K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-11-2009, 07:31   #1
sika
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-11 2008
Indlæg: 13
Styrke: 16
sika er ny på vejen
Er det ikke ulovligt

så er der brug for lidt hjælp... er der nogle der ved om det er lovligt at sige hvis man er på sygdagpenge og de er ved at stoppe 52-og de 2-13 uger at hvis jeg ikke rask melder mig så er det kontanthjælp-har været i 4 flexjob og sygmeldt fra det sidste som var på 12 timer de andre har jeg heller ikke kunne klare blev godkendt til flex for snart 10 år siden efter mange prøvninger har lige fået en anden diganose oveni. den der var grunden til flexjobet i sin tid.
det var anden aktør der skulle tag sig af min sygdagpengesag og bliver ringet op de mente at jeg var klar til flex igen hvilket jeg sagde jammen jeg jo ikke rask men dine sygdagpenge stopper snart og hvis du ikke raskmelder dig er det kontanthjælp jeg har optjent til ledighedsydelse. nå men da jeg ikke altid kan overskue tingene raskmeldte jeg mig men måtte sygmelde mig kort efter jeg var jo ikke rask og nu får jeg ledighedsydelse...... forstår ikke helt det . kan de tag min ledighedsydelse jeg har motaget en mail fra en hvor der står at de vil tag stilling til om jeg stadig skal have ledighedsydelse . det er snart over2 mdr siden har ikke hørt noget fra nogle har prøvet at ringe men ikke haft nogle rådgiver først nu får jeg en efter selv at have ringet
sika er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ulovligt at forringe rengøring hos ældre buster Politik og Samfund 1 22-10-2010 11:19
Kvinde var indlagt ulovligt i 20 døgn buster Det er da strengt ! 1 22-04-2010 22:49
Ulovligt fravær af handicapråd! buster Politik og Samfund 2 13-04-2010 21:54
knokle fire år i ulovligt fleksjob. Stella Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 5 21-02-2009 22:43
Ulovligt stop af sygedagpenge zuza Det er da strengt ! 1 28-05-2007 20:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension