K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-08-2010, 23:47   #1
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Står ved en skillevej

Hej til jer alle.

Jeg har ikke gjort brug af siden længe da jeg ikke har magtet at tænke på love og regler, men blot haft overskud til at overleve.

For at ridse min historie op er jeg sygemeldt på 6 år. Jeg får sygedagpenge endnu, hvorfor ved jeg ikke helt men måske fordi jeg efterhånden fejler så meget at havde jeg været en hund havde jeg vist været aflivet for længst.

Mine sygdomme:
Fibromyalegi.
Kronisk skinnebensbetændelse.
Gigt i lændedel, rygsøjle og nakke. (har mange smerter i ryggen)
Gigt i knæled og opereret 3 gange for brud på minisk i det ene knæ.
Oven i hatten psykiske problemer, depression og panik angst.

Jeg har netop afsluttet eller er tæt på at afslutte 4 praktik som har tilgodeset alle skånehensyn, både fysisk og psykisk.
Desværre har jeg i denne praktik ikke levet op til forventninger(min. 20 timer pr. uge) og nu begynder min mave at knurre fordi...HVAD SKER DER NU??

Jeg har forsøgt men da min angst har umulig gjordt at jeg har mere en 6-8 timer om ugen så ved jeg ikke hvad jeg selv kunne gøre bedre.

Sagsbehandler og jobkonsulent snakker nu om alt det jeg ikke har levet op til i forhold til mål og at jeg er forlænget efter revalideringsmæssig indsats?? Ja jeg ved ikke men jeg har sgi aldrig selv troet på at jeg ville kunne få et job på ordinære vilkår. Kontanthjælp osv. er da også blevet nævnt??

Men hjælp mig, hvad plejer der at ske i sager som denne ?? og hvad skal jeg forvente der sker nu??

På forhånd tak.

Knus til jer alle
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så står vi der igen Nucca Spørgsmål ang fleksjob 3 14-02-2012 19:04
Hvor står jeg nu :)? Jette91 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 26 18-01-2012 01:45
Så står man der igen ..... Hyanna Alt det andet 40 04-04-2010 09:53
Min Sag står Stille Kimmo89 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 10-03-2009 22:34
hvor står jeg majeli Alt det andet 15 12-03-2008 15:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension