K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-05-2009, 16:28   #41
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
hejsa nu er jeg forviret hvor mange kan kræve en sygeopfølgning jeg er hos anden aktør som opfølger mig men nu er job centret også begyndt er der noget lov og paragraffer om det hjælpppppppp


skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2009, 11:06   #42
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hmmm ved sgi ikke om der er nogen love regler eller paragraffer om det, ikke andet end at kommunens økonomi direktør vist ikke bliver glad for de dobbelt udgifter he he

Mon ikke det er en fejl , skriv til den du har fået et brev fra og spørg ind til det...

Noget i stil med...

Citat:
Jeg er pt hos anden aktør mhp sygeopfølgnung jeg har så modtaget et brev fra dig om at jeg ligeledes skal møde hos dig mhp samme, dette forstår jeg ikke , er det sådan at i vil følge dobbelt op på mig? eller hvad er meningen med at jeg nu også skal møde op ved jobcenteret , hvad gør jeg de dage hvor det kommer i karambolage med tider hos den private aktør ?

svar udbedes på skrift

Med venlig hilsen

Dit navn
Jeg hælder mest til at der er sket en fejl eller at det er noget andet du skal til jobcenteret for men det kan du nemt få afklaret ved at sende en skrivelse til dem
  Besvar med citat
Gammel 28-09-2009, 12:05   #43
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
hej her er lidt nyt siden sidst


med hensyn til sygeopfølgning fra sagsbehandler skal hun gøre det hver anden måned og det har hun gjort. men hun har været så fræk at bede anden aktør om at besøge mig en gang om ugen , som nu har stået på siden maj , anden aktør kunne ikke se nogen mening med at skulle besøge mig så mange gange men det skulle hun.


min sagsbehandler har sankket med min læge og de har besluttet at sende mig til speciælæge en psykiater , som jeg nu har været ved ,har ikke læst udfaldet endnu men fik lidt og vide inden jeg forlod psykiateren jeg var normalhavde ikke noget psykisk HURRAAA ,men han ville anbefale noget antidepresiv medicin, hvorfor ved jeg ikke.


med hensyn til mit knæ ogog MR scaningen viste den ingen ting kun at jeg havde haft en kraftig forstuvning af mit ledbånd og lægen sagde at det ville tage sin tid og blive helet igen.


den 5 okt skal jeg til læge og snakke om resultatet fra psykiateren og medicinen


og den 8 okt skal jeg igen til læge kommunen har bedt om en spesifik helbredsattest, ja for nu har kommunen jo ikke psykiaterens brev som kunne gøre mig rask så nu prøver de med en anden attest.


så nu venter jeg bare på aktinsigt fra kommunen så jeg kan læse udfaldet fra psykiateren . er det ikke 10 dage fra kommunen har brevet til jeg skal have svar sendt den 15-9 .

kommunen har oprettet en del job/flex som er tilrettelagt efter hvad man kan og skåne hensyn det vil de ha jeg skal ud i men men jeg kan ikke se mig i det job da jeg er blevet en del ringere kan ikke komme op om morgenen få tøj på smøre mad gå i bad osv osv.

hilsen skattepige


hilsen skattepige

Sidst redigeret af skattepige; 28-09-2009 kl. 12:15.
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2009, 13:35   #44
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
er det rigtigt hvad min sagsbehandler siger at det kun er de lægelige oplysninger special læge erklæringer der gælder fra den dag man bliver visiteret 2003 og så til nu 2009. alt fra før 2003 bliver ikke taget med bl.a til psykiater.

hilsen skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 10:58   #45
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
det var da utrolig

er der slet ingen af jer gamle garvede der har læst mine sidste indslag hvor jeg har spurgt om noget under( alt det andet )


hilsen skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 11:22   #46
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Kan du....

....ikke lige sætte et link ind til den tråd / det indlæg hvor dit spørgsmål er?

Det ville hjælpe da man ellers ikke aner hvad man leder efter.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 12:29   #47
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
tror

det er denne:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=7224
se sidste side...
__________________
Livet er for kort til at vågne op til fortrydelse. Så elsk de mennesker, som behandler dig ordentligt. Glem alt om dem, der ikke gør. Tro på, der er en grund til, alting sker. Hvis du får en chance til, så grib den med begge hænder. Hvis det ændrer dit liv, så lad det. Ingen har sagt, at livet ville være let ♥
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 14:19   #48
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har skrevet til en admin og bedt om at denne tråd bliver slettet/flyttet .

Skattepigen du kan altid bombe en tråd op igen hvis der er noget der ikke er besvaret efter en dag ...

Det er jo ikke sikkert at nogen af de gamle har set din tråd eller har haft overskud til at svare ...


Så anbefaling vil være bomb en tråd op i stedet for at starte en ny for at rykke til svar på en gammel tråd .. det kan kun skabe mere forvirring ...
  Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 15:50   #49
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
hej heidien

nu er jeg ikke lige en pc nørd hvordan gør man lige det med bompe et indslag tilbage igen


skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 15:57   #50
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Hej skatte pige, du skriver bare et par ord om at du mangler at få svar i den tråd, du allerede har skrevet i, så kommer den op foran igen, og så er der måske nogen, der ser den og svarer dig ...

Vi er jo mange efterhånden, og jeg har f.eks prøvet at læse din anden tråd igennem; men må indrømme at jeg ikke lige havde tid til at stille dig nogle opklarende spørgsmål, da jeg har lidt svært ved at finde hoved og hale i det ... måske fordi jeg er lidt smerteplaget for tiden, he he
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nægtet kontant hjælp. Oline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 05-08-2013 23:38
kontant hjælp jjsonn Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 16-07-2013 22:30
kontant hjælp? elton Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 29-04-2013 14:18
Kontant hjælp? Trex Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 15 19-10-2012 05:40
særydelse hjælp til andre ting rolle Alt det andet 2 29-01-2009 00:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension