K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-07-2009, 22:06   #1
wating
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2008
Indlæg: 8
Styrke: 0
wating er ny på vejen
Unhappy Medicintilskud/psykologhjælp søg om lån?

Hej

Jeg har en Flexjob/Førtidspension sag kørende nu på 2 år
jeg har en smadret skulder og der for også smerter i skulder og ryg søvnbesvær forhøjetblodtryk og angst

de er nu kommet frem til at jeg skal til psykolog min 5 gange og der så skal komme en udtalese fra psykologen

socialkontoret forlanger at jeg går i banken for at få et lån eller et afslag på lån!.... jeg er på kontanthjælp og har ikke råd til lån

hvis socialkontoret vil give hjælp til psykolog hjælp i tilfælde af afslag fra banken så vil jeg blive trukket for en del af beløbet i kontanthjælp!...det har jeg heller ikke råd til

jeg syntes det er grotesk at det kan tage så lang tid og man så oveni købet skal ydmyges ved at skulle i banken og spørge om lån....har nogen et godt råd????

ps sidste år opgav jeg at få tilskud til min medicin da de vil have man søger på ny hvert år og her skal man også komme med et afslag fra banken om lån

hvem i hulen har fundet på den lov at syge mennesker skal troppe op i banken hvert år selv om der ingen ændring er i ens øknomiske forhol det er ydmygende
wating er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvem kan få tilskud til psykologhjælp? gunvor Den nyttige viden vi alle har 9 26-12-2011 12:22
Blevet nægtet psykologhjælp rose Dit og Dat 20 17-09-2009 22:55
Psykologhjælp… forvired Dit og Dat 10 25-08-2009 20:46
Tilskud til psykologhjælp? SR5336 Alt det andet 23 19-06-2009 18:02
sygedagpenge og psykologhjælp hellelu Spørgsmål ang fleksjob 1 31-03-2009 21:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension