K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-12-2013, 13:51   #31
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
læste lige i avisen af der er problemer med overførelserne, og dem der skulle have løn i dag ville have det inden 12.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 14:01   #32
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Den 27'ende my ass!! Der står ikke en krone!!

Ved ikke om damen fra udbetaling Danmark måske kiggede hendes egen lønkonto efter

Nå, men jeg fik ordnet det hele med banken, så jeg fik pensionen af dem, og så tager de bare pensionen på Mandag - den ordning koster så 250 kr, så det er dyrt at være ''fattig''.....men jeg er glad for det, for ellers ville jeg komme i minus.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 14:15   #33
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Den 27'ende my ass!! Der står ikke en krone!!

Ved ikke om damen fra udbetaling Danmark måske kiggede hendes egen lønkonto efter

Nå, men jeg fik ordnet det hele med banken, så jeg fik pensionen af dem, og så tager de bare pensionen på Mandag - den ordning koster så 250 kr, så det er dyrt at være ''fattig''.....men jeg er glad for det, for ellers ville jeg komme i minus.

ja som tidligere skrevet måske de skulle ha været gået ind i dag....så synes jeg da banken selv skal æde de 250....ja så nu skal jeg være heldig for at ha mine her ude fredag den 3 men kan lige så godt blive mandag den 6 nu har jeg penge lige pt men der er kun nogen som tandlægen ikke har fået i nu plejer ikke at ha en bathøre tilbage når den næste pension tikker ind....




http://epn.dk/eceRedirect?articleId=6364462
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 14:49   #34
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Du skulle gerne få specifikation, når der sker ændringer i nettobeløbet - oftest en gang om året
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 16:07   #35
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
læste lige i avisen af der er problemer med overførelserne, og dem der skulle have løn i dag ville have det inden 12.
Ja det er LØN det her drejer sig om, løn er udbetaling fra arbejdsgivere.

Pensioner og kontanthjælp udbetales af det offentlige og er altid, uden undtagelse, til udbetaling den sidste bankdag i måneden. Jeg har været i bank over 40 år og det slår aldrig fejl, de holder på pengene så længe som muligt, uanset om det er jul, påske eller pinse.

Sygedagpenge er det anderledes med, de er til udbetaling sidste torsdag i måneden,derfor blev de udbetalt d. 23. december, hvis nogen skulle undre sig over dette.
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 17:36   #36
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nå, men jeg fik ordnet det hele med banken, så jeg fik pensionen af dem, og så tager de bare pensionen på Mandag - den ordning koster så 250 kr, så det er dyrt at være ''fattig''.....men jeg er glad for det, for ellers ville jeg komme i minus.
CHOK
Skal du betale 250kr for at overtrække 10.000-15.000 i et par dage
Det havde vist været billigere at gå ud og finde en ordentlig bank !

Iøvrigt er det jo min første pension der kommer nu, og hos Udbetaling Danmark fortalte de mig at det var den 23. der blev udbetalt i denne måned, så det troede jeg da på... ikke fordi det betyder noget, men det er da underligt at de ikke selv kan finde ud af det.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 18:31   #37
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, det koster åbenbart 250 kr for et bevilget overtræk

Men ok, det er jo ikke noget jeg skal benytte mig af fast, så jeg magter ikke lige at skifte bank pga det. Det var bare lige en her og nu akut situation

Men underligt med udbetaling danmark og de mange forskellige bud
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 19:26   #38
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeps, det koster åbenbart 250 kr for et bevilget overtræk
Det er godtnok frækt !
I de 3 banker jeg har pt. er det noget man forhandler sig til, men et stort overtræk på under en måned koster da aldrig noget, der behøver man da bare og smide en mail om at pengen kommer, så er det klaret...vel at mærke i alle 3 banker.

Men den med banker der malker kunderne har vi jo haft før.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-12-2013, 04:19   #39
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Det er godtnok frækt !
I de 3 banker jeg har pt. er det noget man forhandler sig til, men et stort overtræk på under en måned koster da aldrig noget, der behøver man da bare og smide en mail om at pengen kommer, så er det klaret...vel at mærke i alle 3 banker.

Men den med banker der malker kunderne har vi jo haft før.


mine penge er landet i går alligevel jeg tjekkede sidste gang ved 13 tiden der var de der ikke så gad jeg ikke mere da man kun kan overføre til udlandet indtil kl 14.....de står på kontoen godt nok som bogført d 30 mystisk..
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-12-2013, 04:52   #40
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Super Handy!!

Ja, de er frække nogle af bankerne, og min bløder jo kunder pga deres frækhed
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension