K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2011, 06:41   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
En ide kunne også være at kigge under vores Nyttige Links (mange glemmer at gøre dette)

Der kan man finde nogle skrivelser om hvad lægekonsulenter må og specielt hvad de ikke må..

https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=86668

https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=19809

Hvis disse retningslinier ikke stemmer overens med det lægekonsulenten har foretaget sig i din sag...ja så kunne du evt sende disse retningslinier op til din sagsbehandler og fortælle hende/ham nøjagtigt hvor det er du mener at de ikke er blevet overholdt...

Du bør som andre siger søge aktindsigt så du ved hvad de har liggende af papirer på dig...

Hvad med din ressourceprofil...er den okay...og giver den et rigtigt billede af dig og dine ressourcer ??

Er du blevet partshørt i den og evt kommet med egne rettelser til den ??
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2011, 09:34   #12
TomS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2011
Lokation: Rebild
Indlæg: 24
Styrke: 14
TomS er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
En ide kunne også være at kigge under vores Nyttige Links (mange glemmer at gøre dette)

Der kan man finde nogle skrivelser om hvad lægekonsulenter må og specielt hvad de ikke må..

https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=86668

https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=19809

Hvis disse retningslinier ikke stemmer overens med det lægekonsulenten har foretaget sig i din sag...ja så kunne du evt sende disse retningslinier op til din sagsbehandler og fortælle hende/ham nøjagtigt hvor det er du mener at de ikke er blevet overholdt...

Du bør som andre siger søge aktindsigt så du ved hvad de har liggende af papirer på dig...

Hvad med din ressourceprofil...er den okay...og giver den et rigtigt billede af dig og dine ressourcer ??

Er du blevet partshørt i den og evt kommet med egne rettelser til den ??
Tak for de link, har læst dem igennem uden helt at være sikker på om de har lavet noget de ikke må.
min ressourceprofil er rettet til så den passer som tingene er nu.
jeg er ikke blevet partshørt da min sagsbehandler ikke kan sende sagen videre pga at lægereporten er så dårlig at sagen aldrig ville komme vidre, men nu er der bestilt tid ved lægen og reporten er afleveret i Dansk Metal sammen med mine sygehus journaler så de også kan kigge på det hele, de skal ikke pisse på mig bare fordi jeg ligger ned, så nu må vi se hva der sker,
TomS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2011, 12:04   #13
TomS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2011
Lokation: Rebild
Indlæg: 24
Styrke: 14
TomS er ny på vejen
Som om der ikke er nok at rodde med, ja så snakkede jeg fredag med min sagsbehandler ang forlængelse af mine sygedagpenge som ophøre her den 31/3.
Men hun oplyser at de ikke kan forlænges, fordi jeg i følge sygehuset er afsluttet som kronisk syg og jobtræning ikke er en mulighed men samtidig siger deres egen lægekonsulent at jeg ikke er afsluttet i sin fejlfyldt report.
Det vil sige jeg er for syg til at få sygedagpenge forlænget men ikke syg nok til at få pension, ja undskyld men hvor står jeg så????
For som jeg ser det så står jeg snart uden hus og hjem.
syntes godtnok det hele er hårdt lige nu
Vist ikke man var syg så er men da sikker på kommunen nok skal få en kørt helt ned.

Håber der er nogen der har nogen kloge råd....
TomS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2011, 10:55   #14
TomS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2011
Lokation: Rebild
Indlæg: 24
Styrke: 14
TomS er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tigerbia Se meddelelser
Hej TomS

jeg vil anbefale at skrive ned punkt for punkt hvad der er forkert - og så herudfor skrive hvad der er rigtigt.

Send den til din sagsbehandler med en skrap tekst om, at det kan da godt være du er syg, men det er i ryggen og ikke i hovedet og at man som borger i dette land med rimelighed burde kunne forvente, at blive vurderet på et sandt grundlag og ikke et som er fyldt med løgne. Du kunne evt. få læge/sygehus til at bekræfte din sandhed.

Tror det er vigtigt netop i disse situationer, at man selvom der er kaos indeni - viser at man har en indre styrke, og at man ikke finder sig i al ting. Tror sgu nogen gange de læger og psykologer får bonus for at lyve og sikre at borgerne ikke kommer på førtidspension eller trække den i langdrag

Held og lykke
Fik Dansk Metal til af skrive klagen for mig, da jeg mente de var bedre til at formulere sig end mig og fik den igår, så nu er de i hvert fald ikke i tvivl om at vi syntes de en nogen klaphatter som er fulde af løgn og ikke forholder sig til sandheden, så nu må vi se hva der sker...
TomS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2011, 11:03   #15
tigerbia
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 23-12 2010
Indlæg: 225
Styrke: 14
tigerbia er ny på vejen
godt gået og held og lykke
tigerbia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2011, 10:31   #16
TomS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2011
Lokation: Rebild
Indlæg: 24
Styrke: 14
TomS er ny på vejen
Nu har jeg også fået fuld opbakning fra min egen læge også, som også sagde at lægekonsulentenens report var fuld af fejl og ikke passede og han har nu lavet sin status report til kommunen sammen med en klage over kommunens report.
Men hva sker der så nu???
bliver deres lægekonsulent sat til at lave en ny report eller tager de brug af den min egen læge har lavet og den dansk metal har lavet eller hvordan???

kan godt mærke jeg er ved at være presset op i et hjørne da mine sygedagpenge ophøre den 31/3 og min sagsbehandler ikke mener jek kan blive forlænget fordi jeg er afsluttede og har fået men status men alligevel vil hun ikke indstille mig til FTP

Sidst redigeret af TomS; 20-02-2011 kl. 08:49.
TomS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2011, 08:51   #17
TomS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2011
Lokation: Rebild
Indlæg: 24
Styrke: 14
TomS er ny på vejen
slet ikke nogen der har en ide om hva jeg har i vente???
TomS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2011, 10:33   #18
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Kære TomS

Det er ikke til at sige, hvad du har i vente.

Efter mange år i systemet, og efter at have været herinde i over et år,
har jeg efterhånden set lidt af hvert.

Den klage som Dansk Metal har skrevet, er den skrevet godt ?

Den skal være nøgtern og saglig, og den skal stiles til jobcenterchefen,
borgmesteren og samtlige byrødder.

Husk som Vovse ALTID siger :
Der skal stå KLAGE i overskriften.
Du skal aflevere den i "skranken" og få en kvittering på at den er afleveret,
helst med kopi til dig selv, efter der er sat underskrift, dato og stempel på den.

Det er sgu for dårligt, at den lægekonsulents rapport er årsag til,
at det din sag ikke kan afgøres inden sygedagpengene udløber
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2011, 14:16   #19
TomS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2011
Lokation: Rebild
Indlæg: 24
Styrke: 14
TomS er ny på vejen
Så kom der ny i min sag,
kommunens lægekonsulent har pludselig lavet en ny report der siger noget helt andet end den første og endelig noget rigtigt,
så nu skal min sag på møde den 18/3 med henblik på at min sagsbehandler kan få lov til at indstille mig til FTP. så nu håber jeg det begynder at gå den rigtige vej,
TomS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2011, 13:40   #20
TomS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2011
Lokation: Rebild
Indlæg: 24
Styrke: 14
TomS er ny på vejen
Nå nu er jeg vist klar til at skrive lidt til min sag igen, efter en periode med store smerter og mange timer i sengen uden kontakt med omverden.

Men jeg har godt nyt og knap så godt nyt i min sag, min sag kom på konference den 18-03-11 og jeg blev par 01-04-11 tildelt førtidspension og det er jeg utrolig glad for da det har givet noget ro på og jeg slap for det sorte hul uden penge

Men min Ftp blev givet med opfølgning efter 2 år, noget som igen giver bekymringer for hvad sker der så om 2 år ???
skal jeg så det samme igennem igen???

har prøvet ikke at tænke så meget på det og nyde at jeg nu har fået styr på det hele og sikkerhed for fremtiden, men den skide opfølgning bliver ved med at dukke op i knolden på mig,
er der nogen der kender procedyren for hva der sker ved en opføgelse af Ftp???
TomS er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommunens magt.. stolpesten Alt det andet 5 22-05-2012 07:57
HJÆLP. Lægekonsulents vurdering frup Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 04-05-2012 15:48
?? kommunens lov?? chica Alt det andet 15 13-02-2012 13:03
Lægekonsulents konklusion Thomas1981 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 18-12-2011 15:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension