ny på vejen
Hej MBM
Først et rigtig stort tillykke - ingen tvivl om at du og børnene nu har en dejlig fremtid foran jer med ro og fred. Virkelig dejligt at høre.
Jeg har gennemlæst din tråd, og det var meget rørende læsning.
I mange problemstilling som både du og de øvrige har kan jeg jo kende mig selv rigtig meget. Jeg har fået sat ord på mange ting, og kan nu se at jeg ikke er den eneste som døjer med diverse symptomer af stress og overbelastning.
Jeg er helt ny på k10 og har endnu ikke oprettet en tråd - jeg har en tærskel omkring anerkendelse af min situation mv, som jeg lige skal have overstået , men jeg begynder langsomt at se mine sygdomsmønstre og at det ser ud til at være ret permanent.
Jeg har aldrig haft et "normalt" arbejdsforhold hvor jeg ikke "gik ned med flaget", men har været sindsyg god til at gemme tingene væk og bortforklare det med andre faktorer, så officielt har jeg ikke været særlig "syg".
Mht. mine kognitive problemer så har jeg lært nogle teknikker til at gemme det for omverden, så ingen kan mærke på mig at den er helt gal....og jeg overskrider gentagne gange mine egne grænser for hvad jeg formår. Nu er jeg bare på et punkt hvor jeg formentlig ikke længere vil kunne skjule min tilstand, og det vil få nogle konsekvenser for mig i sidste ende, når dagpenge osv er opbrugt. Jeg er fuldstændig slidt op i mit nervesystem, og har nu gået til bekendelse hos min læge og fået henvisning til psykolog.
Jeg er nærmest skrækslagen for at ende i "systemet", da jeg ikke ved om jeg kan holde distancen....derfor har jeg ladet stå til...men nu skylder jeg min mand og børn at gøre noget ved problemet.

Derfor er jeg rigtig taknemmelig for, at bla. du har valgt at dele din historie - således at sådan "nogle som mig" kan drage nytte af det. Nu kan jeg se at mine egen situation jo slet ikke er enestående - at der er flere derude som faktisk har det som jeg, og at det er sygdom.

Et meget varmt tillykke fra mig endnu engang, og tak fordi du har delt dine tanker og oplevelser på k10

mvh Facing Troule ( jeg må se problemerne i øjnene )
FacingTrouble er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2011, 21:23   #28
Mormor50
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2010
Indlæg: 17
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Mormor50 er ny på vejen
Hej......
Stort tillykke skal lyde her fra mig også.....dejligt at høre at det er lykkedes for endnu en, som har måttet igennem den seje kamp med systemet i dagens DK. Stort fra Mormor 50.
Mormor50 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2011, 21:42   #29
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
Tillykke

Ja det er dejligt når det endelig lykkes af få den fred og frihed en FP kan give.
God tut på rejsen, vil lige give dig et godt råd med....
Husk at du kan rejse på billigdage, der findes mange steder hvor du kan checke fly/hotelpriser og du kan spare rigtig mange penge. Fejrede det selv med 5 dage i rom med konen..pris 3500 for begge inklusiv hotel og fly. Hyg jer og smut nu et sted hen hvor i kan mærke foråret som jo er på vej til os alle
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2011, 22:14   #30
MineBørnsMor
Hvor skulle jeg ellers være
 
MineBørnsMors avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2009
Indlæg: 197
Styrke: 16
MineBørnsMor er ny på vejen
Tak til jer allesammen. Det er stadig ikke trængt ind i mit hovede, sådan for alvor, men kan læse fra flere andre herinde, der har stået i samme situation, at det bare er sådan det er! Det kommer nok...


EDIT: Hov, faktisk slog det mig lige at der jo ikke engang er noget med midlertidig, eller til revurdering om x år osv. DEt havde jeg som minimum forventet, nu det både drejer sig om 'ung under 40', diagnosen og så i disse tider hvor man jo nærmest skal ha fået amputeret kroppen fra halsen og ned før man er dårlig nok til ftp....
MineBørnsMor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension