K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-09-2008, 16:38   #1
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Hjælp !!!!!

Jeg er blevet væk. Jeg ville sende mit indlæg, under Min historie. Det ville den ikke og ,hulk, nu er det helt væk!
Hvorfor?

Sidst redigeret af Hyanna; 22-09-2008 kl. 17:20. Årsag: hastværk
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2008, 17:50   #2
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Lidt mere.

Det ser ud som om "Borte" har taget min historie, ØV! Jeg har endda brugt hele dagen på at få skrevet den, fordi jeg er nødt til at holde lidt pauser, ind i mellem. Det gør nemlig ondt, så derfor pauserne. Jeg kunne ikke finde en gemmefunktion. Jeg er altså heller ikke et computergeni, det lader jeg Viper om at være . Han prøvede også at hjælpe mig pr. telefon, for han er jo på arbejde. Det hjalp ikke. Hver gang jeg trykkede på send, kom der en besked om at jeg skulle trykke på tilbageknappen og reloade, hvad f..... der så menes med det? men jeg trykkede på returknappen og jeg opdagede så, jeg var faldet ud, nå. Jeg loggede mig på igen, prøvede at sende, nej. Samme besked:tryk på returknappen og reload Og så forsvandt alt hvad jeg havde skrevet. Hulk.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2008, 18:17   #3
THJ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 64
Indlæg: 191
Styrke: 17
THJ er ny på vejen
Øv øv øv. Næste gang så opret et dokument i word eller hvad du nu bruger som tekstbehandling og start med at gemme det.

Når du så er færdig med at skrive så skal du bare lave en copy/paste ind der hvor du skulle have skrevet indlægget.
THJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2008, 18:35   #4
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Smile Til THJ

Ja, det er sq også for åndssvagt. Jeg ve' det godt; men jeg orker altså ikke mere idag. Venter bare på at 'computergeniet' Viper skal komme hjem, for han skulle naturligvis arbejde over i 4 timer!!!!!
Er det mandag eller er det mandag, ja jeg spørg' bare
Siger tak for rådet, som jeg agter at følge til punkt og prikke, når jeg på et tidspunkt får kræfter til at begynde forfra igen på den historie.
De varmeste hilsner Hyanna
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2008, 21:46   #5
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
AAAAARRRRGGHHH!!! Mandagen har overfaldet os!

Kære webmaster

Min kære Hyanna forsøgte i dag at skrive sin historie, men havde det uheld at historien forsvandt for hende da hun forsøgte at sende den til K10.

Har du nogen mulighed for at se om den nåede frem til serveren og så lagde sig et skjult sted?

PLEASE! PLEASE! sig du kan hjælpe os, for jeg har en kæreste der på det nærmesete er gået i koma af frustration og ærgrelse.

Med venlig hilsen

En desperat Viper
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2008, 22:45   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Viper og Hyanna giiisp kan ikke andet end at sende Hyanna en trøste og sige at det er sket for os alle før eller siden....

Web er ikke på sin puter lige nu, men tror roligt at jeg kan sige for ham at der desværre ikke er andet at gøre end at skrive historien igen i en word

Men jeg vil lige tilføje at der nogen gange kan opleves det at man får en hvid side når man prøver at sende et indlæg og hvis det en anden gang sker så prøv at trykke på tilbage knappen det kan nogen gange redde den...

Det er lidt det samme der sker når man kommer til at sætte det samme indlæg ind to gange, der går man bare ikke tilbage men prøver at realode (genindlæse på godt dansk)

så Hyanna er bange for at der ikke er meget andet trøst for dig end at tænke på at det ikke var en (du ved den fejl der sidder 40 cm fra skærmen )

Så selv om det ikke trøster meget så er der nok ikke andet at gøre end at komme op på hesten igen og få skrevet den historie (som jeg altså havde glædet mig til at læse )

Og så kan jeg lige samtidig indskyde til alle andre der kommer forbi denne tråd ..... Lad det være os alle en læresætning ... skriv altid en lang historie ned i word .. og andre svar kan det altid være en god ide at lige kopiere inden man trykker på send , det kan jo ske at serveren driller (gør den meget i øjeblikket syntes jeg ) og ved lige at kopiere kan man næsten altid få reddet sit indlæg
  Besvar med citat
Gammel 23-09-2008, 03:13   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det er dælme surt...

Der ligger desværre ikke noget på K10´s server fra Hyanna af...

Hvis du har været længere tid om at skrive dit indlæg...ja så sker der det at man bliver logget af siden automatisk efter en time...
Dette bliver gjort af flere grunde...men blandt andet også for at man ikke skal figurere på ONLINE BRUGERE listen...

Det er nok en ringe trøst....men det er sket for en del brugere efterhånden...og der er desværre ikke noget at gøre ved det.....ud over at følge de andres råd...

Skriv altid indlæg i et word dokument, notepad eller hvad man nu plejer at skrive i....og så når man har skrevet det man vil....ja så kopiere det over på K10...

Man kan også skrive det som man plejer her på K10....MEN så skal man lige huske at kopiere det man har skrevet FØR man trykker på SEND..

På den måde vil man altid have indlægget hvis nu det skulle drille...og muligheden for at sætte det ind igen...

Så jeg håber at du finder kræfterne frem....og får skrevet din historie igen...


Tilføjet senere...

Jeg har nu været inde og ændre på opsætningen af K10 og tilføjet teksten "Send svar (kopier evt indlæg først)" på den knap man skal bruge når man sender et indlæg ind til forumet....
Man vil kun kunne se denne tekst hvis man bruger "BESVAR" knappen...ikke hvis man bruger hurtig svar feltet neden under indlægene...

Så håber jeg at det vil hjælpe folk til at huske en kopi af deres indlæg før de indsender det...

Sidst redigeret af Webmaster; 23-09-2008 kl. 03:29. Årsag: Tilføjelse
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2008, 11:46   #8
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Lille hilsen

Kære Hejdien og Webmaster'
Jeg vil bare sige tak for svar og opmuntring; men, Heidien, jeg tror altså alligevel at fejlen sad 40cm. fra skærmen , for din kære webmaster gjorde jo lige opmærksom på at jeg bliver logget af efter en time , og det var dèr det gik galt
Hårde lærepenge; men skal nok få skrevet den historie. Det er bare lidt svært at fortælle om sig selv 2 gange, selvom jeg godt kunne bruge noget hjælp. Det bliver jo let lidt trivielt med kun mig - mig og mig

Hyanna
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2008, 16:30   #9
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Endnu en hilsen

Jeg bliver snart vanvittigHar fået en journalkopi fra Glostrup Hospital ind ad døren, hvor der står "Har været til udredning her tidligere, hvor man konstaterede, at der var en forsnævring på højre side, men i vores papirer står der at symptomer hovedsagelig var venstresidige ( Hvornår F er jeg blevet venstrehåndet parentesen er min bemærkning) og derfor blev patienten ikke tilbudt operation.Patienten informerer nu om, at det altid har været i højre side."Længere nede....... "men grundet det meget lange smerteforløb er det ikke indiceret at foretage kirurgisk intervention på denne baggrund. Der er tale om neuropati" Og så foreslår han det ene eller det andet giftige stads, som jeg med statsgaranti heller ikke kan tåle Jeg har en sag kørende i min kommune, hvor de har smidt mig i en "syltekrukke", fordi jeg har været så uartig at klage Jeg har en sag kørende i psykolognævnet, bl.a fordi, jeg er blevet plastret til, så jeg ligner en plakatsøjle.Hvis jeg så også skal til at klage over en læge, der ikke kan kende forskel på højre eller venstre .......Jamen, skal jeg græde eller grine? Måske er det meget godt, jeg ikke blev tilbudt operation den gang, for tænk nu hvis det var den læge som har højre-venstre problemer der havde skulle operere mig, var jeg så kommet ud med hovedet under armen ?Det eneste den arbejdspsykolog ikke har kaldt mig, er kværulant; men jeg tror godt jeg kan finde et frimærke stort område under armen, hvor der er plads til den betegnelse også ........Hvis han altså kan finde mere lim
Så, kære venner, husk at få jeres journaler !!!!!!!

Og, ja, jeg har med vilje brugt denne side, for jeg ønsker ikke at andre nye K10 medlemmer skal lave den samme "bøf", som jeg lavede igår, bare fordi de heller ikke er computergenier

Hyanna
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2008, 17:40   #10
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.818
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære Hyanna.

Det ordner Webmaster men ellers kan du selv redigerer/slette nogle timer efter du har skrevet et indlæg. Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension