K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-07-2012, 21:14   #91
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis du er så nuanceret (jeg tror at det er dette ord du søger da der ikke er noget som hedder nyanceret) som du selv siger....så burde du vide at folk debattere ud fra det sted de er i deres liv...

Omvendt....hvis du selv mener at du er for nuanceret i forhold til os andre herinde....ja så var det måske bedre at du fandt et sted...hvor du kan blive stimuleret i den rigtige retning...

Tænk engang....at du lige frem mener at du....som den eneste herinde kan have din egen mening og debattere nuanceret.....og alle andre hyler bare med....hmmm det findes der vist da et ord for her i ordbogen
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 22:04   #92
MichaelH
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2012
Lokation: Århus
Indlæg: 53
Styrke: 0
MichaelH er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af GentleGiant Se meddelelser
Ahh, martyrkortet, tænkte nok det ville komme.
Det er ikke et spørgsmål om, at du "tør sætte fingeren på det ømme punkt", det er et spørgsmål om, at du giver udtryk for en liberalistisk holdning.
Martyrkortet ja det må så være et af mine hæklefejl i kysen

Jeg finder det lidt tankevækende at liberalistiske holdninger ikke er særlig velkomne her, gad vide hvor den rummelighed blev af.

Det minder lidt om engang var der en mand der sagde at DF aldrig blev stuerene, hvilket jo bare var et udtryk for mangel på rummelighed og intolerence.
Tror nok det var en socialdemokrat

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Tænk engang....at du lige frem mener at du....som den eneste herinde kan have din egen mening og debattere nuanceret.....og alle andre hyler bare med....hmmm det findes der vist da et ord for her i ordbogen
(læs dette sagt med venlighed)
Gad vide hvor webmaster har fundet at jeg skiver at "alle" her inde hyler i kor.
hvis webmaster har adgang til at se titel på privat beskeder så ville webmaster også vide at dette ikke er sandt.

Tak for henvisning til ordbog
Selvfølgelig er jeg selvglad det er vigtig at elske sig selv som den man er og ikke forvente at andre gør det for så kan man komme til at lide af mindre værd.
MichaelH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 22:43   #93
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 15
GentleGiant er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MichaelH Se meddelelser
Martyrkortet ja det må så være et af mine hæklefejl i kysen

Jeg finder det lidt tankevækende at liberalistiske holdninger ikke er særlig velkomne her, gad vide hvor den rummelighed blev af.
Det er ikke i sig selv fordi det er liberalistiske holdninger, men fordi det er ting der beviseligt er forkerte, men som stadig bliver gentaget som et mantra af den liberalistiske del af politikerne (som jeg også skrev i det du behændigt udelod at citere). Altså er det en tydelig agenda, ja man kunne ligefrem kalde det for propaganda, som kun er ude på, at fjendtliggøre en del af befolkningen på et falskt grundlag.
DÉT er hvad jeg opinionerer imod!

Citat:
Oprindeligt indsendt af MichaelH Se meddelelser
Det minder lidt om engang var der en mand der sagde at DF aldrig blev stuerene, hvilket jo bare var et udtryk for mangel på rummelighed og intolerence.
Tror nok det var en socialdemokrat
Der er kun én ting man kan tillade sig at være intolerant overfor... og det er intolerance.
Det er ikke et spørgsmål om rummelighed, DF har så menneskefjendsk et udlændingesyn, at man som anstændige mennesker kun kan tage dybt afstand fra det. Tag bare de utallige ytringer fra de 2 kære fætre i partiet som eksempler.
GentleGiant er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 22:51   #94
MichaelH
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2012
Lokation: Århus
Indlæg: 53
Styrke: 0
MichaelH er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af GentleGiant Se meddelelser
Det er ikke i sig selv fordi det er liberalistiske holdninger, men fordi det er ting der beviseligt er forkerte
Vi kan nok godt blive enig om at de 2 fætter på nogle områder tilhørte en anden tidsalder.

Tror det eller lad være så er det mine egne holdninger jeg hele tiden har givet udtryk for ikke bare noget jeg har lært udenad det ville da være for nemt

Hvad jeg konkret savner fra dig er beviser på at det er forkert indfaldsvinkel til samfundet jeg har og ikke bare forkerte fordi dit morale kodex siger det.

Jeg har lavet en tråd om hvordan jeg set det perfekte system, håber da at du vil give din mening tilkende der.
MichaelH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 23:09   #95
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Mit spørgsmål er meget mere simpelt - hvad er det egentlig du vil herinde??

Mange af dine kommentarer er sårende, nedladende (og er temmelig malplaceret) når man tænker på hvem målgruppen er, og afspejler samtidig en enorm mangel på empati overfor de mennesker du debatterer med.....tangerende til det provokerende og let hånlige.

Og bliver du direkte adspurgt, så affejer du ret ofte spørgsmålene, men nye spørgsmål og beder om ''beviser'' og kommer strygende med tabeller der ikke giver mening for ret mange, og argumenterer i det hele taget på lavniveau ved enten at ignorerer eller gå over i modsatte grøft, med sleskeri og en pludselig opstået kammeratlig tone, og fremstår som stegeål på brændvarm teflon.

Der er flere spørgsmål/interessante vinkler fra web og Giant - ikke ET har du svaret på. Eller argumenteret.

Sidst redigeret af Ninja; 06-07-2012 kl. 23:19.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2012, 00:03   #96
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Utroligt at der bare er nogen der ikke kan overholde et enkelt påbud...men okay...michaelh har desværre prøvet at blive bannet på mange andre forums...

http://web.archive.org/web/199911220...et/umening.htm

Vil egentlig bare lige sige at michaelh ikke kan svare dig helenekr da han er blevet udelukket efter en privat pb...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2012, 00:23   #97
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ok Web, tak for oplysningen.

PS
Og hold da op, hvor det link dog bare rammer hovedet på sømmet! Kunne så ikke lige overskue at læse det hele, men det jeg læste passede på en prik!

Som jeg altid har sagt, så dør de heldigvis relativt hurtigt.

Sidst redigeret af Ninja; 07-07-2012 kl. 00:32.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2012, 10:40   #98
Jonas81
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-06 2012
Indlæg: 82
Styrke: 12
Jonas81 er ny på vejen
Jeg ved ikke hvorfor MichaelH blev banned, men håber da ikke det er pga. han har "de forkerte" politiske holdninger.

Har læst denne tråd og jeg synes ikke at MichaelH sviner folk til eller noget.

En politisk debat er jo netop interessant når der er folk med forskellige holdninger.
Jonas81 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2012, 11:12   #99
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jonas81 Se meddelelser
Jeg ved ikke hvorfor MichaelH blev banned, men håber da ikke det er pga. han har "de forkerte" politiske holdninger.

Har læst denne tråd og jeg synes ikke at MichaelH sviner folk til eller noget.

En politisk debat er jo netop interessant når der er folk med forskellige holdninger.
Jeg er enig. Jeg håber, der er en anden grund, for jeg synes, debatten fra MichaelH´s side var proper.
Måske han har en anden mening end flertallet, det har jeg vist også.. Og JA jeg er endda førtidspensionist.
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2012, 12:17   #100
Fleks10
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2012
Indlæg: 216
Styrke: 12
Fleks10 er ny på vejen
Også jeg må undre mig hvis Michael er "bandlyst", for som jeg læser debatten er han blot af en anden mening end mange andre her.

Jeg læser nærmest lidt "lynch-stemning" overfor ham, og så er det at jeg studser - for mange herinde beskriver igen og igen den mangel på tolerance og forståelse de oplever - hvor er den henne i forhold til at en person i dette forum blot tillader sig at have en anden mening???

Som jeg tidligere skrev har jeg igennem længere tid blot fulgt med, og jeg har flere gange syntes at du web-master har kommet med nogle fine indlæg, kommentarer m.v. - men her synes jeg du går under bæltestedet og bliver meget personlig. At sidde og kommentere stavefejl (hvilket du finder i stort set hvert andet indlæg i dette forum), finde synonymer i ordbogen du mener passer til denne debattør - blot fordi han tillader sig at have en anden holdning, hvor er det upassende.

Beklager, men jeg synes det er meget dobbeltmoralsk at tale om tolerance, forståelse, empati m.v. efter at have set disse svar til Michael !

Sidst redigeret af Fleks10; 07-07-2012 kl. 12:42.
Fleks10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fleksjob og opsigelse af dette ? Winnie1968 Spørgsmål ang fleksjob 8 04-03-2012 20:16
fleksjob-førtidspension kisser72 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 03-11-2011 23:37
Fra førtidspension til fleksjob ? HIT Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 28-10-2010 09:09
fra fleksjob til førtidspension garage50 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 13-07-2010 08:55
Fleksjob/førtidspension Muhammed Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 15-10-2008 21:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension