K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-06-2009, 13:00   #1
Gizmomis
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 36
Styrke: 16
Gizmomis er ny på vejen
Afslag = fallit

Jeg har lige fået det grimme brev fra beskæftigelses ankenævnet.. et afslag på min klage over stop af sygedagpenge.. er helt nede.. vi kan ikke overleve på min mands løn..
Jeg forstår ikke afslaget.. kommunen har lavet fejl.. har snakket med flere som er inde i sagerne.. alle mener jeg burde få medhold.. men nej..
Beskæftigelses ankenævnet ligger vægt på nogle meget mærkelige ting.. bl.a at jeg er ufaglært og har haft mange jobs jeg måtte opgive pga mit helbred.. hvd pokker hardet med min sag at gøre ?? skal det nu holdes imod mig at jeg i mange år har kæmpet for at holde mig på arbejdsmarkedet ??
Og delyder nærmest som om de mener at jeg jo ikke er syg (på det tidspunkt havde jeg ikke fået diagnosen stilet af ekspert pga ventetid) den er nu stillet efter at jeg selv måtte betale for det..
Jeg ved ike hvad jeg skal gøre nu.. min mand knokler allerede 50-60 timer om ugen for at forsørge os.. desværre har vi begge en del dum gæld fra vi var unge og troede os uovervindelige.. ja det er selvforskyldt og dumt.. men kan jo ikke fjernes nu selvom man har indset sine fejl.. desværre kan min mand ikke tjene nok til at betale mine lån.. han kan lige klare de faste udgifter + sine egne.. så til den 1 går je fallit da jeg har fået lån udskudt dertil i håb om at få medhold i min sag som var lovet afklaret her i juni..
Ved ikke hvad jeg vil med det.. skal bare ud med det
Gizmomis er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
bliver snart vanvittig afslag aflsag afslag mams Hjælpemidler til handicappede 36 11-07-2011 16:26
P.. og l... afslag på §18 Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 88 26-05-2011 10:08
det afslag pruttenQ34 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 10-06-2009 14:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension