K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-07-2013, 22:47   #1
Relm87
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2013
Indlæg: 15
Styrke: 11
Relm87 er ny på vejen
Møde med rehabiliterings team

Jeg står og skal til møde i august. Jeg er noget nervøs over det, da jeg ser lidt negativt på det og regner med at komme på et ressourceforløb. Min egen læge mener jeg skal have pension, min psykiater har valgt at stille spørgsmålstegn ved hvad den bedste ide ville være. Jeg har en del skavanker psykisk som jeg lider en hel del under. Jeg har Generaliseret angst(herunder panikangst, Socialangst) Depression, OCD, Personlighedsforstyrrelse(uspecifik) tegn på belastnings reaktion og PTSD. Samt jeg tidligere har haft en psykose, har været slået ned et par gange, samt jeg er gået ned med stress. Jeg har nu været sygemeldt i næste 3 år og det har været en glidebanen af skuffelser hver eneste gang jeg er blevet presset, mit store problem er at min stresstærskel er meget minimal ud over alt det andet jeg fejler. Min personlighedsforstyrrelse gør at jeg vil yde mit maximale hvis jeg arbejde(dette viste min arbejdsprøvning også), men da min stress tærskel er minimal køre jeg mig selv i sænk hvis jeg bliver sat til at arbejde et hvilke som helst sted. Jeg ville gerne høre om der er nogen der har nogen forstillinger hvad de vil tilbyde mig i et resourceforløb og evt. om der ville være nogen udsigt til at et flexjob ville kunne tilpasses mig? Jeg mener selv jeg ikke selv kan klare mig på det ordinære arbejdsmarked, men kan forstå at det også er svært at få flexjob. Kunne også godt tænke mig at få nogen råd om hvad man skal sige til mødet?
Relm87 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Møde overstået med rehab team ladytass Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 9 11-10-2013 20:26
møde i rehab.team ene Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 7 30-09-2013 17:19
min sag skal prøves i Rehabiliterings team wonsyld Spørgsmål ang fleksjob 7 23-06-2013 12:47
rehabiliterings mødet?? superman Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 61 15-06-2013 21:01
Rehabiliterings team FibroMcs Alt det andet 8 25-02-2013 17:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension