K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-12-2009, 13:40   #1
Heidixxx
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Lokation: Odense
Alder: 51
Indlæg: 36
Styrke: 18
Heidixxx er ny på vejen
Troede lige

Hej

Jeg har lige brug for at læsse lidt af for jeg er virkelig nede lige nu..
Jeg startede ved psykolog sidste uge og har faktisk haft det bedre end jeg har haft i lang tid (Jeg lider af angst og har en depression)
og har ligfrem sagt det højt, at jeg har det bedre , det jo stort når jeg i lang tid har været nede i kulkælderen.
psykologen råder mig til at få pulsen op 3 gange om dagen, og jeg har kunnet mærke at det har hjulpet på humøret, der har ikke været så mange negative og håbløse tanker.
Idag var jeg nermest glad der jeg havde afleværet mine børn i skole, jeg kom hjem og gik igang med øvelserne med at få pulsen op, og sluttede af med en kort cykeltur.
men da jeg kom hjæm tænkte jeg at jeg da også lige kunne gå en tur med hunden,,,,skulle jeg aldrig ha gjort, jeg nåede ca 5-700 m hjemmefra og så ramte angsten mig jeg skyndte mig at vænde om men troede seriøst at jeg ville besvime så jeg stoppede en bil (SÅ PINLIGT) og spurgte om de kunne hjælpe mig, men sagde så hurtigt at jeg var svimmel og følte jeg var ved at besvime, jeg vinkede dem væk og skynte mig på vaklende ben at komme hjem.

og nu sidder jeg så her og alle de irreterende tanker om at jeg aldrig kommer oven på trænger sig på, jeg er mega ked af det, skammer mig over at jeg stoppede en bil.

Jeg skal først til psykolog igen på torsdag håber bare jeg kommer nogenlunde igennem, det er SÅ irreterende at man kan mist håbet så hurtigt, og hvem kan man ringe til lige og få snakket om det, ingen steder. der burde være et sted man kunne ringe og snakke om sådan nogle ting her, ved jo at der er rigtig mange der har angst.

nu fik jeg lige læsset af,, er det virkelig så pinligt at stoppe en bil, inde i mit hoved er det nærmest det værste jeg nogensinde har gjort.

Knus Heidi
Heidixxx er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Troede Danmark var et velfærdssamfund... ? Nunchuck Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 20-05-2013 15:09
Alt peger på fleks - troede jeg. Mulle83 Spørgsmål ang fleksjob 27 10-01-2011 16:46
Jeg troede man skulle skrive under? N.N Alt det andet 9 01-10-2009 19:29
Bedst som jeg troede at fjolset Maj-Britt Politik og Samfund 19 09-11-2008 10:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension