K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-08-2010, 11:42   #11
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Jeg er forsåvidt enig med dig Halse, men hvis valget skulle stå mellem VC-regeringens forslag og KLs forslag, så synes jeg dog KLs forslag er at foretrække.

Noget som jeg tror er meget vigtigt er at man ved hvor man står, og hvis der så bliver lavet nogle tiltag og gode initiativer, som kan tage vare på de unge under 30, så tror jeg ikke det er så dårligt.

Vi ved der vil komme stramninger, uanset, og det jeg tror der er interessant, er hvad er det bedste ud af to eller flere onder.
Og en sådan ordning vil måske ikke gøre det lettere, men behandlingen af førtidspensionssager, for dem over tredive vil måske blive lidt mere effektiv og ikke strække sig over så mange år, som det nogen gange sker i øjeblikket.

Jeg tror ofte at det der er svært er at de forventninger vi har ikke stemmer overens med det resultat der kommer ud. Og hvis man som yngre person (under 30) ved at pension ikke er muligt, så bliver man heller ikke så skuffet over at den ikke bliver tildelt, og jeg vil tro at dem der så har brug for pension, vil få den lettere i det øjeblik de bliver 30. Så helt dårligt synes jeg ikke forslaget er, og det er i hvert fald bedre end forslaget om ny vurdering hvert 3. år.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
SF: Færre unge skal på førtidspension Webmaster K10 Nyheder 0 08-02-2012 08:00
Ingen førtidspension til unge under 40 Webmaster K10 Nyheder 0 03-01-2012 00:10
"Ingen førtidspension til de unge" MrBurns Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 30-11-2010 10:52
Førtidspension for unge hjemmeboede Annemette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 65 24-12-2009 12:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension