K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-10-2010, 10:52   #1
4anonym
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2010
Indlæg: 4
Styrke: 0
4anonym er ny på vejen
Hvis jeg raskmelder mig, hvad så?

Jeg har i lang tid været syg og troede kun jeg kunne klare et fleksjob. Det tror jeg også stadig at jeg kun kan. Men jeg har ikke lyst til at blive fleksjobber. Jeg vil hellere have min frihed og så finde deltidsstillinger og vikarjobs. Og jeg har også fået det lidt bedre på det mentale område.

Men hvad sker der hvis jeg raskmelder mig. Jeg er på sygedagpenge nu, har været syg i 10 mdr.

Altså jeg tænker lidt på at jeg jo så ikke må melde mig syg i det første år (Det bliver svært ikke at være syg - men jeg må vel i 2 mdr)

Kan jeg overhovedet få lov til at komme tilbage som alm. ledig?

Jeg er stadig tilmeldt akasse og fagforening. Men tør ikke spørge nogen. Det er ligesom om de alle bare synes jeg er så syg at jeg ikke kan noget mere. Så jeg har kun mig selv og troen på at jeg kan klare mig. Så jeg håber I vil hjælpe

og hvad nu hvis jeg efter 1 år må erkende at jeg ikke kunne alligevel?
4anonym er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad nu hvis..... mette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 20-08-2013 12:25
hvad nu hvis?? nielsen17 Alt det andet 2 18-01-2013 09:06
Hvad Nu Hvis?? samp Spørgsmål ang fleksjob 4 08-03-2012 11:30
Kommunen raskmelder......... khansen Alt det andet 5 22-12-2010 13:33
Hvad nu hvis.... Ragdoll Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 24-06-2009 20:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension