K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-06-2014, 19:57   #1
siksak
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2014
Lokation: slagelse
Alder: 55
Indlæg: 5
Styrke: 0
siksak er ny på vejen
hvad gør jeg nu?

Jeg er helt ny her...
Lidt om mig: jeg er opereret 6 gange i lænden, og har daglige smerter, som så mange andre herinde.
Jeg har været igennem et fuldt ud tilfredsstillende forløb med 2x5 ugers arb.prøvning via Vasac, en sød og forstående sb, en virkelig sød speciallæge, og min egen læge....
Idag har jeg så været til det længe ventede møde i rehabiliteringsteamet, og var næsten overbevidst om at udfaldet ville være pension, da min arbejdsevne er dokumenteret varigt nedsat.
Jeg blev indstillet til flex på 1 time pr uge, med massive skånehensyn, og fik tilbud om at få en konsulent til at komme i mit hjem og fortælle mig hvilke hjælpemidler jeg kunne søge om, uden dog at kunne garantere at jeg ville kunne få dem...?? Jeg er langt nede nu, ikke så meget pga at jeg skal arbejde den time om ugen, men fordi jeg har uendelig svært ved at forestille mig hvordan jeg nogensinde skulle kunne få et job på de betingelser... dvs jeg kan se frem til at være parkeret på noget der svarer til kontanthjælp, men samtidig skal honorere kommunens krav om at være aktiv jobsøgende... undskyld den lange smøre, har bare virkelig brug for at få gode råd til hvad der er bedst for mig at gøre nu..
siksak er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension